[G2] Dialog po pobiciu 2214 3

O temacie

Autor Atk0s

Zaczęty 2.04.2012 roku

Wyświetleń 2214

Odpowiedzi 3

Atk0s

Atk0s

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam, stworzyłem zadanie w którym trzeba pobić NPC. I tu mam pytanie, jak zrobić aby dialog był dopiero po pobiciu tego NPC?
 

KiełbasianTM

KiełbasianTM

Użytkownicy
posty73
Propsy5
  • Użytkownicy
masz w skrypcie dialogu Alrika, poszukaj dialogu o tym jak mówi że go pokonałeś. Tam szukaj funkcji. To samo u Jarvisa jeśli chodzi o 3 ludzi Sylvia także ma tę funkcję.
 
Moje opowiadanko



- Je**ć dzieci!

- A starczy nam czasu?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
AiVar Deafeated_By_Player czy jakoś tak, zmienia się na true po pobiciu przez nas NPC.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Atk0s

Atk0s

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Atk0s

[G2] Dialog po pobiciu
#3 2012-04-03, 00:36(Ostatnia zmiana: 2012-04-03, 09:26)
AiVar Deafeated_By_Player czy jakoś tak, zmienia się na true po pobiciu przez nas NPC.
Ok dzięki, Aivar nazywa sie: AIV_DefeatedByPlayer

Temat można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry