Szkielet bez głowy 2015 2

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 21.05.2015 roku

Wyświetleń 2015

Odpowiedzi 2

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Chcę stworzyć szkieleta-maga, który będzie wyglądał jak zwykły szkielet i nosił szatę.
Mój skrypt:
INSTANCE SkeletonMageMod (Mst_Default_Skeleton)
{

name = "Szkielet mag";
guild = GIL_DEMON;
level = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 30;
protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_POINT] = 100;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 100;
fight_tactic = FAI_HUMAN_MAGE;
CreateInvItem (self, ItArRuneThunderbolt);
CreateInvItems (self, ItArScrollSummonSkeletons, 5);
Mdl_SetVisual (self, "HumanS.mds");
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Ske_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, ITAR_MOD_UNDEAD);
};
Problem polega na tym, że w grze, szkielet ten nie ma głowy. Coś źle robię?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Coś źle robię?
Przypisujesz model szkieleta, który ma głowę wraz z modelem, a nie osobno jak to jest z npc. Zakładając mu zbroję/szatę zamieniasz model ciała na model zbroi, więc głowa też musi zniknąć. Dlatego dla Wojowników Cienia stworzono osobny model głowy - czaszkę.
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Ske_Head", 0, 0, ITAR_PAL_SKEL);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Tyle że działam na g1. Tutaj nie ma gotowego modelu głowy, wyglądającego jak czaszka? Muszę eksportować?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry