Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Werewolf

Strony: 1 ... 8 9 [10]
181
Twórczość modderska / Impervim 3: Ojczyzna
« dnia: 2010-07-16, 19:08 »
Marcus, generał wojsk Marandii, spędził w niewoli wiele lat. Gdy wreszcie zdołał uciec, chciał powrócić do ojczyzny i zaprzestać jakiejkolwiek wojny. Znaleźć piękną Lady, poślubić ją, mieć posesje i dużo dzieci. Jednak te plany poszły w pył. Gdy Marcus przybywa do swej ojczyzny, Marandii, jest świadkiem bitwy między wojskami kraju, a napadającymi na niego żołnierzami organizacji, zwanej Szkarłatnym Świtem... to u nich Marcus spędził ostatnie lata w niewoli...

Metryczka

Nazwa: Ojczyzna
Twórca: Polish Mod Team
Produkcja: polska
Platforma: Imperivm 3 (Trzecia część Celtic Kings)
Dubbing: być może, w wersjach późniejszych
Długość: średnio tyle, co "Powrót na Tron"
Trudność: dla zaawansowanego gracza średni
Premiera: Lipiec/Sierpień 2010

INFO: Jest to pierwsza kampania oparta na swoim własnym pliku .pak ;)

Bez zbędnego gadania, oddaje w wasze ręce demo kampanii - Ojczyzna. W modzie uświadczycie kilka dialogów, kilka informacji oraz jedną bitwę.

LINK: http://www.speedyshare.com/files/23397315/ojczyzna.rar

Komentarze należy zamieszczać tutaj: http://www.celtickings.boo.pl/viewtopic.php?p=338

Ojczyzna jest teraz tworzona pod banderą Hot Modders :)

182
Twórczość modderska / Polish Mod Team
« dnia: 2010-07-13, 12:55 »
Witam wszystkich. Otóż jak pewnie kilkoro z was zauważyło (tutoriale itd), zajmuję się moddingiem Celtic Kings: Rage of War. Szukam osób, nawet tych, którzy nigdy w tą grę nie grali i nie chcą grać. Grafik nie musi być graczem a zarazem modderem CK, wystarczy, że jest Grafikiem itd.

Skład:

Werewolf - Szef, MapMistrz, CK Skrypt Writer, Scenarzysta

ReMiK - CK Skrypt Writer, Grafik 2D

Poszukujemy:

-Scenarzystę:
Umiejętność pisania bez błędów stylistycznych oraz interpunkcyjnych.
Umiejętność pisania długich lub krótkich, nie nudnych a ciekawych wątków, dialogów oraz informacji.
Bezkonfliktowy charakter.

-Map Mistrza:
Umiejętność tworzenia ciekawych, zawiłych map.
Umiejętność tworzenia zagadkowych lokacji, czasem odwzorowanych z innych gier.

-CK Skrypt Writera:
Umiejętność pisania skryptów informacji, dialogów i wiele innych.

-Grafika 2D:
Umiejętność tworzenia tekstur, obrazków postaci, przedmiotów i rzeczy
Umiejętność wycinania grafik i przerabiania jej
Biegła znajomość programu do grafiki 2D (Photoshop, Gimp)

-Reżysera:
Umiejętność sprawnego posługiwania się programem do kręcenia filmów w grze (typu Fraps)
Umiejętność sprawnego posługiwania się programem do edycji plików filmowych i filmów (typu Windows Movie Maker)

-Kompozytora:
Umiejętność tworzenia oraz edytowania plików dźwiękowych, dźwięków, muzyki oraz ścieżek dźwiękowych
Biegła znajomość programu do tworzenia/edytowania dźwięku (typu Audacity)

-Dubbingerów:
Wiek powyżej +16 lat
Mutacja
Umiejętność dostosowania głosu do emocji, sytuacji itd

Podania i próbki swoich umiejętności proszę wysyłać na:
->E-mail - Thorus12@gmail.com
->GG - 9555650

183
Tutorial napisany specjalnie dla mnie (a przy okazji i dla innych) przez ReMiK'a.


Cytuj
Witam przygotowałem tutaj parę skryptów które mogą się przydać. Opowiem także jak i gdzie je wstawić.
1 Po pierwsze żeby skrypt działał musi być włączona opcja " auto start dozwolony" w okienko pod ta opcja nic nie trzeba wpisywać, chyba ze się chce aby dana sekwencja występowała po innej to wpisujemy tam nazwę tej sekwencji po której ma występować.
2 Po drugie nazwy jednostek wykorzystane w skryptach musza byc tak same jak nazwa skryptu jednostki.
3 Po trzecie występują tu przykładowe nazwy które można zmienić i to są:
-Ketlin ; Lonix;MyHero ;MyUnit ;MyUnit2            to nazwa skryptu jednostki
-m5_1 ;MyArea                               to nazwa obszary
-m5_atack ; MyGroup                      to nazwa grupy
-map4                                            to nazwa mapy do ktorej sie przenosimy
-8                                                  to numer gracza który ma dostać sztuczna inteligencje
-5_1                                               to nazwa konwersacji
-i1_2 ; i1_1                                     to nazwa informacji
-MySettlement                                 to nazwa miasta



[size=18]1.[/size] Te skrypty umozliwiaja czekanie na inny skrypt, np
Cytuj
WaitUnitsInArea( Ketlin , "m5_1" , -1 );
RunConv("5_1");
SpawnGroup ("m5_atack") ;
[/color]
Ten skrypt spowoduje: Gdy Ketlin wejdzie w obszar m5_1 właczy sie rozmowa o nazwie 5_1 i pojawi sie grupa o nazwie m5_atack.
To jest tylko przykład można w ten sposob łaczyc wiele skryptów. Dlatege skrypty "czekające" są bardzo wazne.


Cytuj
WaitUnitsInArea( Ketlin , "m5_1" , -1 );

   (czekaj az jednostka <ketlin> dojdzie do obsaru <m5_1>)


   
Cytuj
WaitEmptyQuery( m5_atack , -1 );

   
   (czekaj az grupa <m5_atack> zostanie zniszczona)

Cytuj
WaitConvRequest(Ketlin , Lonix , -1);
   RunConv("5_1");

   (Czekaj aż gracz włączy rozmowę,dzięki temu skryptowi, pojawia sie nam wykrzyknik nad ta osoba z ktora mozemy porozmawiac <ketlin to jednostka ktora my sterujemy a lonix to jednostka nad ktora pojawia sie wykrzyknik>
       

[size=18]2.[/size] Skrypty właściwe.


Cytuj
ChangeMap("map4","m5_1");

   
   (zmiana mapy, bohater zostanie przeniesiony do mapy <map4> do obszaru <m5_1>)
   (warunki: bohater musi mieć zaznaczone drużyna w zakładce cechy)


   
Cytuj
SpawnGroup ("m5_atack") ;
   

   (przybycie jednostek grupy <m5_atack>)
   (warunki: jednostki w tej grupie muszą mieć zaznaczone szablon jednostki w zakładce cechy)


   
Cytuj
AIStart( 8 , "DEFAULT" , GetDifficulty() + 1);


   (komputer <gracz8> zaczyna miec sztuczna inteligencje)

   
Cytuj
RunConv("5_1");


   (uruchomienie rozmowy<5_1>


   
Cytuj
GiveNote("i1_2");

   (dodanie informacji <i1_2>)

   
Cytuj
RemoveNote("i1_1");

   (usuniecie informacji <i1_1>)

   
Cytuj
Ketlin.Damage(10000);
   
   (jednostka <ketlin> zostaje zgladzona)

   
Cytuj
Ketlin = GetNamedObj("Ketlin");
   (nie wiem do czego sluzy ale jesy potrzebne przy zmianie map, <ketlin to bohater ktory przychodzi z mapy do mapy
   
   
Cytuj
assets/entities/notifications/note.rle

   (to dajemy w obrazek informacji zeby miejsce gdzie mamy isc bylo oznaczone wykrzyknikiem)


Cytuj
Settlement MySett;
MySett = GetSettlement("MySettlement");
MySett.SetGold( MySett.gold + 3000);

(dodaje do miasta <MySettlement> 3000 zlota)


Cytuj
ExploreArea(1 , "MyArea" );

(odkrywa mape nad obszarem <myarea>)


Cytuj
MyGroup.SetCommand("attach" , MyHero );


(grupa <MyGroup> zostaje dolaczona do bohatera <MyHero>)



Cytuj
MyGroup.SetCommand("enter", MyOutpost);


(grupa <MyGroup> wchodzi do posterunku lub miasta <MyOutpost>)



Wyzsza szkola jazdy!!!!!


Cytuj
//void
   int Time , OneMin , Counter;

Time = 5;
OneMin = 60000;
Counter = 0;


while ( EnvReadString("/Mission15/Run") != "YES")
   {

   cls();
   pr( Translatef("Pomoc od sasiadow nadejdzie za %s1 minut", Time) );
   if ( Time == 0 )
      break;
   Sleep(1000);
   Counter += 1000;
   if ( Counter >= OneMin )
      {
      Time = Time - 1;
      if ( Time < 0 )
         Time = 0;
      Counter = 0;
      }
   }



(wlacza sie odliczanie czasu)
(Time=ile minut ma sie idliczac)
(Pomoc od sasiadow nadejdzie za %s1 minut = to tekst jaki ma pisac

Cytuj
//Increase minattack with 10, maxattack with 20,
//slashing defence with 30, piercing defence with 40 and health with 500
MyUnit.obj.AsUnit().AddBonus( 10 , 20 , 30 , 40 , 500 );

//Run twice as fast (200% speed)
MyUnit.obj.AsUnit().SetSpeedFactor(200);

//Set the amount of food the unit carries
MyUnit.obj.AsUnit().SetFood(123);

(zmienia statystyki jednostki <myunit>:
-zmienia atak minimalny do 10
-zmienia atak mmaksymalny do 20
-zmienia obrone przed ranami cietymi do 30
-zmienia obrone przed ranami klutymi do 40
-zmienia zycie do 500

-jednostka chodzi 200% szybciej
-jednostak dostaje 123 pozywienia)

Cytuj
point pt;
Obj o;

pt = MyUnit.obj.pos;
MyUnit.obj.Erase(); //remove the old unit
o = SpawnNamed("MyUnit2");
o.SetPos(pt);
o.SetName("MyUnit"); //reassign back the name


(jednostke <myunit> zmienia w jednostke <MyUnit2>)
(tam metoda zostala zastosowana w kampani "powrot na tron')

P.S:

Owe skrypty wpisuję się w Bieżąca Mapa->Sekwencje->Nowa Sekwencja
Wszelkie rzeczy związane TYLKO z jedną mapą robimy w Bieżąca Mapa

Jeżeli są jakieś niezgodności, proszę pisać do mnie na PW, Mail albo GG (na GG jestem dość często)

184
Oferty pracy i pomocy / Rekrutacja Dark Assasin's
« dnia: 2010-05-12, 14:14 »
Witam wszystkich. Team Dark Assasin's prowadzi pracę nad projektem Kopalnia Mythrillu:

Cytuj
Nazwa: Kopalnia Mythrillu

Długość: Średni

Platforma: Gothic I

Fabuła:
W starej kopalni odkryto odnogi, w których znaleziono nieodkryte dotąd złoża surowca potężniejszego od rudy. Owy surowiec o nazwie Mythril, wykorzystują ludzie zwani Poszukiwaczami Mythrillu. Tydzień po tym, owi ludzie wkraczają do koloni, zdobywają starą kopalnie oraz budują obóz wokół niej. Szybko zaczynają pertraktować z Nowym Obozem a Gomez jest przyparty do muru.

Nowości:

-Nowa droga - Poszukiwacz Mythrillu
-Nowe itemy
-Nowy obóz
-Nowe umiejętności
-I inne...

A ponieważ jest nas mało chcielibysmy otworzyć rekrutację. Wymagania poniżej:

Cytuj
1.Animator:
a)Obowiązkowe:
-Animowanie uderzeń
-Animowanie blokowań
-Animowanie kombosów
-Tworzenie animacji na podstawie modeli

b)Dodatkowe:
-Tworzenie animacji na podstawie concept artów
-Tworzenie animacji na podstawie pomysłów

2.LevelDesigner:

a)Obowiązkowe:
-Rozmrażanie wody
-Teksturowanie świata
-Teksturowanie modelu
-Wstawianie nowych obiektów/vobów
-Wstawianie NPC oraz Rutyn

b)Dodatkowe:
-Zmiana formatu z .3ds na .zen i na odwrót

3.Grafik 2D

a)Obowiązkowe:
-Tworzenie tekstur w klimatyce średniowiecza
-Grafika wektorowa
-Tworzenie tekstur opartych na pomysłach, concept artach.

b)Dodatkowe:
-

4.Concept Artist:

a)Obowiązkowe:
-Tworzenie conceptów na podstawie pomysłów, tekstur, modeli
-Dobra sprawność ołówkiem

Zainteresowanych prosimy o kontakt na GG:9555650; Email: Thorus12@gmail.com.

185
Twórczość modderska / Celtic Kings: Moc Sejmitara
« dnia: 2010-04-04, 19:31 »
Witam. Tworzę kampanie do gry Celtic Kings. Fabuła:

Był sobie człowiek. Owy człowiek służył jako żołnierz konny, jednak pewnego dnia zostaje przydzielony, do kierowania akcją, zabiciem bandytów. Po wykonanej akcji ma dostać zapłatę. Co wybiera? Chce zostać prawdziwym bohaterem, dowódcą. Więcej w modzie. Zamiast screenów wrzucam demo moda.

Link do demo: http://www.sendspace.pl/file/24530b54e80a59d71546318

Pobrany plik należy wrzucić do folderu adventures w folderze z grą.

Pełna wersja:

-Ciekawa fabuła
-Nowe zadania
-Nowi bohaterowie
-Nowe przedmioty
-Nowe funkcje :D

Szukam: kilku (liczba bliżej nieznana) dubbingerów. Pisać w temacie :]

I zapraszam na forum www.ck-forum.aaf.pl

186
Skrypty / Nowy NPC
« dnia: 2009-08-05, 19:21 »
Otóż zrobiłem swojego NPC w Gothic NPC Maker, wszystko wydawalo sie dobrze, dopoki nie wlazlem do gry. W menu wywala mnie z takim błędem:



Co źle zrobiłem?

187
Pytania i problemy / Błąd w uruchamianiu gry
« dnia: 2009-08-04, 22:20 »
Dziś zainstalowałem (ponownie, niedawno usunąłem) gothica 1, wczesniej przeczyscilem komputer skryptem napisanym przez znajomego do sprzątania, potem jeszcze przeczyscilem rejestr CCleanerem. Zainstalowalem gothica, potem GMDK, polskie skrypty i Startera. Wstawilem swoją zbroję gomanem, chciałem spojrzeć a wyskoczył taki błąd:





Co to za błąd, i jak go "wyleczyć" ??

188
Ktoś zna sie na moddingu Rise of Nations: Thrones and Patriots (glownie chodzi o skrypty)

Albo na moddingu Celtic Kings? Też głównie chodzi o skrypty :P

189
Pytania i problemy / 3Ds Max 8
« dnia: 2009-07-31, 10:12 »
Witam. Mam 3Ds Maxa 8, trial. Teraz mam pytanie: jak otworzyć pliki z formatem 3DS? Np. zbroje z gothica, czy cos? Byłbym bardzo wdzieczny...

190
Ukończone modyfikacje / [G1] Historia Prawdziwa Demo
« dnia: 2009-05-09, 12:38 »
Gothic Historia prawdziwa(Demo).

Na temat fabuły narazie nic nie napisze , bo jeszcze nie ustalona. Mod jest autorstwa TheCoobra.

Screeny:
                                       


Filmy:
http://www.youtube.com/v/Do2QjzpEGu8&hl


Download - http://www.mediafire.com/file/2yb9g04oz3a7win/Gothic+Historia+Prawdziwa+Demo.zip

Strona moda - http://www.thecoobra.wxv.pl/

191
Pytania i problemy / Dodatkowe Texturki
« dnia: 2009-03-14, 19:30 »
Czy ktoś ma jakieś texturki do Google SketchUP?? A może ktoś wie gdzie je sciagnać. Prosze , jesli ktos ma jakies lub wie gdzie mogą znaleźć niech wstawi na sendspace i mi da link lub da URL do nich. I prosze powiedzieć jak wstawić textury do programu zeby byly w edytorze.


P.S

Sory ze tak niezrozumiale ale jestem wykonczony.

Strony: 1 ... 8 9 [10]
Do góry