mam sobie npc i chce dostac qesta na przyniesienie mleka truskawkowego
no wiec zagaduje do niego ale kiedy mam dostac zadanie mam tylko koniec bo chcialem zrobic tak ze bede mial wybor nie albo tak a moja rozmowa konczy sie na "nie a dlaczego?" i potem chcialem zrobic zeby powiedziec tak i dostac wpis do dziennika albo nie i zeby misja przepadla. a zamiast nie albo tak mam tylko koniec.znowu jesli mu przyniose mleka truskawkowego dostaje doswiadczenie i kase ale wpisu w dzienniku nie ma a chce zeby ten qest jako tako wygladal
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Bau_2555_Władysław_siema (C_INFO)
{
npc = Bau_2555_Władysław;
nr = 1;
condition = DIA_Bau_2555_Władysław_siema_Condition;
information = DIA_Bau_2555_Władysław_siema_Info;
permanent = FALSE;
description = "Hej! co tam?";
};
FUNC INT DIA_Bau_2555_Władysław_siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Bau_2555_Władysław_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Bau_2555_Władysław_siema_15_00"); //Hej! co tam?
AI_Output (self ,other ,"DIA_Bau_2555_Władysław_siema_55_01"); //człowieku nie widzisz że pracuje
AI_Output (other,self ,"DIA_Bau_2555_Władysław_siema_15_02"); //no nie zbyt
AI_Output (self ,other ,"DIA_Bau_2555_Władysław_siema_55_03"); //a myślisz że kto pilnuje farmy i pogania do roboty he he!
AI_Output (self ,other ,"DIA_Bau_2555_Władysław_siema_55_04"); //A ty nie masz nic do pracy??
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Bau_2555_Władysław_zadanie (C_INFO)
{
npc = Bau_2555_Władysław;
nr = 1;
condition = DIA_Bau_2555_Władysław_zadanie_Condition;
information = DIA_Bau_2555_Władysław_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "nie a dlaczego?";
};
FUNC INT DIA_Bau_2555_Władysław_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Bau_2555_Władysław_siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bau_2555_Władysław_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Bau_2555_Władysław_siema_15_00"); //nie a dlaczego??
AI_Output (self ,other ,"DIA_Bau_2555_Władysław_siema_55_01"); //potrzebuje kogoś co skoczył by po mleko truskawkowe dla moich robotników sądze że 5 butelek wystarczy może się tym zajmiesz?
Info_ClearChoices (DIA_Bau_2555_Władysław_siema);
Info_AddChoice (DIA_Bau_2555_Władysław_siema, "mógłbym", DIA_Bau_2555_Władysław_siema_ja );
Info_AddChoice (DIA_Bau_2555_Władysław_siema, "Nie", DIA_Bau_2555_Władysław_siema_nie );
};
func void DIA_Bau_2555_Władysław_siema_ja ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Bau_2555_Władysław_siema_ja_15_00"); //tak
AI_Output (self, other, "DIA_Bau_2555_Władysław_siema_ja_08_01"); //świetnie w takim razie przynieś 5 butelek tego mleka jeden z magów sprzedaje je w drodze do klasztoru
Log_CreateTopic (TOPIC_Dostawamleka, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Dostawamleka, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_dostawamleka,"Mam przynieść 5 butelek mleka truskawkowego do Władysława.");
};
func void DIA_Bau_2555_Władysław_siema_nie ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Bau_2555_Władysław_siema_nie_15_00"); //Nie
AI_Output (self, other, "DIA_Bau_2555_Władysław_siema_nie_08_01"); //Jak nie to nie w takim razie nagroda cie ominie
};
//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka (C_INFO)
{
npc = Bau_2555_Władysław;
nr = 1;
condition = DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka_Condition;
information = DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam 5 butelek mleka";
};
FUNC INT DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Bau_2555_Władysław_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, ItFo_MilkTruska) >= 5)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka_15_00"); //Mam 5 butelek mleka
AI_Output (self ,other ,"DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka_55_01"); //Świetnie daj je tutaj
AI_Output (self ,other ,"DIA_Bau_2555_Władysław_dostawamleka_55_02"); //a no i kilka drobnych
B_giveinvitems (other, self, ItFo_MilkTruska, 5);
Createinvitems (self, itmi_gold, 120);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 120);
B_LogEntry (TOPIC_dostawamleka,"5 butelek mleka truskawkowego zostało dostarczonych");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_dostawamleka, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_dostawamleka);
};
----------------------------------------2---------------------------------------------
Wiec tak teraz chcialbym sie spytac o inna rzecz chcialbym qest typu jest se najemnik on zleca nam zaniesienie listu do drugiego najemnika no i tamten najemnik czyta ten list potem ten drugi leci do tego pierwszego bije go ale nie zabija i wraca do swojego waypointu no i ten najemnik nr2 ktory pobil tego nr1 mowi ze niemoze w to uwierzyc ze ten zrobil se z niego jaja i dostajemy 150 expa ;p
----------------------------------------3-----------------------------------------------
a wiec taki qescik ze jest sobie farmer nr1 no i opowiada ze farmer nr2 ma jakas tajemna ksiege dostaje wpis zeby zdobyc ksiege no i chcialbym zeby temu farmierowi nr2 dalo sie ukrasc ta ksiege i potem czytamy te ksiege i misja wykonana
dali byscie opis jakis tego co powyzej napisalem opisali byscie co i jak bardzo bym prosil