Witam próbowałem napisać dialog po którym npc nas zaatakuje no i niestety dla każdego nowego wyskakuje błąd. Błąd wyskakuje w lini 67 daje kod dialogu
/ **************************************
// EXIT
// **************************************
instance DIA_Alex_Exit (C_INFO)
{
npc = GRD_5000_Alex;
nr = 999;
condition = DIA_Alex_Exit_Condition;
information = DIA_Alex_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int DIA_Alex_Exit_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Alex_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// HAllo
// ************************************************************
INSTANCE Info_Alex_HAllo (C_INFO)
{
npc = GRD_5000_Alex;
nr = 4;
condition = Info_Alex_HAllo_Condition;
information = Info_Alex_HAllo_Info;
permanent = 0;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT Info_Alex_HAllo_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID Info_Alex_HAllo_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Alex_HAllo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"Info_Alex_HAllo_12_01"); //A co cie to obchodzi?
AI_Output (other, self,"Info_Alex_HAllo_12_02"); //Ekhem to ja lepiej sobie pójde.
AI_Output (self, other,"Info_Alex_HAllo_12_03"); //Gdzie? Masz do wybrania jedną opcję walczysz ze mną.
Info_AddChoice (Info_AlexKO_Analyze, "Walcze z Tobą!.");
AlexKO = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_AlexKO, LOG_MISSION);
B_LogEntry (CH1_AlexKO,"Podjełem się walce mam nadzieje ,że nie zgine.");
Log_SetTopicStatus (CH1_AlexKO, LOG_RUNNING);
AI_StopProcessInfos(self);
Npc_SetTarget(self, other);
AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");
AI_Output (self, other,"Info_Alex_HAllo_12_04"); //Pokonałeś mnie jestem pod wrażeniem mam nadzieje ,że dołączysz do starego obozu
AlexKO = LOG_SUCCESS;
Log_SetTopicStatus(CH1_AlexKO, LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (CH1_AlexKO, "Udało mi się! Dzieki wygranej walce zyskałem wpływowego przyjaciela.");
B_GiveXP(XP_AlexKO);
{;
};