Witam, jestem nowy i mam problem z warunkami. Chcę zrobić warunek w dialogu na zasadzie : "Jeżeli coś mam, wręczam to. Jeżeli tego nie mam, a mam coś innego - wręczam to." Spróbowałem go zrobić w w Easy Dialog Maker ale podczas kompilowania skryptów, Spacer wywalił mi tyle byków że aż się wyłączył (i am pr0 ^_^ ). Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Fragmenty związane z warunkiem:
[codebox]FUNC INT DIA_Raeuber_FreddysQuestComplite_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Raeuber_FreddysQuest))
&& (Npc_HasItems (other, ItMiJoint_1) >=20)
|| (Npc_HasItems (other, ItMiJoint_2) >=20)
|| (Npc_HasItems (other, ItMiJoint_3) >=20)
{
return TRUE;
};
};[/codebox]
[codebox] if (Npc_HasItems (other, ItMiJoint_1) >=20)
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMiJoint_1, 20);
}
else if (Npc_HasItems (other, ItMiJoint_2) >=20)
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMiJoint_2, 20);
}
else if (Npc_HasItems (other, ItMiJoint_3) >=20)
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMiJoint_3, 20);
};[/codebox]