Modowanie G2NK pod Windows 10 - brak dialogów 2381 3

O temacie

Autor trivelt

Zaczęty 16.10.2016 roku

Wyświetleń 2381

Odpowiedzi 3

trivelt

trivelt

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć,

własnie postanowiłem rozpocząć swoją przygodę z modowaniem Gothica. Niestety pewnym utrudnieniem jest fakt, iż aktualnie korzystam z Windowsa 10, który generuje nieco problemów z tą grą (czy ktoś z Szanownych Użytkowników moduje pod tym systemem i może się przy okazji podzielić jakimiś radami?).

Oglądnąłem "Modowanie od A do Z" , tworząc wszystkie opisywane tam pliki. Użyłem Spacera do zreparsowania skryptów oraz wczytania i zapisania dialogów. Okazuje się jednak, że coś z nimi wziąć jest nie tak. Po pierwsze, podczas początkowej rozmowy z Xardasem niektóre linie dialogowe są po niemiecku, a niektóre po polsku. Po drugie, w ogóle nie wyświetlają się dialogi stworzonego przeze mnie NPCA. zSpy printuje m.in. takie ostrzeżenia:

01:05 Warn: 0 U: AI: Output-unit DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_15_00 not found ! .... <oNpc.cpp,#13943>
01:05 Warn: 0 U: AI: Output-unit DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_55_01 not found ! .... <oNpc.cpp,#13943>
01:05 Warn: 0 U: AI: Output-unit DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_55_02 not found ! .... <oNpc.cpp,#13943>

Zaś po otwarciu OUS.CSL widzimy:

[]
[% zCCSBlock 0 49537]
blockName=string:DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_15_00
numOfBlocks=int:1
subBlock0=float:0
[% zCCSAtomicBlock 0 49538]
[% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 49539]
subType=enum:0
text=string:Co slychac, bracie?
name=string:DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_15_00.WAV
[]
[]
[]
[% zCCSBlock 0 49540]
blockName=string:DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_55_01
numOfBlocks=int:1
subBlock0=float:0
[% zCCSAtomicBlock 0 49541]
[% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 49542]
subType=enum:0
text=string:Eh, slabo sie czuje
name=string:DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_55_01.WAV
[]
[]
[]
[% zCCSBlock 0 49543]
blockName=string:DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_55_02
numOfBlocks=int:1
subBlock0=float:0
[% zCCSAtomicBlock 0 49544]
[% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 49545]
subType=enum:0
text=string:Bardzo slabo...
name=string:DIA_SLD_888_Wiechu_Hello_55_02.WAV
[]
[]
[]

Zrobiłem paczkę przy użyciu GothicVDFS - dodałem GOTHIC.DAT oraz plik OU (próbowałem zarówno z BIN, jak i z CSL), jednak dialogów ciągle nie ma. W ustawieniach w grze podpisy są włączone, a ja przejrzałem Google i niniejsze forum pod kątem rozwiązania tego problemu. Będę wdzięczny za pomysły jak rozwiązać ten problem.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wywal pliki OU przed kompilowaniem.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

trivelt

trivelt

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To oczywiście już zrobiłem, uprzedzam również kolejne pytania: otwieram za każdym razem nową grę zamiast wczytywać save. Poza tym nawet gdybym nie usuwał wcześniej tych plików, to raczej nie powinno mieć to znaczenia w sytuacji, kiedy moje dialogi SĄ w pliku OU.
 

Kranek

Kranek

Użytkownicy
posty35
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jeżeli ze skompilowanymi przez spacera dialogami jest coś nie tak, to zawsze możesz spróbować użyć programu Redefix.

Mały trick z paczką: Nie dodawaj plików OU tylko sam plik Gothic.dat. Teraz kiedy odpalisz taką paczkę, to gra będzie zmuszona załadować dialogi z plików OU, które powinny być w folderze _Work\data\Scripts\Content\Cutscene, więc jeżeli masz poprawnie zrobione dialogi, to wszystko powinno banglać. (Przynajmniej na czas testów oszczędzasz trochę czasu, bo nie musisz za każdym razem tworzyć paczki)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry