O ile dobrze wiem to:
WINTER_NWTEXTURES.mod -Tekstury śniegu na Khorinis
Winter_OWTextures.mod -Tekstury z Górniczej Doliny (mod zmienia też tam tekstury)
WINTER_NWWORLD.mod - Zen Khorinis (zmieniono tyle że wodę pozamrażali i światła jest mniej
Jeśli edytowałeś zen to zamiast WINTER_NWWORLD.mod daj np. MÓJ_NOWY_ZEN_MOD.mod
Ale jeśli chodzi ci oto żeby w twoich modach był śnieg to po prostu dorzuć tekstury z WINTER_NWTEXTURES.mod do paczki, lub zmien zakończenie z .mod na .vdf i wpakuj do folderu data.
No tak.Tylko,że mam taki problem,że po wypakowaniu świata z NWWORLD.mod(winter)nie mogę go przerobić,bo widzę same czyste niebo i pisze coś o compile(trzeba wybrać outdoor,indoor itp).I właśnie się zastanawiam,czy nie pomogłoby takie rozwiązanie:
1)Edytuję świat NewWorld.zen z normalnego Gothica(czyli Khorinis bez śniegu,że tak to nazwę)
2)Zapisuję świat na pulpicie
3)Później nadpisuję pliki
4)Tworzę paczkę z modem(wrzucam do niej pliki Gothic.dat,ou.bin i NewWorld.zen[przerobiony])
5)Dodaję do pliku Winter.ini w linijce vdf nazwę swojego moda,czyli np:
VDF=WINTER_NWTEXTURES.mod Winter_OWTextures.mod WINTER_NWWORLD.mod MojMod.mod
Czy to rozwiązanie by zadziało w taki sposób,że miałbym skrzynię w świecie z zimą,czy jestem skazany na zwykłego gothica?
Edit:Odświeżam temat.