Dodawanie nowego potwora do świata 2392 4

O temacie

Autor theLele

Zaczęty 22.11.2015 roku

Wyświetleń 2392

Odpowiedzi 4

theLele

theLele

Użytkownicy
posty43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Mam pytanie odnośnie dodawania potworów do świata. Czy potwory dodajemy w tym samym pliku co NPC? :hmmm:
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
chodzi ci o startup.d ? tak np wilk:
Wld_InsertNpc (Wolf, "NW_CITY_TO_FOREST_05");
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Witam. Mam pytanie odnośnie dodawania potworów do świata. Czy potwory dodajemy w tym samym pliku co NPC? :hmmm:

Nie. Obok folderu NPC masz też folder Monsters (są tam skrypty potworków) i przykładowo jeśli tam zrobisz jakiegoś konkretnego Wilka to wtedy. Ale tak czy inaczej dodaje się je wpisując w Startup.d określonego świata (tak samo jak z NPC) no i muszą mieć WP.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Witam. Mam pytanie odnośnie dodawania potworów do świata. Czy potwory dodajemy w tym samym pliku co NPC? :hmmm:

Nie. Obok folderu NPC masz też folder Monsters (są tam skrypty potworków) i przykładowo jeśli tam zrobisz jakiegoś konkretnego Wilka to wtedy. Ale tak czy inaczej dodaje się je wpisując w Startup.d określonego świata (tak samo jak z NPC) no i muszą mieć WP.

Nie wstawiałem potworków, ale jeśli dobrze pamiętam to potworki mają mieć freepoint'y a nie waypointy
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Nie potworki się stawia na weypointach.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry