Wyskakuje mi błąd w Spacerze gdy próbuje resparować a mianowicię U:PAR: ...\DIA_PAL_20050_Norbert.d WRONG TYPE: DIA_NORBERT_MISSION_BEKA
Oto skrypt na czerwono są części z DIA_NORBERT_MISSION_BEKA
//************************************************************
// EXIT
//************************************************************
INSTANCE DIA_Norbert_EXIT(C_INFO)
{
npc = PAL_20050_Norbert;
nr = 999;
// condition = DIA_Norbert_EXIT_Condition;
information = DIA_Norbert_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Norbert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
////////////////////////////////////////////
// HELLO
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_Hello(C_INFO)
{
npc = PAL_20050_Norbert;
nr = 1;
condition = DIA_Norbert_Hello_Condition;
information = DIA_Norbert_Hello_Info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = Siemka!;
};
FUNC INT DIA_Norbert_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Hello_15_00); //Siemka!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Hello_04_01); //Cześć co tam?
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Hello_04_02); //Nowy, jeszcze nigdy cię tu nie widziałem?
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Hello_15_04); //Tak jestem Robert.
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Hello_04_05); //A ja Norbert.
};
////////////////////////////////////////////
// People
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_People(C_INFO)
{
npc = PAL_20050_Norbert;
nr = 2;
condition = DIA_Norbert_People_Condition;
information = DIA_Norbert_People_Info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = (Spróbój Wyciągnąć jakieś Inofrmację);
};
FUNC INT DIA_Norbert_People_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_People_Info()
{
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_People_15_00); //Co robisz całymi dniami?
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_People_04_01); //Siedze tutaj, dużo rzeczy tu się słyszy,
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_People_04_02); //Naprzykład?
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_People_15_04); //Różne przydatne informację, jak zapłacisz mi powiedzmy 5 sztuk złota za inforamcję to ci powiem...
};
////////////////////////////////////////////
// MISSION
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_Mission(C_INFO)
{
npc = PAL_20050_Norbert;
nr = 3;
condition = DIA_Norbert_Mission_Condition;
information = DIA_Norbert_Mission_Info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description = Opowiedź mi o kimś!;
};
FUNC INT DIA_Norbert_Mission_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_Info()
{
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_15_00); //Opowiedź mi o kimś!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_04_01); //Jasne a o kim?
Info_ClearChoices (DIA_Norbert_Mission);
if (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5)
{
Info_AddChoice (DIA_Norbert_Mission, Król, DIA_Norbert_Mission_King );
};
if (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5)
{
Info_AddChoice (DIA_Norbert_Mission, Arian, DIA_Norbert_Mission );
};
if (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5)
{
Info_AddChoice (DIA_Norbert_Mission, Aaron, DIA_Norbert_Mission );
};
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ryan_Zadanie))
&& (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5)
{
Info_AddChoice (DIA_Norbert_Mission, Ryan, DIA_Norbert_Mission_BEKA);
}; Info_AddChoice (DIA_Norbert_Mission, WRÓĆ, DIA_Norbert_Mission_Back );
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_King()
{
B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_King_15_00); //O królu!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_01); //Hmmm... z tego co wiem to mieszka w zamku,
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_02); //On nami dowodzi, ale to każdy głupi wie,
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_03); //Dzięki jego umiejętnością dyplomacji, nie mamy problemu z Orkami, czy Beliarem...
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_04); //W zasadzie to jest przyjaźnie nastawiony do każdego człowieka.
};
func void DIA_Norbert_Mission_Back()
{
Info_ClearChoices (DIA_Norbert_Mission);
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_Arian()
{
B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_Arian_15_00); //O Arianie
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_01); //Hmmm... z tego co wiem to ma już 50 lat na karku,
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_02); //Jest do doświadczony rycerz, bogaty, jeden koleś kiedyś dał mu browara
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_03); //A ten dał mu za to 75 sztuk złota!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_04); //Rozumiesz to? 75 sztuk złota! Każdy kto potrzebuje pieniędzy powinien mu dostarczać piwo!
Log_CreateTopic (TOPIC_Arian, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_Arian, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Arian,Powinienem kupić dla Ariana piwko, może da dobrą cene.);
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_Aaron()
{
B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_Aaron_15_00); //O Aaronie!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_01); //Nie wiem za wiele, u niego rycerz może kupić broń i nie tylko...
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_02); //Wiele się mówi że handluje z białymi magami z zamku,
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_03); //Sprzedaje rośliny do, Alche... Alchem... Mikstur
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_04); //Idź do niego napewno będzie miał coś dla ciebie też!
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_BEKA()
{
B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_BEKA_15_00); //O Ryanie!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_BEKA_04_01); //Poczekaj sekundkę...
AI_PlayAni(self, T_SEARCH);
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_BEKA_04_02); //Za mną
Npc_ExchangeRoutine (self, Tajemnica);
AI_StopProcessInfos (self);
}; ////////////////////////////////////////////
// Ryan
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_Ryan(C_INFO)
{
npc = PAL_20050_Norbert;
nr = 2;
condition = DIA_Norbert_Ryan_Condition;
information = DIA_Norbert_Ryan_Info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Norbert_Ryan_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Norbert_Mission_Ryan)) && Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWP(self), MY_CI)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Ryan_Info()
{
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_00); //Ok, tu nas nikt nie usłyszy,
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Ryan_04_01); //Ale w czym problem?
AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Ryan_04_02); //Ryan się strasznie denerwuje, gdy się mówi o nim!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_03); //Jest silnym wojownikiem, lecz, jakby to ująć, brakuje mu kreatywności
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_04); //Nie widzi nic innego poza jego światem!
AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_05); //I to jest jego problem, to na tyle ja wracam!
Npc_ExchangeRoutine (self, A);
B_LogEntry (TOPIC_Ryan,Norbert twierdzi że Ryan jest silnym wojownikiem, ale brakuje mu kreatywności!);
AI_StopProcessInfos (self);
};
Więc co nie tak?