Obsługa VDFS [G1] 6001 9

O temacie

Autor Hunn

Zaczęty 18.11.2009 roku

Wyświetleń 6001

Odpowiedzi 9

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy

Hunn

Obsługa VDFS [G1]
2009-11-18, 18:16(Ostatnia zmiana: 2009-11-20, 19:20)
Witam!
Mam problem nie potrafie poprawnie stworzyć paczki z modem, nie wiem co mam do niej wrzucić żeby wszystko działało poprawnie. Mam worlda skomilowanego ze światłami i odmrożoną wodą mam tam waypointy i skrypt 1 NPC i co dalej  wrzucić, bo jeśli dodaje tylko to nie ma NPC (wszystkich i mojego też), ale za to moge go przyzwać na koda. I czy mógby mi ktoś wytłumaczyć czym różnią się waypointy od freepointów?
Pozdrawiam!

No ludzie chyba nie powiecie, że na TYM forum nikt nie potrafi zrobić paczki z modem!
 

Vader

Vader

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy

Vader

Obsługa VDFS [G1]
#1 2009-11-20, 19:11(Ostatnia zmiana: 2009-11-20, 19:14)
Witam!
Mam problem nie potrafie poprawnie stworzyć paczki z modem, nie wiem co mam do niej wrzucić żeby wszystko działało poprawnie. Mam worlda skomilowanego ze światłami i odmrożoną wodą mam tam waypointy i skrypt 1 NPC i co dalej  wrzucić, bo jeśli dodaje tylko to nie ma NPC (wszystkich i mojego też), ale za to moge go przyzwać na koda. I czy mógby mi ktoś wytłumaczyć czym różnią się waypointy od freepointów?
Pozdrawiam!

http://themodders.org/index.php?showtopic=1670

@Edit: A co do reszty to też na pewno znajdziesz odpowiedni tutorial.
 
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światło w tunelu, realista widzi światła pociągu, maszynista widzi trzech debili na torach.

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy

Hunn

Obsługa VDFS [G1]
#2 2009-11-20, 19:14(Ostatnia zmiana: 2009-11-20, 19:17)
Zapomniałem dodać, że studiowałem ten tutek chyba z 10 razy i nic.

EDIT: A Ty nie możesz mi tego wytłumaczyć?
 

Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
Musisz mieć plik instalacyjny o formacie .vm I w GothicVDFS naciskasz na OpenScript i wybierasz ten plik instalacyjny. Przykład:

[BEGINVDF]
Comment= No jakiś komentarz :)
Basedir=.\             - Tu nic nie robisz
[FILES]
//tutaj umieszczasz swoje pliki, np.
_work\data\worlds\*.zen          - To są światy itp.
[EXCLUDE]
[INCLUDE]
[ENDVDF]
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Jaki plik instalacyjny w formacie .vm? Jak zrobić coś takiego?
 

Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
Musisz zmienić rozszerzenie pliku, czyli bierzesz
1.Mój Komputer
2.Z paska menu wybierasz Narzędzia/Opcje Folderów
3.Przechodzisz do drugiej zakładki
4.Odznaczasz opcję Uktyj rozszerzenia znanych plików
5.Teraz np. na pulpicie tworzysz nowy plik tekstowy
6.Zmieniasz jego końcówke z txt na vm
7.Reszte robisz to co wcześniej powiedziałem:
Cytuj
I w GothicVDFS naciskasz na OpenScript i wybierasz ten plik instalacyjny. Przykład:

[BEGINVDF]
Comment= No jakiś komentarz
Basedir=.\ - Tu nic nie robisz
[FILES]
//tutaj umieszczasz swoje pliki, np.
_work\data\worlds\*.zen - To są światy itp.
[EXCLUDE]
[INCLUDE]
[ENDVDF]
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Wyskakuje błąd "No matching files found.", a poza tym to była głupiego robota po co ja ten skrypt pisałem jak mogłem to wszystko wybrać w VDFSie? I czy poza skryptem NPC, Startup'em i moim zen'em muszę coś tam jeszcze spakować?
 

Vader

Vader

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy

Vader

Obsługa VDFS [G1]
#7 2009-11-20, 20:45(Ostatnia zmiana: 2009-11-20, 20:47)
Wyskakuje błąd "No matching files found.", a poza tym to była głupiego robota po co ja ten skrypt pisałem jak mogłem to wszystko wybrać w VDFSie? I czy poza skryptem NPC, Startup#msgote author=Hunn link=topic=7820.msg71468#msg71468 date=1258746328]Wyskakuje błąd "No matching files found.", a poza tym to była głupiego robota po co ja ten skrypt pisałem jak mogłem to wszystko wybrać w VDFSie? I czy poza skryptem NPC, Startupem i moim zen#msgote author=Hunn link=topic=7820.msg71468#msg71468 date=1258746328]Wyskakuje błąd "No matching files found.", a poza tym to była głupiego robota po co ja ten skrypt pisałem jak mogłem to wszystko wybrać w VDFSie? I czy poza skryptem NPC, Startupem muszę coś tam jeszcze spakować?
Musisz zaznaczyć folder z tymi plikami, a w folderze musi znajdować się folder _work gdzie masz pliki.
PS: Jeśli dalej nie wiesz o co chodzi to ten wideotutorial Ci pomoże: http://www.youtube.com/watch?v=TPcoTqJrY84
 
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światło w tunelu, realista widzi światła pociągu, maszynista widzi trzech debili na torach.

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Jak NPC nie było tak nie ma, zrobiłem wszystko tak jak w tutorialu:(
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Przepraszam za spam, ale wreszcie rozgryzłem VDFS i oficjalnie temat jest do zamknięcia.
I jeszcze pare słów odemnie, aby taka sytuacja już nigdy nie powstała na forum chciałbym wytłumaczyć jak zrobiłem poprawnie moda. A więc zrobiłem NPC, dodałem linijke w startup (w moim przypadku napisałem rutynę zaraz pod linijką z Orrym ponieważ zależało mi, aby mój NPC znajdował się w tej okolicy), dodałem waypointa w spacerze do wyciągniętego z Worlds.vdf worlda i zapisałem go w C:\Program Files\Gothic\_Work\Data\Worlds. Zacząłem tworzenie paczki z modem dodałem do niej mojego NPC, startup, world.zen (ten skonfigurowany oczywiście), Gothic.dat i Gothic.src. Po zrobieniu paczki napisałem plik .ini, a teraz najważniejsze tam gdzie jest linijka "vdf=" wpisuje nazwę moda w rozszerzeniu .mod i włączam gothic startera mod jest na liście wybieram i NPC pojawia się na swoim waypoincie.
Dziękuje wszystkim którzy mi pomogli!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry