Bitwa 1a - Broń jednoręczna 24847 65

O temacie

Autor

Zaczęty 8.07.2008 roku

Wyświetleń 24847

Odpowiedzi 65


Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jak podeślesz plik to tak, bo bez pliku lecą punkciki :P
Swoją drogą, robiłem już ten miecz. Porównamy, czyj lepszy ;)  Ja miałem 402 trisy.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Nazz
  • Gość
Wysłałem Ci plik na pw jakieś 15 minut temu ;)
Jak nie doszedł to podeśle jeszcze raz.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Kyro, prawda jest taka że przy dzisiejszych grach mało kto przejmuje się zbędnymi polygonami i tym że uvka jest słabo porozkładana więc przestań pierdolić. Poza tym jesteś chyba jedyną osobą która patrzy na to czy miecz będzie zdatny do walki. To ostrze za grube, to słabo wyważony, to za długi. To są modele do GIER KOMPUTEROWYCH i każdy ma w dupie czy realnie miecz nadawałby się choćby do obierania ziemniaków. Zdunek ma racje, 200 czy 300 poly przy potencjalne obecnych maszyn i silników nie robi różnicy. Wole walkę kilku postaci które są świetnie animowane, wymodelowane oraz otexturowane kilkoma texturami, niż bitwę tysiąca niczym nie różniących się drętwych klocków.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Z jednej strony faktycznie szybkość nowoczesnych kart graficznych rzeczywiście pozwala na większoszą ilość wielokątów, jednek z drugiej strony wydaje mi się, że nowe techniki oparte o shadery (jak parallax mapping) pozwalają na znaczną poprawę jakości znacznie niższym kosztem. Myślę, więc że aktualnie graficy powinni także popracować nad bump/normal mapami.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Przecież wszystkie modele organiczne (i nie tylko) w każdej poważnej grze to również bardzo złożone hipoly z których wypalana jest normalmapa. Taką normalkę zdradzają jedynie "kanciaste" krawędzie na brzegach modelu. Najlepszym przykładem jest Unreal III gdzie chyba wszystkie modele były wykonywane w hipoly z niesamowitą dokładnością i detalami: http://boards.polycount.net/showthread.php?t=54311
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry