Jak zastąpić model drzew moim wlasnym, bez ręcznego ustawiania w spacerze? 1784 3

O temacie

Autor Jebodzimen

Zaczęty 26.11.2018 roku

Wyświetleń 1784

Odpowiedzi 3

Jebodzimen

Jebodzimen

Użytkownicy
posty2
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Mam własny model drzewa który chcę podmienić z oryginalnym modelem z gry.
Nie chodzi mi o samo dodanie go do świata, lecz o zamianę oryginalnego modelu drzewa/drzew tak żeby gra wczytała mój model w miejsce w którym był umieszczony oryginał.
Wkleiłem plik 3ds mojego drzewa do folderze w którym znajdował się oryginalny model 3ds ale nie widać żadnych zmian nawet w spacerze. (Oczywiście mój plik 3ds ma taką samą nazwę i korzysta z tej samej tekstury co oryginał.)
Mesh.vdf.DISABLED więc gra powinna chyba czytać model z folderu ?

Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś zechce mi z tym pomóc.
 

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Może zalega w folderze skompilowany model z tą samą nazwą?

 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Gra czyta z folderu _Work/data/meshes/_compiled
Tam znajduje oryginalne drzewo MRM. Więc nie musi kompilowac twojego 3ds

Poza meshes.vdf.disabled musisz usunąć plik DRZEWO.MRM z wyżej wymienionego folderu
 

Jebodzimen

Jebodzimen

Użytkownicy
posty2
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ok. Dzięki za odpowiedź. Jak będę miał czas to sprawdzę czy zadziała. Obecnie jestem na etapie przeprowadzki więc nie bardzo mam czas na kochanego Gothic-a
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry