zSpy nie sprawdza skrytów 2998 5

O temacie

Autor Artex

Zaczęty 8.03.2009 roku

Wyświetleń 2998

Odpowiedzi 5

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Ostatnio zrobiłem/zedytowałem z 4 pliki i próbowałem zrepasować, oczywiście wyskoczył błąd  ^_^  . Nie wiadomo w którym pliku więc odpaliłem zSpy, i tu jest problem. Daje na suwaku w player kitcie 10, a zSpy chociaż się uruchamia nie sprawdza żadnych skryptów, nie robi nic. Tak jakbym włączył sam zSpy (bez gothica). Wie ktoś gdzie leży problem?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

zSpy nie sprawdza skrytów
#1 2009-03-10, 23:04(Ostatnia zmiana: 2009-03-10, 23:05)
Jeśli dobrze pamiętam, to trzeba jeszcze nacisnąć na taką strzałeczkę(w zSpy).

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Always on top? To nic nie zmienia, to przecież tylko daje okienko zSpy "zawsze na wierzch".
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A spróbuj Options->Logging i zaznacz opcję Dynamic Show.

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy

Artex

zSpy nie sprawdza skrytów
#4 2009-03-14, 14:48(Ostatnia zmiana: 2009-03-14, 14:53)
Dynamic Show to co innego, ale już znalazłem błąd.

W opcjach da się zaznaczyć co ma pokazywać, wszystko, informację, błędy, błędy krytyczne etc. No i u mnie było wyłączone wszystko  :)  .

Można zamknąć.

EDIT:

W sumie... po co zakładać nowy topic, mam taki problem:

skrypty:

instance Grd_100_sword (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Miecz";
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_GRD;
level =  50;
voice =  9;
id =   100;
flags   =   NPC_FLAG_MAIN;

//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 100;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 80;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 280;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 280;

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 3,"Hum_Head_Fighter", 57,  2, GRD_ARMOR_H);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;

fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

//-------- Talente --------


Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self,NPC_TALENT_CROSSBOW,1);


//-------- inventory --------

EquipItem (self, ItMw_2H_Sword_Heavy_04);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_01);
CreateInvItems (self, ItAmBolt, 30);
CreateInvItems (self, ItMiNugget,200);
CreateInvItem (self, ItFo_Potion_Health_02);
CreateInvItem (self, ItLsTorch);

Gra wskazuje na błąd w linijce 51, czyli na końcu, kiedy obetnę kawałek kodu (z dołu) to pokazuje błąd wyżej.

Unknow Identifier : (line 51).
 

CurtGRD

CurtGRD

Użytkownicy
posty11
Propsy4
  • Użytkownicy
Jeśli robiłeś to w Gothicu I, to jest powtarzalnoścć ID.100 to skrypt gomeza
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry