Dodałem teksturę w formacie tex do _compiled pod nazwą
HUM_SLDM_ARMOR2_V0-C.TEX
Taka sama jest nazwa w tga jak w i asc. Postęp jest taki, że teraz pancerz ma teksturę standartową, ale nie ma tej, którą mam podmienioną.
Oczywiście ta podmieniona jest w pliku Textures. Gothic olewa jakby ten plik tga...
Post połączony: 2016-10-03, 20:16
Jak na razie udało mi się zrobić 2 lekkie zbroje strażnika o różnych teksturach. Później zrobiłem identycznie ze zwykłym pancerzem najemnika i klapa. Tekstura się nie zmienia.
To chyba ma jakiś związek, ale zauważyłem, że :
Lekka zbroja strażnika ma ma w Material 1 *BITMAP "Hum_GrdL1_Armor_V0.tga"
natomiast pancerz najemnika w material 1 ma *BITMAP "Hum_Body_Naked_V0_C0.tga"
Dopiero w material 2 ma *BITMAP "Hum_SldM_Armor_V0.tga"
Zgodnie z poradnikiem poniżej zrobiłem zbroje strażnika, jednak musiałem dodać plik TEX do _compiled tej zbroi.
https://www.youtube.com/watch?v=kyJhDJ3gdxM