Dziurawe dachy, przelatujący deszcz (KOŚLAWA FIZYKA SPACERA) 5213 15

O temacie

Autor DarthWojt

Zaczęty 26.08.2011 roku

Wyświetleń 5213

Odpowiedzi 15

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zastanawia mnie ta ciekawa fizyka spacera, w modelu 3ds nie powinno nic przelatywać. Twórcy gry mogli zrezygnować z vobów na rzecz 3ds. Wtedy nie było by takich błędów jak dziurawe dachy xD. Czy dało by się zmienić fizykę spacera, który wstawiał by vob jako czysty 3ds. Albo cokolwiek, jeśli są tu jacyś programiści na sali. ;p

P.S.Sorry za błąd w temacie
*deszcz
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
jeśli są tu jacyś programiści na sali.

Nikt nie będzie  przerabiał dla ciebie żadnych enginów, tworzył programów tylko po to żeby ci było lżej. Jak ci tak zależy to musisz dodać swoje domki/dachy w programie do 3d i skompilować świat.  :ok:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
tak, kurva, 12 letni edytor i wymagasz nie wiadomo czego. :pokerface:  siłuj się skoro sobie goticzka wybrales
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ku*wa tylko się raczyłem zapytać, czysta arogancja.
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
czysta arogancja.

Czysta agresja z Twojej strony. Nie unoś się tak  :ok:
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czysta agresja z Twojej strony. Nie unoś się tak  :ok:

Może odrobinę, tak.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ta koślawa fizyka spacera ma swoje powody żeby tam być, voby nie są widoczne cały czas więc gdy nie ma cie w pobliżu nie nabijają wymaganej siły obliczeniowej jak się nie mylę jest skrypt ikarusowy który voby dodaje do modelu (nie testowałem tego ani nic widziałem to na WoG i swoim łamanym niemieckim też mogłem coś pomylić)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
A propos, czysto teoretyczne pytanie - czy gdybym przekonwertował model domu na .ZEN a potem dodał go macrosem, zadziałałoby? Nigdy nie używałem macrosa i nie wiem na jakiej zasadzie to działa, ale z tego co czytałem jest to możliwe.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nigdy nie słyszałem o nikim nikim kompetentnym kto by spróbował a sam też nie próbowałem ale na ogół mniej pierd***nia się zapewni dodanie modelu przez Blendera/Maxa czy nawet wingsa.

Ale ogólnie spróbuj i powiedz czy komputer wybuchł czy zadziałało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
nie spróbuję bo mi się nie chce, nie znam się na tym i nie modduję gothica. Właściwie to żadnej gry. Może DarthWojt by spróbował, to on chce w spacerze dodawać domki.
 
makin' bacon

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta koślawa fizyka spacera ma swoje powody żeby tam być, voby nie są widoczne cały czas więc gdy nie ma cie w pobliżu nie nabijają wymaganej siły obliczeniowej jak się nie mylę jest skrypt ikarusowy który voby dodaje do modelu (nie testowałem tego ani nic widziałem to na WoG i swoim łamanym niemieckim też mogłem coś pomylić)

Ikarus jest działa ze wszystkimi częściami Gothica, podobno linki do wersji są na forum WoG?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ikarus jest działa ze wszystkimi częściami Gothica, podobno linki do wersji są na forum WoG?
Mi chodziło o to że widziałem skrypt który miałby łączyć voby do modelu 3ds = Jako część modelu nieprzemakalne etc. nie wiem jak to działa ani czy w ogóle działa nawet nie jestem pewien czy to miało tak działać ale pamiętam dali nawet screena z vobami na meshu więc chyba dobrze zrozumiałem  (Na WoG w dziale editing jest tylko 527 stron miłego szukania  :naughty:  )
To że ikarus jest to wiem nie jestem ślepcem by nie zauważyć że prawie jedna trzecia ostatnich tematów o skryptach w jakimś stopniu jest połączona z ikarusem.
Ikarus nie działa ze wszystkimi częściami Gothica w działa w G1, G2.6 i chyba G2.5, nie działa pod Gothic3 oraz Gothic 4 wcale xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
a no i jak zainstalować ikarusa do G2?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
a no i jak zainstalować ikarusa do G2?
Jest dokumentacja do niego w której jest wszystko opisane (nie znasz niemca? Google translator) ogólnie to jak nie jesteś zaawansowanym skrypterem to się za to nie bierz.

@Down Kaczka kozak bo mu powiedziałem xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
a no i jak zainstalować ikarusa do G2?

Wystarczy wkleić ODPOWIEDNIE foldery w ODPOWIEDNIE miejsca i edytować ODPOWIEDNIE pliki a właściwie plik
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry