Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Maybe

Strony: [1]
1
Offtopic / Teoria Obwodów
« dnia: 2015-01-04, 10:13 »
Jest ktos biegly w temacie kto moglby ewentualnie pomoc z kilkoma zadanami?

2
Offtopic / Dysputy biologiczne
« dnia: 2011-01-12, 20:31 »
Teoria Endosymbiozy to ciekawe zagadnienie.

3
Gry / Halo: Reach
« dnia: 2010-10-28, 13:44 »
Halo Reach - ten tytuł znają chyba wszyscy posiadacze Xboxów. Niekoniecznie trzeba być fanem serii, aby zauważyć ogromną, rozbuchaną do granic możliwości kampanię medialną Microsoftu dotyczącą promocji owej gry. Reach to prequel Halo 1 i zarazem ostatnia część serii tworzona przez macierzystego developera - Bungie, który po zakończeniu prac nad Reach podpisał kontrakt z Blizzard Activision. O grze było głośno już od wczesnych momentów produkcji - nic dziwnego, w końcu to jedna z części serii dla której niektórzy kupują xboxa. Zapowiadana była jako wielki hit i "Definitive Halo made by people who created Halo." Czy taka jest w rzeczywistości? Postaram się na to pytanie odpowiedzieć ;)

Po pierwsze - ta gra to żaden przełom. Nie zawiera innowacyjnych elementów, czy zaskakujących rzeczy (no, może poza jedną) których nie znaleźlibyśmy w innych częściach gry. Reach opowiada, jak sama nazwa wskazuje o poprzedzającej Halo 1 bitwie na planiecie Reach, ludzkiej twierdzy w kosmosie. Wcielamy się w nowego członka oddziału Noble (elitarnej jednostki Spartan) - Lone Wolfa. Jako, że nie jest to bohater dokładnie określony w przeciwieństwie do Master Chiefa z poprzednich części gry możemy dowolnie edytować jego pancerz i wygląd, jak to działo się w trybie multiplayer Halo 3. No właśnie - z tą dowolnością to drobna przesada, ponieważ aby cokolwiek zmienić musimy kupić to za credity otrzymywane w multiplayerze a niestety większość fajnych zabawek ma naprawdę ZAJEBIŚCIE wygórowaną cenę - można było dać większość rzeczy za darmo, a kazać płacić za te mocno wyróżniające z tłumu. Skoro już byliśmy przy kampanii - zrealizowana jest z naprawdę wielkim rozmachem i swoistą epickością. W niektórych momentach czujemy podniosłość i wagę swoich czynów, a uczucie potęgowane jest jeszcze przez niesamowitą (jak w każdej części serii) muzykę. Akcja naprawdę wciąga, jest zróżnicowana (od snajperskiej misji w nocy do porządnego, kosmicznego rozpierdolu na orbicie planety). Jest trochę cut-scenek, ale one także zawierają głównie akcję albo ważne dla fabuły wydarzenia więc nie pozwalają się graczowi nudzić. Dzięki wspomnianej już możliwości customizacji wyglądu bohatera możemy także bardziej wczuć się w jego rolę, zwłaszcza, że prawie cała akcja jest pokazana z perspektywy 1 osoby. Co do przeciwników - na poziomie Heroic są bardzo wymagający, a Legendary to już prawdziwa rzeź (wczytywanie praktycznie po każdym starciu, sprawdzone). Pod koniec serii Bungie chciało także zmienić wizerunek Covenantów na mniej bajkowy (patrz np. Halo 3: ODST) toteż wszyscy wrogowie wyglądają teraz mniej słodko niż w np. Halo 3 a pancerze Spartanów też już nie świecą się jak psu jajca. Jedyna wada kampanii? Misje z pojazdami w trybie dla jednego gracza. AI nie radzi sobie ze strzelaniem, kiedy to my kierujemy a już całkowicie fatalnie wypada wariant odwrotny. Jedyny ratunek to sytuacje kiedy strzelamy i kierujemy jednocześnie (czołg scorpion, helikopter falcon czy sabre). Misji tych nie przechodziłem z osobą towarzyszącą ale muszą wypadać o wiele lepiej i bardziej widowiskowo.

Czas na multiplayer. Reach to wersja rozwojowa wszystkich swoich poprzedniczek tak więc i tu nie uświadczymy systemu coverów czy jakiegoś nadmiernego realizmu w starciach. Są tryby bardzo taktyczne, pokroju SWAT (gramy bez tarcz, sensorów ruchu) ale większość to po prostu ostra, nastawiona na refleks i dobrą zabawę rzeźnia. Bardzo miła odskocznia od Camperfieldów czy Modern Campferów. Co do wspomnianych już trybów - są bardzo różne, od wieloetapowego Invasion do zwykłego Slayera (deathmatch) czy Rocket Matcha (4v4, rakietnice z nieograniczoną ilością rakiet, FUCK YEA!). Dzięki wprowadzeniu umiejętności (sprint, przewrót, kamuflaż, armor cock)  zabawa jest jeszcze lepsza, i ogólnie rzecz biorąc nie można narzekać na nudę. Dzięki trybowi Forge, który umożliwia tworzenie własnych wariantów map gra ma bardzo długą żywotność. Co prawda grafika jest trochę gorsza niż w kampanii, ale jest to różnica praktycznie niezauważalna. W multi brakuje mi tylko możliwości polatania sobie Sabrem po orbicie, i starć w kosmosie jak to było w kampanii, ale myślę że to tylko pomniejsza usterka.

Ogólnie rzecz biorąc - Reach to bardzo godne pożegnanie Bungie z serią i niesamowita gra, która zapewni wam rozrywkę na długie godziny. Ostrzegam z góry - nie warto kupować dla samej kampanii, ponieważ jest to tylko 20% gry, podczas gdy resztę stanowi naprawdę ZAJEBISTY multiplayer, niestety płatny (abonament Xbox Live). Za brak innowacyjności stawiam "-" przy 10 , bo cała reszta jest naprawdę świetna. Warto kupić. KUPIĆ.

Ocena: 10-/10

Uwaga! Screeny nie oddają w pełni tego jak wygląda gra, przez jakiś zasrany efekt ziarna który występuje przy ich robieniu, nie wiem jak to wyłączyć ale dla lepszego poglądu warto także popatrzeć na inne screeny w internecie.
Screeny: http://img42.imageshack.us/gal.php?g=reach6963761full.jpg

4
Gry / Xbox Live - ustawki.
« dnia: 2010-03-27, 19:26 »
Jako że niektórzy z forumowiczów mają Xboxa to wrzucajcie tutaj w jakie gry gracie, kiedy można was na Lajwie spotkać itp.
Mnie można spotkać w piątki i soboty, gram w Fable II, Halo 3, Halo 3 ODST, Ghost Recon, Army of Two, Bad Company 1, Team Fortress, Red Faction, GOW2. Jakby ktoś chciał pograć - pisać na mój profil - oCMobMaybe. I podawać nick z forum.

5
Spacer / Spacer - Paski?
« dnia: 2009-06-13, 21:50 »
Problem jest następujący:
Wczytuję świat/mesha po czym go kompiluję (nie zapomniałem o lightach). Po skompilowaniu wszystko dookoła pokrywają paski na których wyświetlone jest normalna okna spacera (framerate, obraz zena), a samo okno jest czarne: http://ifotos.pl/img/heeqqs.JPG. Co z tym zrobić?

6
Ukończone modyfikacje / [G1] Przetrwanie
« dnia: 2008-05-21, 17:44 »
Przetrwanie - Modyfikacja do Gothic 1 opowiadająca historię Obozu na Klifie.

Co oferuje?
  • 12 nowych NPC + 14 ambientów
  • Modyfikowany świat
  • Ciekawą fabułę
Niedawno przed przybyciem Bezimiennego ze Starego Obozu odszedł Dowódca Straży i trzech innych wpływowych strażników. Gomez miotał się w bezsilnej wściekłości - nie raczyli go nawet powiadomić. Nowym dowódcą mianował Thorusa - chciwego drania, który zrobi wszystko, aby tylko dochrapać się stanowiska. Atmosferę podsycało zniknięcie 2 kopaczy. Wiele pytań stawiano sobie w Starym Obozie - Co planują? Gdzie podziali się Mayb, Vinoy i Nek? Co zrobi Gomez? Jak zareagują na to pozostałe obozy? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w PRZETRWANIU.


(aktualizacja 4.05.2012) wersja moda 1.1
http://www.sendspace.com/file/olmj9u
http://www.sendspace.pl/file/d75291ef1a4df68dfeeb189
http://www.badongo.com/file/26980565

Komentować proszę w tym temacie.

Strony: [1]
Do góry