Edycja modelu świata 1567 2

O temacie

Autor Liberty

Zaczęty 2.08.2019 roku

Wyświetleń 1567

Odpowiedzi 2

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam, mam kilka pytań odnośnie edytowania modelu świata, ale zaczne od tego że udało mi się wczytać plik .zen więc o to już nie pytam.
1. Czy muszę wypakować textury i dopiero potem otworzyć świat w programie do edycji żeby zachowało textury?
2. Jaki program polecacie oprócz blendera? Średnio się w nim cokolwiek robi
3. Jak zrobić aby zachowało mi voby i waypointy? (Widziałem gdzieś o tym poradnik ale nie moge go znaleźć)

Z góry dzięki, za pomoc props :p
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
1. Nie, po prostu jak nie będziesz miał tekstur, a będziesz edytował model, to nie będziesz miał podglądu jak to wygląda w 3D, co jest raczej pewnym utrudnieniem.
2. Pod Gothica jeszcze 3dmax, nie polecam, bo nie używałem (aczkolwiek chyba najbardziej wygodny), ale oczywiście płatny lub na licencji studenckiej (jak masz możliwość taką załatwić), jest też inna droga.
3. https://themodders.org/index.php?topic=6556.0

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dzięki, można zamknąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry