Problem z nakładaniem tekstur. 2140 2

O temacie

Autor MAT3Y

Zaczęty 14.10.2011 roku

Wyświetleń 2140

Odpowiedzi 2

MAT3Y

MAT3Y

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam.

Mam problem z nakładaniem tekstur (tych standardowych z G1) na własny świat w 3D zrobiony w Wingsie.

Wygląda to mniej więcej tak:
1. Wczytuję model 3D "surface.3ds" aby załadować teksturki z tego modelu.
2. Wczytuje świat w formacie ".3ds" zamieszczony w ".../Meshes/Level".
3. Kompiluje świat zaznaczając "outdoor" i "editormode", później kompiluje swiatło.
4. Nakładam jedną z tekstur na kawałek mojego świata.
5. W rezultacie otrzymuję taki efekt:

http://imageshack.us/photo/my-images/849/erroryz.jpg

Jak widać, tekstura nie nałożyła się tak jak potrzeba, zamiast tego kawałek mesha zabarwia się tylko na jeden kolor. ;/

Proszę o pomoc, i z góry dzięki!  :D
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Takie rzeczy robi się najczęściej w jakimś programie do grafiki 3d (polecam blendera), spacera należy unikać to jest najgorszy program jaki powstał.
 

MAT3Y

MAT3Y

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Dzięki, już sobie poradziłem.
Dla tych, którzy mają ten sam problem co ja serię tutków dotyczących blendera i teksturowania
https://www.youtube.com/watch?v=ireneuszgab
.

Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry