Witam.
Jestem prawie pewien, że nie ma podobnego tematu na forum.
Stworzyłem skrypt zupy, która po jej wypiciu ma odbierać troszkę żywota i zmieniać teksturę bohatera. Tekstury zrobiłem, wpakowałem w odpowiednie miejsca.
Ich nazwy: "HUM_BODY_NAKED0_V8_C1" i "HUM_HEAD_V9_C4". Każda z rozszerzeniem .tga i .tex
A oto skrypt:
/******************************************************************************************/
INSTANCE ItFoTrucizna(C_Item)
{
name = "Potrawka";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = 3;
visual = "ItFo_Soup_01.3ds";
scemeName = "RICE";
on_state[0] = Useqazq;
description = "Dziwna zupa";
TEXT[1] = "Nie mam pewności, czy można ją wypić.";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = 3;
};
FUNC VOID Useqazq()
{
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 8, 1, "Hum_Head_Pony", 9, 4, -1);
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, -32);
};
Problem polega na tym, że wszystko działa jak należy, prócz tego, że żarełko nie zmienia tekstury ciała (tekstury "migną" przez chwilę, jednak nie ulegną zmianie).
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie wiem, co zrobiłem źle.
Pozdrawiam.