Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sayjin

Strony: [1] 2 3
1
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-18, 15:13 »
OK, postanowiłem przełożyć freepointy w inne miejsca (niedaleko obok) i teraz działają poprawnie. Dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.

2
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-18, 13:51 »
Tak, przy każdym teście rozpoczynam nową grę.
https://pasteboard.co/IZFaWCG.png

3
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-18, 12:23 »
Zmieniłem nazwy, ale nadal jest ten problem.

4
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-18, 11:27 »

5
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-18, 10:19 »
Po dodaniu smalltalk do nazwy FP faktycznie NPC zaczęły ze sobą rozmawiać, ale występuje jeszcze jeden mały problem. Otóż nie stoją w tych konkretnych miejscach, tylko obok. Da się to jakoś jeszcze naprawić? Nie jest to duży problem, ale byłoby miło.

6
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 19:52 »
Wiem, ale miałem na myśli przypisanie FP do WP.

7
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 18:15 »
Wyświetlają się w świecie gry, ale NPC w nich nie stoją. Próbowałem przypisać je do WP, ale i tak nie działają.

8
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 16:02 »
Dodałem 2 FP, ale NPC w nich nie stoją.

9
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 13:16 »
Jak zatem dodać ten Freepoint?

10
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 12:22 »
Przepraszam za, być może, głupie pytanie, ale czym jest świat FP i jak mam to zrobić?

11
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 09:51 »
Dziękuję za pomoc. Teraz faktycznie postać idzie na miejsce, ale trzecia rutyna nie działa. Postacie są na tym samym wp i mają wpisany TA_Smalltalk, ale nie rozmawiają. Po skompilowaniu skryptów w moda nadal nie działa.

12
Pytania i problemy / Rutyna nie działa
« dnia: 2020-03-17, 09:19 »
Stworzyłem postać i jej skrypt wygląda tak:

instance ACT_5000_Nero (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Nero";
guild = Gil_Vlk;
id = 5000;
voice = 8;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
slf.level = 5000;

slf.attribute[ATR_STRENGTH] = 500;
slf.aivar[REAL_STRENGTH] = 500;
slf.attribute[ATR_DEXTERITY] = 500;
slf.aivar[REAL_DEXTERITY] = 500;
slf.attribute[ATR_MANA_MAX] = 10000;
slf.aivar[REAL_MANA_MAX] = 10000;
slf.attribute[ATR_MANA] = 10000;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 5000;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] = 5000;

// ------ Taktyka walki ------
fight_tactic = FAI_Human_Master; // Master / Strong / Normal/ Coward

// ------ Wyposażenie------
EquipItem (self, ItMw_1H_Nero);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Nero);
CreateInvItems (self, ItRw_Arrow, 100);

// ------ Ekwipunek ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 517);

// ------ Wygląd ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Nero, BodyTex_N, ItAr_Nero);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ Inne umiejętności ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Umiejętność walki ------
B_SetFightSkills (self, 100);

// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_5000;
};

Func void Rtn_Start_5000 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (7,00,21,00,"NW_Taverne_BigFarm_04");
TA_Stand_Guarding (21,00,7,00,"NW_Taverne_BigFarm_04");
};

Func void Rtn_FindRimogard_5000 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (7,00,21,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,7,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
};

Func void Rtn_RimogardIsHere_5000 ()
{
TA_Smalltalk (7,00,21,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
TA_Smalltalk (21,00,7,00,"NW_BigFarm_Chapel_01");
};

Problem jest taki, że NPC zamiast iść na waypoint (który istnieje), kieruje się jedynie do najbliższego i stoi tam z założonymi rękami (podobnie jak np. CH).

13
Pytania i problemy / Bug w oknie umiejętności
« dnia: 2020-03-16, 09:41 »
Kiedy zaglądam do okna statystyk, ochrona jest jakoś dziwnie przerzucona bardziej na prawo niż zwykle. Czy jakbym skompilował całość do moda, to czy wyglądałoby to normalnie?

14
Pytania i problemy / Problem z instalacją modów
« dnia: 2020-02-21, 16:09 »
Kiedy wypakowuję z winrara mody do G2, to zmienia się jedynie muzyka w menu, ale chociażby sam jego wygląd pozostaje taki sam. Jest jeszcze kilka rzeczy, np. dialogi się nie zmieniają. Wiedziałby ktoś, jak temu zaradzić? Dodam, że uruchamiam starter jako administrator.

15
Archiwum / [G2NK] Classic PL
« dnia: 2020-02-21, 15:55 »
Wiem, że stare, ale kiedy wypakowałem i odpaliłem jako administrator gothic starter, to tylko muzyka w menu była zmieniona, a reszta taka sama. Wie ktoś, jak to rozwiązać?

16
Pytania i problemy / G2NK Edycja kradzieży kieszonkowej
« dnia: 2019-11-04, 21:37 »
OK, teraz wszytko jasne, dzięki.

17
Pytania i problemy / G2NK Edycja kradzieży kieszonkowej
« dnia: 2019-11-04, 18:20 »
B_Beklauen.d zawiera taką treść
func int C_Beklauen (var int TheftDex, var int TheftGold)
{
if (Npc_GetTalentSkill (other,NPC_TALENT_PICKPOCKET) == TRUE)
&& (self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] == FALSE)
&& (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= (TheftDex - Theftdiff))
&& (NpcObsessedByDMT == FALSE)
{
if (Npc_IsInState (self, ZS_Talk))
{
if (TheftDex <= 20)
{
TheftDexGlob = 10; //"Kinderspiel" klappt immer
}
else
{
TheftDexGlob = TheftDex;
};
TheftGoldGlob = TheftGold;
};
return TRUE;
};

};

func void B_Beklauen ()
{
if (other.attribute[ATR_DEXTERITY] >= TheftDexGlob)
{
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, TheftGoldGlob);
self.aivar[AIV_PlayerHasPickedMyPocket] = TRUE;
B_GiveThiefXP();//B_GivePlayerXP (XP_Ambient);
Snd_Play ("Geldbeutel");
}
else
{
B_ResetThiefLevel();
AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self, other, AR_Theft, 1); //reagiert trotz IGNORE_Theft mit NEWS
};
};
Mógłbyś mi to wytłumaczyć? Niewiele z tego rozumiem.

18
Pytania i problemy / G2NK Edycja kradzieży kieszonkowej
« dnia: 2019-11-04, 16:38 »
Stworzyłem nowy list i chciałem, by dało się go ukraść poprzez kradzież kieszonkową (dodam, że u Coragona), ale nie wiem, gdzie mógłbym edytować skład otrzymywanych z kradzieży przedmiotów. Poniżej fragment pliku dialogowego z Coragonem traktujący o kradzieży kieszonkowej.
INSTANCE DIA_Coragon_PICKPOCKET (C_INFO)
{
npc = VLK_420_Coragon;
nr = 900;
condition = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_40;
};                       

FUNC INT DIA_Coragon_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (40, 45);
};
 
FUNC VOID DIA_Coragon_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Coragon_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt);
};

func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};

func void DIA_Coragon_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Coragon_PICKPOCKET);
};

19
Notepad++, ale problem już rozwiązany.

20
Mógłbyś konkretnie zaznaczyć? Nie jestem jeszcze za bardzo w temacie, więc nie umiem znaleźć wielu błędów.

Post połączony: 2019-08-22, 17:21
OK, powstawiałem 2 średniki, ale teraz wyskakuje mi, że brak { w 67 linijce

Post połączony: 2019-08-22, 17:32
Jednak dalej są jakieś błędy. Nie umiem sobie z tym w żaden sposób poradzić :/

Strony: [1] 2 3
Do góry