Dzien Dobry
Napisałem prosty skrypt zakładania kaptura dla szaty maga wody. Oto on
Spoiler
func void dejzbr()
{
if (MEM_KeyState(KEY_P)==KEY_PRESSED) {
if (test == 1) {
CreateInvItems (hero, wodakaptur, 1);
AI_PlayAni (hero, "t_GreetNov");
NPC_RemoveInvItems (hero, ITAR_KDW_H, 1);
AI_UseItem (hero, wodakaptur);
AI_UnequipArmor (hero);
AI_EquipArmor (hero, wodakaptur);
test = 2;
}
else {
if (test > 0) {
CreateInvItems (hero, ITAR_KDW_H, 1);
AI_playani (hero, "t_GreetNov");
NPC_RemoveInvItems (hero, wodakaptur, 1);
AI_UseItem (hero, ITAR_KDW_H);
AI_UnequipArmor (hero);
AI_EquipArmor (hero, ITAR_KDW_H);
test = 2;
}else{
test = 0;
};
};
};
};
Działa wszystko oprócz wywołania animacji. Chciałbym się dowiedzieć czy w dobry sposób "AI_PlayAni (hero, "t_GreetNov");" próbuje ja wywołać, a jeżeli nie to prosiłbym o owy dobry sposób
Z góry dziękuje za pomoc