Problem z NPC 2026 5

O temacie

Autor hiciorman

Zaczęty 20.03.2009 roku

Wyświetleń 2026

Odpowiedzi 5

hiciorman

hiciorman

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

hiciorman

Problem z NPC
2009-03-20, 11:58(Ostatnia zmiana: 2009-03-20, 21:29)
Mam oto taki problem że zmodowałem troche świat World.zen skompilowałem, zapisałem i wogóle ale jak właczam to dupa nic sie nie stało ,a gdy zmienie nazwe świata i wrzuce przed folder _work czyli ogólnie do Worlds(ktoś tak pisał na forum) to są wszystkie rzeczy które dodałem ale niema NPC zapewne jest jakiś plik w którym można ustawić żeby te wszystkie NPC były w moim świecie tylko jaki???? :P
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zmień nazwę na jakąś inną.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Do startup.d wpisałeś?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

hiciorman

hiciorman

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

hiciorman

Problem z NPC
#3 2009-03-20, 15:18(Ostatnia zmiana: 2009-03-20, 15:56)
Do startup.d wpisałeś?

nie a gdzie tam trzeba wpisać

udało się nie zmieniałem nazwy samo sie jakoś zrobiło
zrobiłem paczke i przez paczke poszło bez kombinowania
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Jak tworzysz strażnika np. GRD_100_Buszmen, to go wpisujesz pod innymi GRD.
Ale jeszcze dodajesz waypoint, czyli GRD_100_Buszmen"Waypoint" gdzie Waypoint to waypoint w którym ma się pojawić.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

hiciorman

hiciorman

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

hiciorman

Problem z NPC
#5 2009-03-24, 12:57(Ostatnia zmiana: 2009-03-24, 19:09)
Cytat: eto link=topic=5466.msg47131#msg47131 date=Mar 22 2009, 11:45 AM\'
Jak tworzysz strażnika np. GRD_100_Buszmen, to go wpisujesz pod innymi GRD.
Ale jeszcze dodajesz waypoint, czyli GRD_100_Buszmen"Waypoint" gdzie Waypoint to waypoint w którym ma się pojawić.
nic to nie dało więc napisze wszystko co zrobiłem:
1.dodałem 2 waypointy w spacerze
2.skompilowałem świat , światło i zapisałem jako WORLD.zen
3.zrobiłem NPC oto kodinstance GRD_1002_Pakero (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Strażnik - Łucznik";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_GRD;
level = 25;
voice = 13;
id = 1002;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 20;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Thief",107, 1,GRD_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_LightGuardsSword_03);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_02);
CreateInvItems  (self,ItFoBeer,5);
CreateInvItems  (self,ItFoWine,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Ranged;
daily_routine = Rtn_start_1002;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_1002 ()
{
TA_Guard (00,00,12,00,"FIRST_MOB1");
TA_Guard (12,00,24,00,"FIRST_MOB1");
};
4. dodałem do startupa w strażnikach na surface
5. weszłem w GothicStarter_mod i zrobiłem reparse scripts
6. utworzyłem paczke z modem a wniej WORLD.zen i cały folder Gothic\_Work\Data\Scripts\_Compiled
jak ktoś zobaczy bład to prosze o pomoc


udało się  temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry