Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Gdzie powinienem zacząć szukać", DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj);
Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Po co ci ten artefakt?", DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta);
};
FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_00"); //Gdzie powinienem zacząć szukać?
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_01"); //Zacznij może od rozmowy z osobą, dla której szukasz tej broni. Skoro szuka tak potężnej broni, to może wie coś o równie potęznym pierścieniu.
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_02"); //Nie sądzę. To wojownik i chłopiec na posyłki Onara.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_03"); //Masz na myśli Josha? Czyżby wrócił?
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_04"); //Nie. Mówię o kimś innym.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_05"); //Dziwne. Wydawało mi się, że to Josh jest chłopcem na posyłki Onara.
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_06"); //Może Onar ma dwóch pomocników.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_07"); //Może! Wydaje mi się jednak, że gdyby tak było to już bym o tym wiedział.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_08"); //Ale skoro tak twierdzisz. Wróćmy jednak do artefaktu.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_09"); //Jeśli ten twój chłoptaś ci nie pomoże, udaj się do obozu myśliwych. U nich krąży sporo plotek.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_10"); //Z tego co udało mi się ustalić, artefakt znajduje się w okolicy farmy Onara. Nic więcej jednak ci nie powiem.
DIA_Andre_jeden = TRUE;
if (DIA_Andre_dwa == TRUE)// czyli jeśli druga opcja wyboru została wypowiedziana to:
{
Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Jaką moc?", DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp);//Pojawi się taka opcja wyboru
};
};
FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_15_00"); //Po co ci ten artefakt?
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_08_01"); //Wiem, że Lord Hagen też go szuka. Może gdy mu go dostarczę dostanę awans.
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_15_02"); //Więc o to chodzi.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_08_03"); //Jestem paladynem pierwszego stopnia. Jestem nim już zbyt długo. Czas to wreszcie zmienić.
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_15_04"); //Rozumiem.
DIA_Andre_dwa = TRUE;
if (DIA_Andre_jeden == TRUE)//jeśli została wypowiedziana pierwsza opcja wyboru to:
{
Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Jaką moc?", DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp);// pojawi się taka opcja wyboru. Prosze zwrócić uwagę, że instance tej opcji wyboru jest takie samo jak tej po wypowiedzeniu pierwszej opcji wyboru
};
};
FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp ()// Dialog tej insacji dialogu, który ma być wypowiedziany.
{
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_00"); //Jaką moc?
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_01"); //Ogromną siłę. Siłę, jakiej nie dorówna żaden ork.
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_02"); //Hmmm... Zastanawiam się nad jedną rzeczą.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_03"); //Jaką rzeczą?
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_04"); //Skoro ten artefakt jest tak potężny, to nie wiem czy opłaca mi się go wymieniać na informację.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_05"); //Informację, która doprowadzi cię do broni równie potężnej co ten pierścień.
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_06"); //Doprowadzi mnie do broni, za którą i tak będę musiał zapłacić.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_07"); //No dobra! Wygrałeś! Skoro informacja to dla ciebie zbyt niska cena to dopłacę ci 500 sztuk złota.
if (DIA_Andre_wyb == FALSE)
{
Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "To trochę za mało.", DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie);
};
if (DIA_Andre_wyb == FALSE)
{
Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "W porządku.", DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak);
};
};
FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak_15_00"); //W porządku.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak_08_01"); //Miło robić z tobą interesy.
DIA_Andre_pie_gold = FALSE;
Info_ClearChoices (DIA_Mil_311_Andre_czcht);
};
FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_15_00"); //To trochę za mało.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_08_01"); //No dobra. Dostaniesz 1000 sztuk złota. Co ty na to?
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_15_02"); //Odrazu lepiej.
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_08_03"); //Czy to oznacza, że przyjmujesz stawkę?
AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_15_04"); //Tak!
AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_08_05"); //Wspaniale.
DIA_Andre_pie_gold = TRUE;
Info_ClearChoices (DIA_Mil_311_Andre_czcht);
};
Chciałem aby po tym jak dwie pierwsze opcje wyboru zostaną powiedziane pojawiła się trzecia i zrobiłem to za pomocą zmiennych. Przy tym dwa razy dodałem jedno instance (tej trzeciej opcji wyboru).
Czy nie wyskoczy mi wtedy błąd redenfined identfire?