Zbroja bez hełmu 2798 3

O temacie

Autor KiełbasianTM

Zaczęty 13.04.2012 roku

Wyświetleń 2798

Odpowiedzi 3

KiełbasianTM

KiełbasianTM

Użytkownicy
posty73
Propsy5
  • Użytkownicy
Jak odłączyć hełm od np pancerza paladyna? Wiem że coś w asc ale nie jestem pewien. Pomóżcie!!! :naughty:   :[
 
Moje opowiadanko



- Je**ć dzieci!

- A starczy nam czasu?

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Jak odłączyć hełm od np pancerza paladyna? Wiem że coś w asc ale nie jestem pewien. Pomóżcie!!! :naughty:   :[

W programie to grafiki 3D (Ja do tego używałem Gmaxa) otwierasz plik ASC zbroi.
Klikasz na hełm i usuwasz go.
Zapisujesz ASC i masz.
Jeśli zapisujesz ASC pod inną nazwą to jeszcze zrób skrypt do tego.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Na wog jest też gotowiec jeżeli cię to interesuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KiełbasianTM

KiełbasianTM

Użytkownicy
posty73
Propsy5
  • Użytkownicy
Dobra nie dawajcie linków na woga sam poszukam lub usune se hełm i coś do zbroji jeszcze dodam.
Do zamknięcia, Diegomez mi pomógł bardziej ;p   Dam propsa jak będę mógł bo mam koniec limitu
 
Moje opowiadanko



- Je**ć dzieci!

- A starczy nam czasu?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry