Oddam długi scenariusz w klimacie fantasy 5925 6

O temacie

Autor Nieintrygujący

Zaczęty 26.07.2014 roku

Wyświetleń 5925

Odpowiedzi 6

Nieintrygujący

Nieintrygujący

Użytkownicy
posty21
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postaram się krótko i rzeczowo. Mam około 50 stron hmm jakby to określić opisanego uniwersum w klimacie Gothica dokładniej mówiąc 18 stron bardzo ogólnej historii (9000 lat), 22 strony konspektu jednego z ważniejszych wydarzeń w historii (w zasadzie w mojej głowie i rękopisach jest cały gotowy) na podstawie którego można pisać scenariusz, 10 stron w 1/4 skończonej chronologii (doleciałem do 2000 roku reszta jak poprzednio w głowie) no i oczywiście mapa świata (szkic odręczny w paint) który byłby wielkości około 10 światów z Gothic 3.

I teraz pytanie, ktoś chce to wszystko przejąć i urzeczywistnić ? :) Można byłoby zacząć od czasów około 6000 roku gdzie jedna z krain (wielkość Myrthany z 3) została zalana i odgrodzona od reszty świata. Tutaj mam też cały konspekt już obmyślony ale nie spisany (strasznie schodzi się spisywanie takich rzeczy bo coraz człowiek wraca się by gdzieś coś dopisać/zmodyfikować by wszystko się zazębiało i było logiczne z punktu historii uniwersum jak i klimatu gry i realności kreowanego świata). Byłby to idealny start bo każdy mógłby wczuć się w klimat liznąć nieco historii która jest w strzępkach (jak pisałem odizolowany świat na skutek biegu wydarzeń historycznych).

I teraz z chęcią bym to przekazał komuś kto:
- ma spory zespół
- ma jakieś już projekty za sobą
- w max 10 lat by to zrobił bym mógł zagrać:)

Teraz moje pobudki. Miałem ochotę stworzyć tą grę ale koszty tego mnie przerastają a nie mam sił męczyć się z biurokracją polską bo zbiórki takie jak np. na kickstarterze są w Polsce właściwie niemożliwe . Koszt gry a właściwie pierwszej części w tej odizolowanej krainie o której wspominałem to jakieś 100 000 euro więc sobie po prostu odpuściłem. Skąd taka kwota? Po konsultacjach z programistą (w Unity to chciałem mieć), koderem i grafikami 2 i 3D mnie więcej taki zarys mi wyszedł i to z uwzględnieniem że Ci wspomniany wcześniej ludzie robili by to hmm po znajomościach :). Tak więc zarzuciłem tą kwestię (a mechanika gry była już naszkicowana i było masę fajnych rozwiązań wręcz innowacyjnych jak "scenariuszowanie" czy też reżyser gry - zakładałem że może on-line się ją zrobi).
Dobra, mniejsza z tym jak pisałem jestem gotów wszystko przekazać by ktoś to po prostu zrobił i bym miał frajdę z ujrzenia tego w rzeczywistości a nie tylko wydrukowanego na moim biurku :).
Bym zapomniał teraz mam miesiąc w miarę wolnego czasu to mógłbym zacząć spisywać wszystko co mam jeszcze w głowie (sądzę że 200 stron wszystkiego się zbierze) tylko w przypadku jak ktoś się tego podejmie bo inaczej mi się nie chce po prostu. Osobiście także wolałbym jak ktoś już byłby zainteresowany spotkać się z nim w 4 oczy i mu wszystko nakreślić i pokazać. Raptem zejdzie się godzina... no może dwie bo opowiedzieć to tyle się schodzi (taki jest tego ogrom). Preferuje Warszawę ale jakoś mógłbym się poświecić i przyjechać do większego miasta na spotkanie jak ktoś spełni moje minimalne wymagania i zadeklaruje zainteresowanie.

I na koniec to uniwersum powstawało w mojej głowie jakieś dwa lata, setki godzin rozmyślania nad światem, jego historią, stylem i klimatem w wolnych chwilach czy gdy spać nie mogłem po prostu :).  Może nie jestem jakimś polonistą ale uważam że kreatywności, pomysłowości to raczej mi nie brakuje i przede wszystkim lubię tworzyć (choć niestety za słaby jestem by książkę pisać, próbowałem:) ).

Po więcej zapraszam na priv i jak pisałem w razie zainteresowania preferuje się spotkać niż przekazywać co to ja sobie obmyśliłem internetowo bo jest po prostu wygodniej i szybciej.

P.S Regnart, jedno z głównych miast, jest z 10 razy większe niż Khorinis, nawet szkic (a jakże) w paintcie przygotowany jest tej "wioseczki".
P.S 2 Jestem tutaj i pisze ten temat tylko dlatego że zagrałem w mod Złote Wrota i nie wiedziałem nawet że w takim stopniu ludzie podejmują się modowania gier :).
P.S 3 To tylko moja propozycja także jak komuś nie podoba się niech tylko przeczyta (z góry przepraszam za stracony czas na czytaniu) i puści w niepamięć. Nie mam jakoś ochoty polemizowania, udowadniania że to rzeczywiście mam itp, itd. Fakt że jestem gotów się spotkać by wszystko zaprezentować o czymś świadczy :).
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Nietypowa propozycja
#1 2014-08-09, 11:35(Ostatnia zmiana: 2014-08-09, 12:02)
Podoba mi się twoja chęć stworzyć coś ale prawda jest trochę inna. Stworzenie nowego świata nawet o wielkości Gothic 1 jest dość trudne. Dla tutejszej community wręcz nie możliwe (nie biorąc po uwage bardzo małą grupę utalentowanych ludzi którzy już dawno odpuścili sobie). A ty byś chciał :
Cytuj
który byłby wielkości około 10 światów z Gothic 3
:lol2:

 


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że nikt tutaj nie zrobiłby czegoś takiego za darmo. Nawet jeżeli tę grę szłoby potem sprzedawać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zucklov, źle go rozumiesz. 
On chce oddać swoją pracę, nie wynająć grupę do wykonania jego projektu. 
Oddaje swój pomysł, zainteresowanej grupie by jego praca nie poszła na marne. 

Jednak fakt, założenia nie są do końca realne :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
...czyli chce żeby ktoś odwalił za niego robotę, ale inaczej to napisał.
 
makin' bacon

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Nie no spisanie historii i "settingu" moda jest równie ważne jak inne rzeczy. Jak się ma dobrze spisana historie świata i opisy miejsc dużo łatwiej stworzyć nowy świat. Wiem jak sie autor czuje tez miałem marzenie o swoim modzie, cale dni wyobrażałem sobie co będzie się dziać i podobnie. To chyba normalne ze nie chce aby poszło to na marne.  
 


Nieintrygujący

Nieintrygujący

Użytkownicy
posty21
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podoba mi się twoja chęć stworzyć coś ale prawda jest trochę inna. Stworzenie nowego świata nawet o wielkości Gothic 1 jest dość trudne. Dla tutejszej community wręcz nie możliwe (nie biorąc po uwage bardzo małą grupę utalentowanych ludzi którzy już dawno odpuścili sobie). A ty byś chciał :
Cytuj
który byłby wielkości około 10 światów z Gothic 3
:lol2:

Jak to napisałem:

Cytuj
Można byłoby zacząć od czasów około 6000 roku gdzie jedna z krain (wielkość Myrthany z 3) została zalana i odgrodzona od reszty świata.

Można by nawet ten świat jeszcze zmniejszyć od biedy, po blokować niektóre "tereny" czy tam wątki poboczne wplecione (akurat z blokowaniem byłby najmniejszy problem bo i w samym uniwersum są krainy trudno dostępne wskutek najróżniejszych wydarzeń). Tak że by została mapa wielkości Gothica 2, na mniejszej już RACZEJ by się nie dało upchnąć wszystkiego (choć kto wie) .
------
Zucklov, źle go rozumiesz.
On chce oddać swoją pracę, nie wynająć grupę do wykonania jego projektu.
Oddaje swój pomysł, zainteresowanej grupie by jego praca nie poszła na marne.

Jednak fakt, założenia nie są do końca realne :D
Nie wiem czy realne czy nie. Jak to ktoś mi kiedyś powiedział, wszystko da się zrobić kwestia tylko czasu, chęci no i kasy, której mi by zabrakło na cały projekt więc nie ma sensu zaczynać czegoś co w połowie drogi będzie nieskończone.
Nie no spisanie historii i "settingu" moda jest równie ważne jak inne rzeczy. Jak się ma dobrze spisana historie świata i opisy miejsc dużo łatwiej stworzyć nowy świat. Wiem jak sie autor czuje tez miałem marzenie o swoim modzie, cale dni wyobrażałem sobie co będzie się dziać i podobnie. To chyba normalne ze nie chce aby poszło to na marne. 
W tym momencie już coraz więcej rzeczy jest spisane bo się przypadkowo ze znajomym zgadałem który zajmuje się zawodowo redagowaniem tekstów i na tyle mu się wszystko spodobało że stwierdził że pomoże mi napisać książkę, a przynajmniej jeden tom (na pięć tomów podzieliliśmy opowieść o jednym z czterech kluczowych wydarzeń z historii świata) . Ja piszę na surowo plus całe zaplecze historyczno-geograficzne a on nadaje artystyczny temu kształt. Trzy rozdziały (30 stron A4) z około pięćdziesięciu na tom już jest :).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry