NEWWORLD_ZEN to stała, zadeklarowana w pliku Constants.d i jest to po prostu liczba.
const int NEWWORLD_ZEN = 1;
const int OLDWORLD_ZEN = 2;
const int DRAGONISLAND_ZEN = 3;
const int ADDONWORLD_ZEN = 4;
Nie wiem, czy te wartości mają jakieś głębsze znaczenie, ale patrząc w skrypty myślę, że wykorzystuje się je tylko w powiązaniu ze zmienną CurrentLevel, w funkcji odpowiadającej za wyświetlanie komunikatu "To za daleko" dla run teleportacji i w kilku funkcjach fabularnych.
Dlatego wydaje mi się, że wystarczy zadeklarować sobie dowolną stałą, np.
const int NAZWAMOJEGOSWIATA_ZEN = 5;
i nie powinno byc problemów.
W startupie lub w funkcji odpalanej po wejściu do nowego świata przypisujesz zmiennej CurrentLevel wartość odpowiadającą stałej reprezentującej ten świat
CurrentLevel = NAZWAMOJEGOSWIATA_ZEN;
I już powinno działać:
B_Kapitelwechsel (1,NAZWAMOJEGOSWIATA_ZEN);
Myślę, że w większości przypadków zadziała też:
B_Kapitelwechsel (1,CurrentLevel);
pamiętając oczywiście o "przestawianiu" zmiennej po zmianie świata.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pisać np:
B_Kapitelwechsel (1,2);
ale taki zapis jest niezbyt praktyczny, bo trzeba pamiętać, albo za każdym razem sprawdzać, jaka liczba za co odpowiada. No i w razie zmiany numerów światów jest masa roboty, bo trzeba szukać tego w skryptach i modyfikować. A używając stałych zwykle wystarczy zmienić ich wartość w miejscu deklaracji.