Niedziałające skrypty
2025-07-12, 15:40

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Niedziałające skryptyPrzeczytany 1790 razy

Offline Legion666

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty1
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Mam Gothic II złotą edycję. Stworzyłem parę rzeczy za pomocą skryptów. Niby nic wielkiego, parę broni, etc. Jednak w grze, gdy próbuję wywołać unikalny kod, przedmioty zdają się w ogóle nie istnieć. Cóż zrobiłem nie tak? Oczywiście G2MDK posiadam. Podobna sprawa tyczy się nowych NPC.

Offline Sawik

  • Moderator działu
  • Rebel
  • Offline
  • Posty4772
  • Propsy3197
  • ProfesjaNierób
1 Pokaż propsujących
Reparse scripts :ok:
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Offline Fabio

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3477
  • Propsy2157
  • ProfesjaSkrypter
0 Pokaż propsujących
Dokładnie Reparse scripts (za pomocą spacera bądź gothicstartera) na TM są tutki i na YT powinieneś oglądnąć czipa17 tutaj masz linki do jego filmików:

http://www.youtube.com/playlist?list=PL6F0BF678B9BA50BF