Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sayjin

Strony: 1 [2] 3
21
Nie widzę takowych błędów, bo nie wiem, gdzie trzeba się ich doszukiwać, a gdzie nie, bo dzisiaj dopiero zacząłęm.

22
Nie widzę różnicy, tak patrząc na szybko xD

23
Okazało się, że to w całkowicie innym pliku był błąd, ale już go naprawiłem. Teraz jednak wyskakuje "U:PAR: Unknown identifier: FUNC ( line 72 ). Dołączam, jak to wygląda w NotePadzie.

//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Exit   (C_INFO)
{
   npc               = SLD_888_Busta;
   nr                = 999;
   condition         = DIA_SLD_888_Busta_EXIT_Condition;
   information       = DIA_SLD_888_Busta_EXIT_Info;
   permanent         = TRUE;
   description       = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Exit_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   About
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_About   (C_INFO)
{
   npc               = SLD_888_Busta;
   nr                = 1;
   condition         = DIA_SLD_888_Busta_About_Condition;
   information       = DIA_SLD_888_Busta_About_Info;
   permanent         = FALSE;
   description       = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_About_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_About_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_00");  //Kim jesteś?
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_About_01_01");  //Mam na imię Busta.
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_02");  //I?
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_03");  //I tylko tyle powinno Cię interesować.
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_04");  //Rozumiem.

};

//*********************************************************************
//   Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Hello   (C_INFO)
{
   npc               = SLD_888_Busta;
   nr                = 1;
   condition         = DIA_SLD_888_Busta_Hello_Condition;
   information       = DIA_SLD_888_Busta_Hello_Info;
   permanent         = FALSE;
   description       = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Hello_Condition()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_About))
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Hello_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Hello_15_00");  //Jak leci?
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Hello_01_01");  //Cholera, ile jeszcze będę tu czekać?

};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Quest   (C_INFO)
{
   npc               = SLD_888_Busta;
   nr                = 1;
   condition         = DIA_SLD_888_Busta_Quest_Condition;
   information       = DIA_SLD_888_Busta_Quest_Info;
   permanent         = FALSE;
   description       = "Na kogo czekasz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Quest_Condition()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_Hello))
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Quest_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_15_00");  //Czekasz tu na kogoś?
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_01");  //No proszę, jaki domyślny.
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_02");  //Hej! Jeśli przyniesiesz mi piwo, to dostaniesz 100 sztuk złota, zainteresowany?
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_15_03");  //Ale ja...
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_04");  //Co ty tu jeszcze robisz? Przynieś mi piwo!

   Log_CreateTopic (TOPIC_BustasBeer, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_BustasBeer, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_BustasBeer, "Na drodze przy Martwej Harpii spotkałem dziwnego człowieka. Nie wyglądał na słabego. Poprosił mnie, żebym przyniósł mu piwo w zamian za 100 sztuk złota, chociaż 'poprosił' to za mało powiedziane. Nim zdążyłem odmówić, spławił mnie.");

};

//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Beer   (C_INFO)
{
   npc               = SLD_888_Busta;
   nr                = 1;
   condition         = DIA_SLD_888_Busta_Beer_Condition;
   information       = DIA_SLD_888_Busta_Beer_Info;
   permanent         = FALSE;
   description       = "Przyniosłem Ci piwo";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Beer_Condition()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_Quest))
   && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Beer_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_15_00");  //Mam piwo, o które mnie prosiłeś.
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_01");  //Jakiś ty dobry, przyjacielu. Niech Innos ma Cię w swej opiece!
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_02");  //Proszę, weź tę garść monet w ramach podziękowań.
   AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_03");  //Kiedy z poszukiwań skarbów i zleceń jest się tak bogatym jak ja, marne 100 sztuk złota nie robi różnicy.

   CreateInvItems (self, itmi_gold, 100);
   B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, itmi_gold, 100);
   B_LogEntry (TOPIC_BustasBeer, "Po oddaniu piwa Bustowi, dał mi on umówioną zapłatę.");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_BustasBeer, LOG_SUCCESS);

};

EDIT: Swoją drogą, jak to tak ładnie zbić na tym forum, żeby skrypty były osobno niż wiadomość?

24
Chciałem dodać jakiś mały quest. Stworzyłem nową broń i sprawdziłem czy działa. Działało. Potem zrobiłem najpierw nową postać, a potem dialog z nią i gdy uważałem, że na razie skończyłem, chciałem sprawdzić, czy działa i wyskakiwał właśnie taki błąd. Nie wiem, jak go naprawić i nawet nie wiem do końca, o który plik chodzi, bo gdy sprawdzałem 27 (i pobliskie) linie i nie widzę żadnego błędu.

25
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 12:33 »
A gdzie wypakować?

EDIT: Nieważne, nie przeczytałem, a tam była instrukcja gdzie xD

Post połączony: 2019-08-22, 12:36
OK. Chyba wszystko działa poprawnie. Dzięki.

26
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 12:28 »
Pobrać to oryginalne menu Gothica II?

27
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 12:03 »
Wszystko tak zrobione, ale wciąż nie działa.

Post połączony: 2019-08-22, 12:20
OK. Posprawdzałem kilka ustawień i kiedy włączyłem "VDFS physical first", to dialogi już są napisane po polsku, ale okno statystyk postaci dalej nie działa poprawnie.

28
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 11:55 »
Tak

29
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 11:52 »
Mam tamtą opcję zaznaczoną i jest to dalej.

30
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 11:47 »
Nie jestem zbyt w temacie, mógłbyś mi wytłumaczyć, co to znaczy "zreparsować"? Dodam jeszcze (bo wcześniej zapomniałem), że mam wersję Steam'ową. Czy to coś utrudnia?

31
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 11:09 »
Klikam download i wyskakuje błąd "Ta witryna jest nieosiągalna". Poza tym pobierałem już jedno spolszczenie do skryptów.

32
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-08-22, 10:42 »
Witam.
Chciałem pobawić się w modowanie Gothica II NK i postanowiłem skorzystać z poradników, co zainstalować. Wybrałem te 2:
https://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ
https://www.youtube.com/watch?v=CI9iEMfRqcs

Niby wszystko w porządku, ale dialogi mimo polskiego dubbingu są napisane po niemiecku tzn. wybór kwestii po polsku i tylko napis dialogu jest po niemiecku. Poza tym chyba wszystko w porządku. Proszę o szybką pomoc.

EDIT: W statystykach postaci nie wyświetla się również gildia, a nr poziomu jest naniesiony na napis, zamiast być po jego prawej stronie.

33
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-05-02, 12:10 »
Wszystko robiłem zgodnie z instrukcjami, ale pod koniec pokazało się jakieś powiadomienie. Już nie pamiętam, co tam było, ale w poradniku nic nie było o nim mowy.

34
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-30, 21:27 »
Założyłem tam konto na szybko, ale dialogi nadal po niemiecku

35
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-30, 20:53 »
Może jestem nieogarnięty, ale gdzie jest link do pobrania? No kliknąłem ten dotyczący wątku na WoG, ale nie mogłem tam też znaleźć

36
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-30, 20:35 »
Ale co w związku z tym?

37
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-30, 20:00 »
No teraz ogólnie gra jest po polsku, dubbing i napisy. Jedynie okna, w których jest tekst postaci jest po niemiecku, ale w wyborze kwestii wszystko jest po polsku

38
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-30, 18:42 »
Ale chodzi o wrzucenie tych plików do folderu Scripts?

39
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-30, 11:20 »
Pisałem, że pobrałem także skrypty

40
Pytania i problemy / Problem z g2mdk
« dnia: 2019-04-27, 18:26 »
Czy w takim razie da się coś z tym zrobić?

Strony: 1 [2] 3
Do góry