O temacie
Autor SkorpionX
Zaczęty 17.05.2010 roku
Wyświetleń 2576
Odpowiedzi 4
SkorpionX
// *************************************************************************// Drachenfrage 1// *************************************************************************INSTANCE DIA_DragonTalk_Main_1(C_INFO){ nr = 10; condition = DIA_DragonTalk_Main_1_Condition; information = DIA_DragonTalk_Main_1_Info; permanent = FALSE; description = "Co cię sprowadza do tego miejsca?";}; FUNC INT DIA_DragonTalk_Main_1_Condition(){ if (MIS_KilledDragons == 0) { return 1; }; };FUNC VOID DIA_DragonTalk_Main_1_Info(){ AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_1_15_00"); //Sługo ciemności! Co cię sprowadza do tego miejsca? Czy twoim jedynym celem jest sianie strachu i zniszczenia? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_1_20_01"); //Prawdziwy cel naszego przybycia do tego świata nigdy nie zostanie ci wyjawiony, człowiecze. Info_AddChoice (DIA_DragonTalk_Main_1, "Jak mam zmusić do mówienia pozostałe smoki?", DIA_DragonTalk_Main_1_reden ); Info_AddChoice (DIA_DragonTalk_Main_1, "Co muszę zrobić, aby ponownie cię wygnać?", DIA_DragonTalk_Main_1_verbannen ); DragonTalk_Exit_Free = TRUE;};func void DIA_DragonTalk_Main_1_verbannen (){ AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_15_00"); //Na Innosa, co mam uczynić, by przegnać was precz z królestwa ludzi? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_01"); //By tego dokonać, musiałbyś najpierw zrozumieć znaczenie naszego spotkania. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_02"); //Ale żaden z nas nie wyjawi ci go z własnej woli. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_03"); //Tylko Oko mogłoby rozwiązać nasze języki i wyjawić ci nasz prawdziwy cel. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_04"); //W każdym razie, po swojej śmierci niewiele będziesz miał z tej wiedzy pożytku. if (hero.guild == GIL_DJG) { AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_05"); //Doniesiono nam, że obrałeś drogę łowcy smoków. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_06"); //Dlatego wysłaliśmy do twojego świata nasz pomiot, by zapewnić przetrwanie naszej starożytnej dynastii. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_07"); //Przegrałeś tę wojnę, mały człowieczku. Log_CreateTopic (TOPIC_DRACHENEIER, LOG_MISSION); Log_SetTopicStatus(TOPIC_DRACHENEIER, LOG_RUNNING); B_LogEntry (TOPIC_DRACHENEIER,"Jeden z tych smoków mamrotał coś o 'potomkach' i utrzymaniu ciągłości jego rodu. Boję się, że te potwory rozpleniły się po całym cywilizowanym świecie."); } else { AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_verbannen_20_08"); //Oko pozwala ci rzucić mi wyzwanie, ale to w walce okaże się, czy jesteś mnie godzien. };};func void DIA_DragonTalk_Main_1_reden (){ AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_reden_15_00"); //Jak mam zmusić do mówienia pozostałe smoki? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_reden_20_01"); //Tylko moje serce pozwoli ci odnowić moc Oka. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_MAIN_1_reden_20_02"); //Ale nigdy nie zdołasz wyrwać go z mojej piersi.};// *************************************************************************// Drachenfrage 2// *************************************************************************INSTANCE DIA_DragonTalk_Main_2(C_INFO){ nr = 10; condition = DIA_DragonTalk_Main_2_Condition; information = DIA_DragonTalk_Main_2_Info; permanent = FALSE; description = "Kto was tu przysłał?";}; FUNC INT DIA_DragonTalk_Main_2_Condition(){ if (MIS_KilledDragons == 1) { return 1; };};FUNC VOID DIA_DragonTalk_Main_2_Info(){ AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_2_15_00"); //Kto wam rozkazuje? Kto was tu przysłał? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_2_20_01"); //Naszymi czynami kieruje nasz Pan i jego Słowo Mocy. Wkrótce nikt nie zdoła oprzeć się jego woli. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_2_20_02"); //Jego ramię sięga daleko poza Królestwo Umarłych. Duchy nocy gromadzą się wokół, oczekując jego nadejścia. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_2_20_03"); //Wkrótce zostaniecie pokonani, a on zapanuje nad światem. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_2_20_04"); //W porównaniu z nim, nawet my jesteśmy nic nie znaczącym pyłem. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_2_20_05"); //Nasz Pan nadejdzie, by wskrzesić wasze ciała z popiołów i wykorzystać je do podporządkowania sobie tego świata. B_LogEntry (TOPIC_DRACHENJAGD,"Te smoki nie są samodzielnymi istotami. Służą jakiemuś panu, o którym nie chcą mówić - no, może poza bezwartościowymi przepowiedniami w stylu 'nasz pan przyjdzie i zniszczy świat, bla bla bla'. Nic nowego."); DragonTalk_Exit_Free = TRUE;};// *************************************************************************// Drachenfrage 3// *************************************************************************INSTANCE DIA_DragonTalk_Main_3(C_INFO){ nr = 10; condition = DIA_DragonTalk_Main_3_Condition; information = DIA_DragonTalk_Main_3_Info; permanent = FALSE; description = "Jak mogę pokonać twego pana?";}; FUNC INT DIA_DragonTalk_Main_3_Condition(){ if (MIS_KilledDragons == 2) { return 1; };};FUNC VOID DIA_DragonTalk_Main_3_Info(){ AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_3_15_00"); //Jak mogę pokonać twego pana? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_3_20_01"); //Mój Pan jest wszechpotężny i niemal niezwyciężony. Gdybyś okazał się wystarczająco głupi, by stawić mu czoła, czeka cię długa, powolna śmierć w okrutnych męczarniach. AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_3_15_02"); //Nie pierwszy raz słyszę coś takiego. NIEMAL niezwyciężony, a więc można go pokonać! AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_3_15_03"); //Mów więc! Co muszę uczynić? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_3_20_04"); //Aby stawić mu czoła, musisz posiadać rzeczy, których on nigdy nie pozwoli ci zdobyć. AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_3_15_05"); //Co dokładnie? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_3_20_06"); //Musisz posiąść najwspanialszą zbroję, jaką widział ten świat, i założyć ją do ostatniego starcia. if (other.guild == GIL_PAL) || (other.guild == GIL_MIL) { AI_Output (self, other, "DIA_Dragons_Add_20_01"); //Potrzebujesz miecza pobłogosławionego przez twojego boga. } else if (other.guild == GIL_KDF) || (other.guild == GIL_NOV) { AI_Output (self, other, "DIA_Dragons_Add_20_02"); //Potrzebujesz runy, która powstała specjalnie dla ciebie. } else //Sld - Djg { AI_Output (self, other, "DIA_Dragons_Add_20_00"); //Potrzebujesz oręża, który wykonano specjalnie dla ciebie. }; AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_3_20_08"); //Ale najtrudniejszym do spełnienia warunkiem jest znalezienie pięciu towarzyszy gotowych pójść za tobą na pewną śmierć. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_3_20_09"); //Dopiero wtedy możesz stawić czoła mojemu Panu. DragonTalk_Exit_Free = TRUE;};// *************************************************************************// Drachenfrage 4// *************************************************************************INSTANCE DIA_DragonTalk_Main_4(C_INFO){ nr = 10; condition = DIA_DragonTalk_Main_4_Condition; information = DIA_DragonTalk_Main_4_Info; permanent = FALSE; description = "Gdzie znajdę twego pana?";}; FUNC INT DIA_DragonTalk_Main_4_Condition(){ if (MIS_KilledDragons == 3) { return 1; };};FUNC VOID DIA_DragonTalk_Main_4_Info(){ AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_4_15_00"); //Gdzie znajdę twego pana? AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_4_20_01"); //Jego skarbiec znajduje się w kamiennym Dworze Irdorath. Tam go szukaj. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_4_20_02"); //Póki nie uda mu się przywrócić właściwego porządku świata, będzie tam spoczywał, pogrążony w zadumie... AI_Output (other, self, "DIA_DragonTalk_Main_4_15_03"); //Daruj sobie szczegóły. Powiedz mi lepiej, gdzie się znajduje ten Dwór Irdorath. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_4_20_04"); //Ha, ha, ha. Rozczarowałeś mnie, człowieczku. Przezwyciężyłeś tyle przeciwności i pokonałeś niemal wszystkich z nas, a teraz ośmieszasz się własną niewiedzą. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_4_20_05"); //Jeśli nazwa Irdorath nic ci nie mówi, lepiej udaj się do swoich magów i poproś, by pozwolili ci sobie usługiwać. AI_Output (self, other, "DIA_DragonTalk_Main_4_20_06"); //Bo najwyraźniej nie jesteś jeszcze gotów, by dźwigać brzemię prawdziwej wiedzy. Log_CreateTopic (TOPIC_BuchHallenVonIrdorath, LOG_MISSION); Log_SetTopicStatus(TOPIC_BuchHallenVonIrdorath, LOG_RUNNING); B_LogEntry (TOPIC_BuchHallenVonIrdorath,"Władca smoków skrył się podobno w potężnym i świętym Dworze Irdorath. To brzmi jakoś znajomo. Gdzie to ja mogłem o tym czytać?"); B_NPC_IsAliveCheck (OLDWORLD_ZEN); //Joly: bringt Angar und Gorn in die NW. DragonTalk_Exit_Free = TRUE;};//**********************************************************************************// B_AssignDragonTalk_Main//**********************************************************************************FUNC VOID B_AssignDragonTalk_Main (var c_NPC slf){ DIA_DragonTalk_Main_1.npc = Hlp_GetInstanceID(slf); DIA_DragonTalk_Main_2.npc = Hlp_GetInstanceID(slf); DIA_DragonTalk_Main_3.npc = Hlp_GetInstanceID(slf); DIA_DragonTalk_Main_4.npc = Hlp_GetInstanceID(slf); };
jendrzejs
maciejG
aDragon