Nieposiadanie przedmiotu w ekwipunku. 3445 7

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 12.05.2012 roku

Wyświetleń 3445

Odpowiedzi 7

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Nieposiadanie przedmiotu w ekwipunku.
2012-05-12, 14:26(Ostatnia zmiana: 2012-05-12, 14:27)
Mój problem wygląda tak:
Chcę napisać skrypt otrzymywania od kowala narzędzia potrzebnego do questa, ale muszą być tu trzy warunki:
Cytuj
   
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Addon_Huno_MakingSaw)) //Mój dialog o otrzymaniu zlecenia, który trzeba znać.
    && (TOPIC_NathanielsSaw   != LOG_SUCCESS) //Czyli warunek o zadaniu, które MUSI być w toku.
    {
    return TRUE;
    };
Ale jak widać są 2 warunki, a nie 3. No bo... 3 nie potrafię napisać. Moje próby dania warunku na razie kończyły się tylko masą błędów w Spacerze, dlatego proszę o pomoc. Najlepiej jakby ktoś dał mi gotowy warunek.

Reszta dialogu wygląda tak:
Cytuj
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Addon_Huno_SawDone_15_01"); //Czy piła jest gotowa?
    if (Bennet_RepairDay < Wld_GetDay())
    {
        AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Huno_SawDone_03_02"); //Tak, proszę.
        AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Huno_SawDone_03_03"); //Bierz ją i wytnij wszystkie drzewa na tej cholernej wyspie!
        CreateInvItems (self, ItMi_Addon_SharpenSaw, 1);
        B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Addon_SharpenSaw, 1);
        B_LogEntry                     (TOPIC_NathanielsSaw,"Mam piłę. Czas wracać do Nata.");

        B_GivePlayerXP (300);
    }
    else
    {
        AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Huno_SawDone_03_04"); //Nie, powiedziałem Ci, żebyś przyszedł jutro.
    };
};
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

greex

greex

Użytkownicy
posty96
Propsy14
  • Użytkownicy
Masz przed ifem oraz po
return TRUE;
};

klamry  - { i };?

Pozatym nie jestem pewien, ale czy nie powinno być zamiast "LOG_SUCCESS" - "LOG_RUNNING"?

Co ma być trzecim warunkiem?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytuj
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Addon_Huno_MakingSaw)) //Mój dialog o otrzymaniu zlecenia, który trzeba znać.
&& (TOPIC_NathanielsSaw == LOG_RUNNNING) //Czyli warunek o zadaniu, które MUSI być w toku.
{
return TRUE;
};

Bennet_RepairDayTak to nie zadziała, ten warunek (a w zasadzie zmienna) jest aktywna przez triggera w 3 rozdziału.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Nieposiadanie przedmiotu w ekwipunku.
#3 2012-05-12, 15:18(Ostatnia zmiana: 2012-05-12, 15:25)
Ten warunek ma wyglądać na coś w stylu
Cytuj
&& (Npc_HasItems (other, ItMi_Addon_SharpenSaw));
Tylko że to oznacza POSIADANIE, a ja chcę, by warunkiem było NIE POSIADANIE.
A i dzięki Polaking za uwagę.

EDIT: Zamieniłem warunek
Cytuj
if (Bennet_RepairDay < Wld_GetDay())
na
Cytuj
if (B_GetDayPlus() > NagurDay)
Teraz powinno działać, bo ten warunek jest dostępny od I Rozdziału.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz za negować warunek robisz to wykrzyknikiem

if !(Npc_HasItems (other, ItMi_Addon_SharpenSaw))

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
No właśnie wiem, że się neguje warunek, ale nie byłem pewien, w którym miejscu wstawić wykrzyknik...
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
A czy aby wykrzyknik nie powinien być wewnątrz nawiasu?:
if (!Npc_HasItems (other, ItMi_Addon_SharpenSaw))
Pamiętam, że robiłem coś takiego i dawałem wykrzyknik wewnątrz.
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
The exclamation mark can be put inside and outside the bracket, though Wicon's way is a better style and easier to read.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry