Jeśli wykonamy questa to npc zagaduje 2817 4

O temacie

Autor StarFighter

Zaczęty 5.06.2010 roku

Wyświetleń 2817

Odpowiedzi 4

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Witam, znowu mam problem.
Chcę, by npc sam zagadał po wykonaniu zadania. Od razu mówię że chodzi mi o gothic 1.
Na początku miałem ze 20 błędów prawie wszystkie naprawiłem ale..
Takie coś mam:
Cytuj
FUNC INT DIA_RiceLord_LeftyDone_Condition()
{
if ((Lefty_Mission==LOG_SUCCESS)
{
      return 1;
   };
};
to mi wyskakuje unknown identyfier. aha z nawiasami też się bawiłem. raz mi nawet wyskakiwał błąd missing '( czy coś takiego

{    <<< -  w tej linijce.
      return 1;
   };

Chyba coś nie tak z tym Succes bo też mi takie błędy wyskakiwały.
Cytuj
if   ((Lefty_Mission==LOG_RUNNING) || ((Lefty_Mission==LOG_SUCCESS)
to zobaczyłem w dialogach u Horacego. zaaplikowałem to do Ryżowego no i wiadomo zagadywał nieważne czy zadanie było rozpoczęte czy skończone.

zrobiłem więc
Cytuj
FUNC INT DIA_RiceLord_LeftyDone_Condition()
{
if ((Lefty_Mission==LOG_RUNNING) && (Lefty_Mission==LOG_SUCCESS))
{
      return 1;
   };
};

Hehe wtedy mi zadziałało w spacerze ale nie w grze (w ogóle nic nie mówi) z resztą wiem chyba dlaczego nie można jednocześnie być w trakcie i po zadaniu.

Ale pomysłów mi brakuje. A chodzi o to by ryżowy zagadał do mnie po zakończeniu zadania nosiwoda w służbie lewusa (niezależnie od tego czy go zabijemy czy tylko pobijemy)

I jeszcze jedno nazwy zadań (nie bawiłem się jeszcze w tworzenie zadania moduje od wczoraj.)
Mam dwa pliki story_globals.d i log_constans.d o co z nimi chodzi bo nie mogę się w nich połapać i gdzie są dobre tytuły zadań?
PS. miejcie wyrozumiałość moduje od wczoraj i szukałem wcześniej jak zwykle przez  waszą wyszukiwarkę...
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
FUNC INT DIA_RiceLord_LeftyDone_Condition()
{
if ((Lefty_Mission==LOG_SUCCESS)
{
return 1;
};
};
Przecież widać, że źle są rozmieszczone nawiasy. Wywal go.

Cytuj
PS. miejcie wyrozumiałość moduje od wczoraj i szukałem wcześniej jak zwykle przez waszą wyszukiwarkę...
Najlepiej zajrzeć do tutoriali.

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Nie działa  :D  
Cytuj
FUNC INT DIA_RiceLord_LeftyDone_Condition()
{
if (Lefty_Mission==LOG_SUCCESS)
{
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Ricelord_LeftyDone_Info()
{
.....
Miałeś rację co do nawiasu usunąłem i nie ma problemu.
Jednak npc nie zagaduje. Zabijam lewusa, zadanie ląduje w wykonanych a on nie zagaduje i tyle.
Żeby było śmieszniej: zmieniam success na running i zagaduje po otrzymaniu zadania czyli wszystko ze skryptem jest (chyba) w porządku???
wie ktoś o co chodzi?

EDIT:
Dobra chyba wiem....
Coś jest nie tego z tym zadaniem.
Podmieniłem na Sly_LostNek==LOG_SUCCESS
i wszystko jest jak należy.
Dzięki za pomoc Adanos.
Aha mam prośbę.
Nie zamykajcie tematu może ktoś będzie wiedział na czym polega problem zadania z lewusem.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
I jeszcze jedno nazwy zadań (nie bawiłem się jeszcze w tworzenie zadania moduje od wczoraj.)
Mam dwa pliki story_globals.d i log_constans.d o co z nimi chodzi bo nie mogę się w nich połapać i gdzie są dobre tytuły zadań?

story_globals.d - są to zmienne i stałe liczbowe (ilość przyznawanego doświadczenia, ilość potrzebnych LP do danej umiejętności itp)
log_constans.d - są to stringi czyli stałe przechowujące ciągi tekstowe (nazwy misji)

jak co to chętnie mogę ci pomagać na gg jak co to pisz 12558776 :lol2:

życzę wytrwałości w modowaniu :lol:

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
story_globals.d - są to zmienne i stałe liczbowe (ilość przyznawanego doświadczenia, ilość potrzebnych LP do danej umiejętności itp)
log_constans.d - są to stringi czyli stałe przechowujące ciągi tekstowe (nazwy misji)

Dzięki za pomoc  :lol2:  
Udało mi się rozpocząć zadanie i dodać wpis do dziennika.
Cytuj
jak co to chętnie mogę ci pomagać na gg jak co to pisz 12558776 ;)
życzę wytrwałości w modowaniu :D
Dzięki, jak będę miał problem to napiszę  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry