Wywoływanie kołczanu 3118 2

O temacie

Autor Fors

Zaczęty 23.04.2018 roku

Wyświetleń 3118

Odpowiedzi 2

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Witam
Mam VFX i PFX do zrobienia kołczanu ale nie wiem jak go wywołać .
Próbowałem tym:
Spoiler
func void effekt()
{
Wld_PlayEffect("V_Quiver",hero,hero,0,0,0,FALSE);
};
ale nie działa.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jak mamy ci pomóc skoro nie pokazałeś jak zrobiłeś kołczan?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
PFX
Spoiler
INSTANCE P_quiver (C_ParticleFX)
{
   ppsvalue = 40;
   ppsscalekeys_s = "";
   ppsislooping = 1;
   ppsissmooth = 0;
   ppsfps = 0;
   shptype_s = "MESH";
   shpfor_s = "OBJECT";
   shpoffsetvec_s = "11 -3 10";
   shpdistribtype_s = "UNIFORM";
   shpisvolume = 1;
   shpdim_s = "1";
   shpmesh_s          = "Quiver.3DS";
   ShpMeshRender_B = 1;
   shpscaleislooping = 1;
   shpscaleissmooth = 1;
   dirmode_s = "MESH";
   dirfor_s = "OBJECT";
   dirmodetargetfor_s = "OBJECT";
   dirmodetargetpos_s = "0 0 0";
   dirangleheadvar = 0;
   dirangleelev = 0;
   velavg = 0.0001;
   lsppartavg = 2000;
   lsppartvar = 500;
   flygravity_s = "0 0 0";
   visname_s = "mfx_masterofdisaster_aura_16bit.tga";
   visorientation_s = "NONE";
   vistexisquadpoly = 1;
   vistexanifps = 1;
   vistexaniislooping = 1;
   vistexcolorstart_s = "9 70 20";
   vistexcolorend_s = "9 0 60";
   vissizestart_s = "3 3";
   vissizeendscale = 3;
   visalphafunc_s = "ADD";
   visalphastart = 255;
};

VFX
Spoiler
PROTOTYPE    Quiver_PROTO   (CFx_Base)
{
   visName_S            = "";
   emTrjOriginNode         = "";
   emTrjTargetNode         = "";
   emTrjTargetRange      = 0;
   emTrjTargetAzi         = 0;
   emTrjTargetElev         = 0;
   emTrjNumKeys         = 0;
   emTrjNumKeysVar         = 0;
   emTrjAngleElevVar      = 0;
   emTrjAngleHeadVar      = 0;
   emTrjKeyDistVar         = 0;
   emTrjEaseVel         = 1;
   emTrjDynUpdateTargetOnly= 0;
   emActionCollDyn_S      = "NORESP";      
   emActionCollStat_S      = "NORESP";      
   emFXCollStat_S         = "";
   emFXCollDyn_S         = "";
   emFXCollStatAlign_S      = "";      
   emFXCollDynAlign_S      = "";
   emCheckCollision      = 0;
   emInvestNextKeyDuration      = 0;
   emFlyGravity         = 0;
   emSelfRotVel_S         = "0 0 0";
   lightPresetName         = "";
   sfxID               = "";
   sendAssessMagic         = 0;
   secsPerDamage         = -1;   
   
     visalpha = 1;
   visalphablendfunc_s = "NONE";
   emtrjmode_s = "FIXED";     
   emtrjloopmode_s = "LINEAR"; 
   emtrjeasefunc_s = "NONE";
   emFXCreatedOwnTrj    = 0;   
   emFXTriggerDelay   = 1;
   emfxlifespan = -1;   
    emadjustshptoorigin = 1;//1   
   emTrjDynUpdateDelay      = 1;   
   //emFXCreate_S   = "BugfixFX";
   
};
INSTANCE V_Quiver   (Quiver_PROTO)
{
    visname_S             = "P_quiver";
   emtrjoriginnode = "BIP01 R CLAVICLE";
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry