Nowy rozdział - nowe eq i gildia 2069 4

O temacie

Autor Ebhodini

Zaczęty 17.11.2019 roku

Wyświetleń 2069

Odpowiedzi 4

Ebhodini

Ebhodini

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym zmienić gildię i wygląd Grima po 1. rozdziale z kopacza na cienia. O ile z gildią jeszcze sobie radzę, to nie wiem jak dodać do jego ekwipunku strój cienia i jakąś podstawową broń. Oczywiście przykład nie musi dotyczyć tej konkretnej postaci tylko szerzej sposobu zmieniania takich parametrów. Jak w zależności od wykonywanych misji czy zakończonych rozdziałów zmieniać dynamicznie świat gry. 
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

var c_npc grim; grim = Hlp_GetNpc(instancja grima);
CreateInvItem (grim, pancerz);
AI_EquipArmor (grim, pancerz);

Raczej powinno działać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Ebhodini

Ebhodini

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ogólnie chyba poszedłem trochę naokoło. Tzn. w pliku z rozdziałami w KAPITEL 2 dodałem gildię i to działa jak należy. Potem próbowałem dodać pancerz i broń bezpośrednio w tym pliku i coś mi nie grało. Dlatego dodałem funkcję B_Give_GrimArmor(); i w folderze scripts\content\Story\B dodałem plik B_Give_GrimArmor.d
Sam plik wygląda tak:
func void B_Give_GrimArmor ()
{
var C_NPC npc;
npc = Hlp_GetNpc(VLK_580_Grim);
CreateInvItem (npc, itmw_1h_sword_01);
CreateInvItem (npc, STT_ARMOR_M);
AI_EquipBestMeleeWeapon (VAR C_NPC self);
AI_EquipBestArmor (VAR C_NPC self)
//EquipItem (npc, STT_ARMOR_M);
//EquipItem (npc, itmw_1h_sword_01);
};
   
I wszystko teoretycznie działa, na początek sprawdzam eq i gildie Grima w 1 rozdziale,  zmieniam story helperem na rozdział 2 i Grim faktycznie ma gildię cień, ma strój cienia i niewykończony miecz. Nawet w eq te przedmioty są zaznaczone jako używane. Tylko, że sam Grim wciąż nosi spodnie kopacza i pałkę. Muszę manualnie zdjąć i założyć wszystko jeszcze raz aby pojawiło się na modelu. Co robię źle?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zamieść aktualny fragment kodu. Czegoś  takiego parser by nie przepuścił:
AI_EquipBestMeleeWeapon (VAR C_NPC self);
AI_EquipBestArmor (VAR C_NPC self)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Ebhodini

Ebhodini

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
OK, można powiedzieć, że zadziałało aktualnie kod wygląda tak:
func void B_Give_GrimArmor ()
{
var C_NPC npc;
npc = Hlp_GetNpc(VLK_580_Grim);
CreateInvItem (npc, itmw_1h_sword_01);
CreateInvItem (npc, STT_ARMOR_M);
EquipItem (npc, itmw_1h_sword_01);
AI_EquipArmor (npc, STT_ARMOR_M);
};
Grim od 2 rozdziału posiada gildię cień i nosi upragniony strój cienia. Jednak w eq posiada dwa niewykonczone miecze i pałkę. Pomimo tego, że 'założony' jest miecz to tekstura pałki pozostaje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry