Mógłby ktoś rzucić okiem na to zadanie? Dodaję malutki wątek z Butchem, tzn. zamiast tylko nas straszyć, na początku gry, faktycznie może zrobić nam krzywdę.
Mam problem z AI_Output(); Tzn. tak mi się wydaje ponieważ oba warianty z ryżówką czy obiciem mordy się realizują tylko pomijane są całkowicie dialogi. Tak jakby ich w ogóle nie było. Wcześniej bawiłem się skryptami i nic takiego się nie działo, więc zakładam, że jak zwykle zrobiłem jakąś literówkę w kodzie, której nie mogę nigdzie znaleźć.
A oto zadanie:
// ****************************************
// Myto
// ****************************************
instance DIA_Butch_Myto (C_INFO)
{
npc = Org_851_Butch;
nr = 2;
condition = DIA_Butch_Myto_Condition;
information = DIA_Butch_Myto_Info;
important = 1;
};
FUNC int DIA_Butch_Myto_Condition()
{
if(Npc_KnowsInfo (hero, DIA_Butch_Hello))
{
return 1;
};
};
FUNC void DIA_Butch_Myto_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Butch_Myto_13_02"); //Czekaj, nie widziałem cię tu wcześniej! Jesteś tu nowy co?!
if (watch_Butch == TRUE)
{
AI_Output (other, self,"DIA_Butch_Myto_15_01"); //Ja? Siedzę tu już 3 lata! Po prostu znudziła mi się praca dla Gomeza i jego ludzi.
AI_Output (self, other,"DIA_Butch_Myto_13_02"); //W końcu poszedłeś po rozum do głowy? Masz zkosztuj odrobiny PRAwDZIWEGO życia.
B_GiveInvItems (self, other, ItFobooze, 1);
AI_StopProcessInfos ( self );
}
else
{
AI_Output (other, self,"DIA_Butch_Myto_15_03"); //Tak, dopiero co mnie tu zrzucili.
AI_Output (self, other,"DIA_Butch_Myto_13_04"); //To dobrze, BARDZO DOBRZE.
AI_Output (self, other,"DIA_Butch_Myto_13_05"); //Pozwól, że wyjaśnię Ci obowiązujące tu zasady...
AI_StopProcessInfos ( self );
Npc_SetTarget(self,other);
AI_StartState(self,ZS_ATTACK,1,"");
};
};
Oczywiście zmienna watch_Butch jest w skrypcie Klina i aktywuje się gdy się z nim porozmawia.