Zasięg widzenia. 2437 3

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 14.01.2011 roku

Wyświetleń 2437

Odpowiedzi 3

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
palisade do spooorej wielkości wioski dodałem jako vob, jako obcinki po 5 pali. i no jest w porządku ale mam problem estetyczny :>. voby zanikają w jakiejś odległości od bohatera, i troche wygląda to dziwnie. idzie się widzi się daleką przestrzeń a tu bęc wyskakuje palisada. da się ustawić bardzo duży zasięg widzenia poza opcjami w grze? jakoś inaczej..  :lol:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Stwórz bądź zedytuj istniejący już vob zCZoneVobFarPlaneDefault i zmień wartość vobFarPlane na większą. Jednak znacznie bardziej opłacalne byłoby dodanie palisady do mesha świata, gdyż wtedy nie będzie przenikać przez niego deszcz a i światła lepiej będą wyglądać.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

Zasięg widzenia.
#2 2011-01-15, 00:55(Ostatnia zmiana: 2011-01-15, 00:55)
Cytuj
a, gdyż wtedy nie będzie przenikać przez niego deszcz a i światła lepiej będą wyglądać.
[/size][/font]

ostatnio zauważyłem, że dodane voby w spacerze inacze,j czyt. gorzej, wyglądają niż w samej grze.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Zasięg widzenia.
#3 2011-01-15, 09:18(Ostatnia zmiana: 2011-01-15, 09:19)
wygląda to mniej więcej tak :


w niebieskim widać ledwo a w czerwonym wogóle. ale już nieoczekuje pomocy. jak zvobuje swiat to się niebędzie wogóle rzucać w oczy. temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry