3ds max świat 2828 2

O temacie

Autor Bulka z Maslem

Zaczęty 8.12.2010 roku

Wyświetleń 2828

Odpowiedzi 2

Bulka z Maslem

Bulka z Maslem

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
witam, wie ktoś gdzie można znaleść POŻĄDNY tutek co do tworzenia świata w 3ds max? ja znalazłem tylko od zera do moddera poziomkaz.. a to trochę mało.
 
Jeśli pomożesz dam propsa =)

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Ale google czy youtube nie boli jest tego pełno-pierwsze kilka filmików:
http://www.youtube.com/watch?v=EsvjZr2aRfA
http://www.youtube.com/watch?v=cIOsyQdhAWk
http://www.youtube.com/watch?v=GqWCEg85pb0
http://www.youtube.com/watch?v=TUR-Upj1suk
http://www.youtube.com/watch?v=uyPzxliLEDk

A to od poziomkaz jest bardzo dobrym tutorialem wszystko co jest Ci potrzebne tam jest.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

3ds max świat
#2 2010-12-09, 08:33(Ostatnia zmiana: 2010-12-09, 08:45)
Cytuj
A to od poziomkaz jest bardzo dobrym tutorialem wszystko co jest Ci potrzebne tam jest.


no nie byłbym tego taki pewien. mesh w tutku ma za dużo poly, sam autor stwierdza, że robi "dość sporych rozmiarów świat". Faktycznie, może ten z tutoriala nie jest aż tak duży, żeby nie użyć tylu poly ilu on tam zapodał. Bo jest na prawdę ok, ale zakładamy, że projektuje się dużo, dużo większe i bardziej skomplikowane światy. Mógł w każdym razie na początku powiedzieć cokolwiek o proporcjach poly w stosunku do rozmiaru świata i ewentualnych kompromisach na które trzeba by było pójść w projektowaniu świata. Podsumujmy, jesli będziesz się trzymać gęstości siatki, jaką prezentuje autor świata, a masz zamiar zrobić świat "wielkości połowy Oldworld.ZEN" to trzymaj się mocno i kombinuj, żeby nie spiepszyć optymalizacji.

https://www.youtube.com/watch?v=9Y6nP7jpzZw


2:28 to co autor tam prezentuje, to samobujstwo przy projektowaniu dużego świata. Nie wiem, dla czego autor nie wypowiada się, kiedy takie coś jest dopuszczalnea kiedy nie.

7:13 te zbocza to porażka. Siatka jest za szczegułowa. Ma za dużo polygonów, Gestość super, jak chce się kombinować i robić wypukłości na samym modelu a nie tylko je imitować teksturą. Tylko dla czego do końca tutoriala, autor nie podejmuje takich kroków ? Płaskie ściany, równie dobrze mogą być stworzone za pomocą jednego poly na 5 metrów, a nie tak jak tam widać, że na pięć metrów tych poly jest w ilości sztuk pięć !

przyznam, że tworzyłem mesh wg. tego tutoriala, i dzisiaj mocno tego żałuję.
takie akcje, to można robić przy małych światach, albo na użytek współczesnych enginów.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry