Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Werewolf

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Sprzęt, oprogramowanie / Brak dźwięku na Win 10
« dnia: 2020-04-03, 21:37 »
Kur*a mać, no same problemy :D Godzine temu dźwięk działal, zostawiłem kompa żeby pobierał się starcraft, samemu poszedłem biegać na bieżnie. Wracam 15 minut temu i dźwiek nie działa, nie ma żadnego, nic. Ani systemowego, ani youtube, nic.

Nie korzystam z żadnych głośników ani wejść audio, bo mi się popsuły, do dziś godzine temu korzystałem z głośnikow wmontowanych w laptop. MSI GL73 8SD.

Tak poza tym, gdy podebne słuchawki bluetooth to dźwięk jest, więc chyba to raczej nie wina sterownika....


RATUNKU.

2
Znacie, polecacie jakiś program który będzie wyszukiwał aktualizacje oprogramowania i sterowników? Aktualnie musze osobno wchodzić na strony nvidii, intela i msi żeby pościągać aktualizacje, a wolałbym mieć to ładnie i przejrzyście w jednym miejscu.

3
Pytania i problemy / Gothic.ini - modyfikacja
« dnia: 2019-08-18, 10:52 »
Pamiętam, że kiedyś był wątek odnośnie modyfikacji pliku gothic.ini, jednak nie mogę go znaleźć dlatego stworzę nowy.

Co można zmienić, dodać, jakie wartości zwiększyć bądź zmniejszyć w pliku gothic.ini aby Gothic wyglądał lepiej? Wiem, że między innymi można usunąć ograniczenie odległości widzenia, ale nie wiem która linijka za to odpowiada.

Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny.

Sprawa tyczy się oczywiście Gothica II NK.

4
RimWorld / Spolszczenie dla Electric Stonecutting Table
« dnia: 2019-05-03, 09:29 »
This is polish translation. For the main module by TheWrongColonist -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=47998.0


Witam. Przedstawiam spolszczenie do paczki modyfikacji Electric Stonecutting Table.

Modyfikacja dodaje, jak sama nazwa wskazuje, elektryczny stół do cięcia kamienia.
Koniec z przestarzałym dłubaniem młotkiem i powolnym tworzeniem cegieł!





Spolszczenie nie wymaga pobierania oryginalnego moda.



W środku instrukcja instalacji i sam mod.


W razie jakiś błędów bądź niedogodności zachęcam do wysłania mi prywatnej wiadomości.

5
RimWorld / Spolszczenie dla Miscellaneous
« dnia: 2019-05-03, 09:24 »
This is polish translation. For the main module by Haplo -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=3612.0



https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/293
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/293
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/293




Witam. Przedstawiam spolszczenie do paczki modyfikacji Miscellaneous.

Modyfikacje, bo jest ich kilka, dodają wiele różnych rzeczy, dlatego opisze je w kolejności takiej, w jakiej powinny być ustawione w ładowaniu modów.



!UWAGA! Sporo rzeczy z tych modyfikacji siedzi w plikach .dll, których nie mogę edytować, dlatego też będą one nieprzetłumaczone w grze.

Miscellaneous Core - podstawa całej paczki. Dodaje możliwość grupowania kolonistów pod przyciskami szybkiego wyboru, a także dwa implanty mózgowe.
Miscellaneous Bees 'n' Honey - dodaje pszczelarstwo. Dzikie ule, z których możemy pozyskiwać królowe, a potem osadzać je w naszych pasiekach, czerpiąc następnie z nich miód.
Miscellaneous Incidents - Dodaje kilka nowych zdarzeń losowych, a także komputer taktyczny przeznaczony do ich śledzenia.
Miscellaneous MapGenerator, Xtension 'Urban Biome', FactionBase - trzy małe modyfikacje, zmieniające sposób generowania świata i dodające nowy biom - ruiny. MapGenerator musi być zawsze wyżej ładowany niż pozostałe dwa.
Miscellaneous Turret Base - dodaje wieżyczke, na której możemy umieścić broń jakąkolwiek byśmy chcieli. Dodaje także nano replikator.
Miscellaneous Weapon Repair - pozwala na naprawę uszkodzonej broni.
Miscellaneous Training - dodaje cele strzeleckie i manekiny, pozwalające na trenowanie umiejętności strzelectwa i walki wręcz
Miscellaneous Robots - dodaje dwa małe roboty, jeden typu transportowego, drugi czyszczącego. Nie ma co opisywać, nazwy robotów mówią same za siebie - odciążą naszych kolonistów.
Miscellaneous MAI - dodaje możliwość tworzenia MAI - Mobile Artificial Intelligence (Mobilna Sztuczna Inteligencja) - androidy, roboty, zwał jak zwał. W każdym razie, mogą nas wyręczyć w wielu pracach na terenie kolonii, a po odpowiednich badaniach nawet pomóc w obronie.





Spolszczenie nie wymaga pobierania oryginalnego moda.



W środku instrukcja instalacji i sam mod.


W razie jakiś błędów bądź niedogodności zachęcam do wysłania mi prywatnej wiadomości.

6
RimWorld / Spolszczenie dla DeepRim
« dnia: 2019-04-30, 19:32 »
This is polish translation. For the main module by meowmeow -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=39262.0




https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/292/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/292/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/292/




Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji DeepRim.


Modyfikacja pozwala na schodzenie pod ziemię - budowanie szybów górniczych. Dzięki temu możliwości naszej kolonii mocno wzrastają, mamy większe pole do popisu, jeśli chodzi o surowce. Ale uważajcie! Pod ziemią jest na pewno więcej robali...





Spolszczenie nie wymaga pobierania oryginalnego moda.



W środku instrukcja instalacji i sam mod.


W razie jakiś błędów bądź niedogodności zachęcam do wysłania mi prywatnej wiadomości.

7
RimWorld / Spolszczenie dla Crystalloid
« dnia: 2019-04-30, 18:24 »
This is polish translation. For the main module by AtomicRavioli -> https://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=1571323744


https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/291
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/291
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/291



Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji Crystalloid.


Modyfikacja dodaje nową rasę - Kryształowców. Xenoludzi, opierających swą technologię i rzemiosło na kryształach. Do obrony i ataku używają dużych, silnych Konstruktów różnego rodzaju, a ich bronią jest nie tylko broń ,,palna", ale także psionika.





Spolszczenie nie wymaga pobierania oryginalnego moda.



W środku instrukcja instalacji i sam mod.


W razie jakiś błędów bądź niedogodności zachęcam do wysłania mi prywatnej wiadomości.

8
RimWorld / Spolszczenie dla Hospitality
« dnia: 2019-04-30, 18:24 »
!!WAŻNE!!

Wymagana jest instalacja oryginalnej modyfikacji! A spolszczenie wypakuj do folderu
RimWorld\Mods\Hospitality\languages w głównym katalogu gry i
aktywuj w menu modów.


This is Polish Translation. For the main module by Orion -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=11444.0



https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/290
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/290
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/290




Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji Hospitality.


Modyfikacja rozbudowuje interakcje między nami a gośćmi. Od teraz możemy wyznaczyć im odpowiednie strefy, pozwalać na sen w przeznaczonych dla nich łóżkach, zabawę, kupować nasze rzeczy a także ich rekrutować. Jednak ich frakcja nie będzie zadowolona, że traci członków...
A także sporo innych rzeczy.


Spolszczenie jest w wersji wczesnej, ponieważ go nie testowałem, a na ,,sucho" w tekstach nie zna się niestety kontekstu, do czego tekst się odnosi. Także wszelkie błędy, bugi czy jakieś złe wyrażenia proszę zgłaszać.


W środku instrukcja oraz główne pliki.

!!


Polonizacja !!WYMAGA!! oryginalnej modyfikacji. -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=11444.0


!!


W razie problemów bądź niedogodności związanych z tłumaczeniem zapraszam na PW.

9
RimWorld / Spolszczenie dla Rimsenal Pack
« dnia: 2019-04-30, 18:23 »
This is polish translation. For the main module by Rooki1 -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=11160.0



https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/252
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/252
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/252



Witam. Przedstawiam spolszczenie do paczki modyfikacji - Rimsenal.

W środku spolszczone wszystkie modyfikacje poza Rimsenal - Hair. Uznałem, że nazwy włosów i tak nigdzie nie widać, więc szkoda zachodu.




Paczka dodaje kilka modyfikacji, wszystkie jednego autora. Zalecane jest ustawienie kolejności ładowania modów takiej jak poniżej:



Rimsenal - podstawowy mod, dodaje broń czterech różnych firm zbrojeniowych, każda wyspecjalizowana w innym celu.

Rimsenal Enchanced Vanilla - modyfikacja dodaje nową broń, jednakże nie wykraczającą poza uniwersum gry RimWorld. Nie uświadczycie super mega laserowych broni, raczej wszystkie w stylu RimWorlda.

Rimsenal Federation - modyfikacja dodaje nową, świetnie wyposażoną technologicznie (mocno przewyższa Korporacje Oriona z GlitterTech) frakcję Federacji, a konkretnie jeden jej korpus - Straż Pokoju.

Rimsenal Feral - modyfikacja dodaje nową, mroczną frakcję Dzikich. Korzystająca ze zmutowanych zwierząt i ludzi, używająca broni która nie zabija od razu - tylko powoli rozrywa wrogów.

Rimsenal Storytellers - Trzej (albo czterej? Któż to wie...) nowi pisarze opowieści.





Spolszczenie nie wymaga pobierania oryginalnego moda.



W środku instrukcja instalacji i sam mod.


W razie jakiś błędów bądź niedogodności zachęcam do wysłania mi prywatnej wiadomości.

10
Offtopic / Mac dun i aktorka porno
« dnia: 2018-07-07, 22:03 »
Nie wiem czy słyszeliście, ale mac dun od czasów bana na tM bardzo się rozwinął. Otóż my wszyscy się śmieliśmy z niego, a on na złość nam.... WYRWAŁ AKTORKE PORNO.

TO NIE ŻART, TAK BYŁO - NIE ZMYŚLA.

Spoiler





UWAGA! Wciąż nie przestaje nas zadziwiać, więc bardzo możliwe, że jeszcze coś tu się znajdzie xD

11
Chłopaki, już od dłuższego czasu nie mogę odczytać na komputerze żadnych plików .doc ściągniętych z internetu.

Co bym nie ściągał, z jakiej strony, wychodzą babole.

Ściągałem wnioski ze strony Wydziału Postępowań Administracyjnych komendy Łódź i dupa.
Dziś ściągnałem z facebooka trening który przesłał mi dietetyk i jest to samo.


Mianowicie:


12
RimWorld / Spolszczenie dla A Dog Said - Animal surgery
« dnia: 2018-05-05, 10:21 »
This is polish translation. For the main module by spoonshortage -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=29310.0


https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/248/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/248/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/248/




Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji A Dog Said - Animal Surgery.

Modyfikacja pozwala na modyfikacje bioniczną naszych zwierząt. Dzięki niej nasi zranieni permanentnie towarzysze już nie będą nam ciążyć, a wręcz przeciwnie - będą usprawnieni!


Ogony, organy wewnętrzne, kończyny - wszystko to, a nawet więcej (!) możemy im zmodyfikować.



Spolszczenie nie wymaga pobierania oryginalnego moda.



W środku instrukcja instalacji i sam mod.


W razie jakiś błędów bądź niedogodności zachęcam do wysłania mi prywatnej wiadomości.

13
RimWorld / Spolszczenie dla Raiderpedes
« dnia: 2018-05-05, 10:21 »
This is Polish Translation. For the main module by Jdalt40 -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=27262.0


Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji Raiderpedes.
Modyfikacja dodaje coś śmiercionośnego - przeprogramowanego cyborga służącego piratom! Urozmaici to wszelkie napady, teraz musimy zmienić taktykę!

https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/247/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/247/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/247/


W środku instrukcja oraz główne pliki.

Polonizacja NIE WYMAGA oryginalnej modyfikacji.


W razie problemów bądź niedogodności związanych z tłumaczeniem zapraszam na PW.

14
Offtopic / Astronomia
« dnia: 2018-04-24, 16:24 »
Jest jakaś POLSKOJĘZYCZNA strona traktująca o najnowszych odkryciach astronomicznych i tym podobnych, traktujących o kosmosie? Kiedyś, na starej przeglądarce miałem zapisaną fajną stronę ale teraz nie mogę jej znaleźć :(

15
RimWorld / Spolszczenie dla Humanoid Alien Races
« dnia: 2018-02-20, 12:52 »
This is Polish Translation. For the main module by Erdelf -> https://github.com/erdelf/AlienRaces/releases


https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/243/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/243/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/243/


Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji Humanoid Alien Races.
Nie jest to modyfikacja, jednak narzędzie i baza podstawowa dla innych modyfikacji, które wprowadzają inne rasy - rasy obcych.
Niedługo kilka z nich będzie spolszczonych.


W środku instrukcja oraz główne pliki.

Polonizacja NIE WYMAGA oryginalnej modyfikacji.


W razie problemów bądź niedogodności związanych z tłumaczeniem zapraszam na PW.

16
RimWorld / Spolszczenie dla GlitterWorld Prime
« dnia: 2018-02-18, 23:03 »
This is Polish Translation. For the main module by TwistedSoul -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=36743.0

https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/242
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/242
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/242

Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji GlitterWorld Prime.

Modyfikacja wprowadza do gry nową konsolę, za pomocą której możemy połączyć się z zaawansowanymi technologicznie światami Glitter i złożyć zamówienie.
W rzeczywistości mod wprowadza do gry ,,market online" w którym możemy kupić to co sprzedali inni gracze. Są także rzeczy z modów.
Towar odświeża się co jeden dzień.


W środku instrukcja oraz główne pliki.

Polonizacja NIE WYMAGA oryginalnej modyfikacji.


W razie problemów bądź niedogodności związanych z tłumaczeniem zapraszam na PW.

17
Strona zawierająca wszystkie modyfikacje, linki, opisy a w przyszłości więcej - wszystko w jednym miejscu. Zapraszam.






.

18
RimWorld / Spolszczenie dla More Vanilla Factions
« dnia: 2018-02-16, 15:29 »
This is Polish Translation. For the main module by Avis -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=29246.0

Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji More Vanilla Factions.
Modyfikacja dodaje więcej frakcji, tych RimWorldowskich. Teraz zamiast trzech-pięciu frakcji na naszej planecie frakcji mamy dużo więcej. Są to cztery plemiona, cztery związki rozbitków i dwie frakcje piratów.


W środku instrukcja oraz główne pliki.

Polonizacja NIE WYMAGA oryginalnej modyfikacji.


W razie problemów bądź niedogodności związanych z tłumaczeniem zapraszam na PW.

19
!WAŻNE!!

Wymagana jest instalacja oryginalnej modyfikacji! A spolszczenie wypakuj do folderu
RimWorld\Mods\Right-Tool-for-the-Job-Rebalanced-0.18.1.3\languages w głównym katalogu gry i
aktywuj w menu modów.


This is Polish Translation. For the main module by Sixdd -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=33092.0


Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji Right Tool For The Jobs - Rebalanced.
Modyfikacja dodaje narzędzia dla szybszej pracy kolonistów.

Dla górników są to kilofy oraz wiertła.
Dla drwali są to siekiery oraz piły łańcuchowe.
Dla budowniczych są to młoty oraz młoty automatyczne.

Modyfikacja dodaje także dwa pasy narzędziowe które przyśpieszają proces powyższych prac.


W środku instrukcja oraz główne pliki.

!!


Polonizacja !!WYMAGA!! oryginalnej modyfikacji. -> https://ludeon.com/forums/index.php?topic=33092.0


!!


W razie problemów bądź niedogodności związanych z tłumaczeniem zapraszam na PW.

20
This is Polish Translation. For the main module by Albion ->  https://ludeon.com/forums/index.php?topic=35373.0


https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/238/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/238/
https://www.nexusmods.com/rimworld/mods/238/



Witam. Przedstawiam spolszczenie do modyfikacji Sparkling Worlds - Glittertech on the Rim.

Modyfikacja jest drugą spolszczoną przeze mnie która dodaje do gry technologię znaną na światach Glitter. Nie jest tak duża i obszerna jak wcześniej spolszczony GlitterTech, daje jednak dużo innych możliwości oraz mnóstwo zabawy. Poza tym razem z GlitterTech świetnie się uzupełniają.

-Nowa frakcja
Korporacja Błękitny Księżyc to kolejna, zaraz po Korporacji Oriona, bardzo zaawansowana technologicznie firma międzygwiezdna mająca swoje placówki na wielu światach Rim. Zarząd nie ingeruje w swoje osady więc polityka Korporacji w danej części galaktyki różni się od tej prowadzonej przez inne. Na planetach Rim Korporacja Błękitnego Księżyca oraz Oriona często ze sobą albo bardzo mocno kolidują albo sobie pomagają.


-Nowa broń
Bronie plazmowe, elektromagnetyczne, granaty, wyrzutnie rakiet a nawet satelity atakujące.


-Nowe sposoby pozyskiwania materiałów
Od teraz możesz zdobywać surowce takie jak superstal, nanowłókno, włókno syntetyczne albo neurotramina w zupełnie inny sposób niż w GlitterTech czy w zwykłym RimWorld.


-Nowe zdarzenia
Przygotuj się na zupełnie nowe doświadczenia. Zarówno w pobliżu Twojej osady jak i na całej planecie.



W środku instrukcja oraz główne pliki.

Polonizacja NIE WYMAGA oryginalnej modyfikacji.

Strony: [1] 2 3 ... 10
Do góry