Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Vanarius

Strony: [1] 2 3
1
MDS i animacje / Problem z Blenderem 2.66
« dnia: 2018-04-22, 22:15 »
Od pewnego czasu posiadam nowy komputer jak i Win10. Najnowsza wersja Blendera działa mi dobrze, żadnych błędów czy cokolwiek, ale jak instaluje Blendera 2.66 (ogółem stare wersje) to przy próbie odpalenia programu wyskakuje: "Program przestał działać" Wiecie co jest nie tak?

2
Spacer / Brak szablonów światła
« dnia: 2017-11-11, 13:55 »
Witam, wczoraj sobie wchodzę do Spacera i zaczynam ustawiać światło na mapie ale okazuje się że okno z szablonami świateł jest puste :/ Da się to jakoś przywrócić bez reinstalacji Gothica? Czy niestety będę musiał to zrobić? :/ (Nic nie usuwałem z tej tabeli)

3
Pytania i problemy / 3DS Max - pomoc
« dnia: 2017-10-06, 17:29 »
Witam, od początku tego tygodnia zacząłem zabawę w 3DS Max więc niezbyt jeszcze ten program ogarniam :/
Więc chciałbym się zapytać jak zrobić coś takiego żeby zrobić "face" w tym miejscu na screenie :/
Wiem ze może to być taki banał ale wolę się zapytać tutaj :)

4
MDS i animacje / Zanikanie tekstur (Nowy model Khornis)
« dnia: 2017-08-27, 14:04 »
Witam, mam pewien problem. Robiłem mapę na pewien serwer RP do GMP i podczas testowania jak chciałem przejść na nowy kawałek Khorinis to zaczęły zanikać tekstury, znikać voby itd:
Żadnych portali nie dodawałem w te miejsce. Robiłem już Remove Double Face (czy jak się ta funkcja nazywała) i dalej to jest. Wiecie może czym to jest spowodowane ? Jak się przejdzie dalej to wszystko się ogarnia.
Spoiler

5
Pytania i problemy / Kolizja drzew i krzaczków
« dnia: 2017-08-18, 19:17 »
Witam, nie wiem co się stało, nic nie tykałem w teksturach (oprócz wody i wodospadów) ale mam kolizje liści drzew oraz krzaczków. Przez co nie da się przejść do jakiś miejsc ponieważ rośliny blokują :V Jak to naprawić?

6
Spacer / MRM na 3DS
« dnia: 2017-08-04, 23:39 »
Witam, czy  jest jakaś możliwość zmienienia modelu MRM na 3DS (ponad 499)? Ponieważ dostałem pozwolenie na użycie vobów z pewnego moda ale niestety nie dostałem żadnych 3DS od teamu. Wiem że można to zrobić blender ale nie chciałbym aż 499 vobów zmieniać na 3ds :/

7
Witam, mam pewien problem. Chciałbym edytować pewien teren w blenderze, ale jak chce coś zmienić to Blender się zawiesza.
Czy jest jakaś możliwość bez przechodzenia na 3DS Max (nie przepadam za tym programem) aby edytować świat?

8
Spacer / Zmiana modelu świata z vobami
« dnia: 2017-07-29, 23:48 »
Witam, dziś postanowiłem że przerobie leciutko miasto Khorinis powiększając mu co nieco terenu. No ale problem w tym że teraz chciałbym zachować wszystkie voby z oryginalnego modelu świata. Co trzeba zrobić, spacera ogarniam dobrze ale niestety takie rzeczy robię pierwszy raz :P

9
Skrypty / Zmiany w menu, poziom trudności, opcje etc.
« dnia: 2017-07-19, 20:53 »
Witam, mam kilka pytań myślę że ktoś tutaj odpowie na nie :)
**
1. Chciałbym utworzyć w menu, ramkę wyboru poziomu trudności, coś takiego jak ma w opcjach rozdzielczość, tylko zamiast rozdzielczości pojawiały by się w ramce teksty takie jak "Łatwy","Średni","Trudny" oraz aby każdy tekst miał swój kolor. Jeżeli ktoś nie rozumie o co mi chodzi to poniżej podaje przykład jak to ma mniej więcej wyglądać.
http://imgur.com/a/zOkEt
**
2. (Pytanie niezwiązane z Gothicem) Jak ustawić polskie znaki w formacie ANSI? Ponieważ jak ustawiam ten format to niestety dalej nie mam polskich znaków. Może przez to że miałem na początku Windowsa po angielsku. Jeżeli macie rozwiązanie na to, to prosiłbym o napisanie go tutaj :)
**
3. Czy jest możliwość przewrócenia ustawień takie jakie były w Gothicu 2 Noc Kruka? Ponieważ po wgraniu G2MDKPL, zniknęły kilka opcji takie jak "Zaawansowane ustawienia" czy np: ustawienia sterowania pomiędzy Gothic 1 a Gothic 2.
http://imgur.com/a/EpIsf
**
4. Ostatnie pytanie, w jakim pliku znajduje się rozmiar np: okna statystyk. Dodałem kilka nowych umiejętności które już się nie mieszczą w oryginalnych rozmiarach okna.
**

10
Skrypty / Problem z instalacją "Zauberpaket"
« dnia: 2017-07-19, 01:42 »
Witam, dziś chciałem sobie zainstalować Zauberpaketa zawierający nowe zaklęcia, no ale niestety wyskakuje m taki błąd. Jak daję continue, pisze że dobrze się zainstalowało wszystko, ale patrząc później to nic się tam nie dodało, jedynie jakieś pojedyncze linijki. Co może powodować ten błąd? Powiem że freeAim jak i Blink stworzone przez użytkownika Szaap, zainstalowały się poprawnie.
http://imgur.com/a/jqjpH

11
Skrypty / Przepisanie umiejętności do swojej tabelki
« dnia: 2017-07-17, 11:42 »
Witam, mam pewien problem, stworzyłem właśnie skrypt patroszenie potworów oraz skrypt wyświetlania własnej umiejętności w oknie statystyk. Wszystko jak na razie zrobiłem bez Ikarusa i LeGo. Więc moje pytanie, jak przypiąć skrypt pod umiejętność "Patroszenie potworów" tak aby obok niego wyświetlało się "Nauczony" po nauczeniu się tego :)
Z góry dzięki za pomoc :)

12
Materiały / Roślina energii magicznej [Download]
« dnia: 2017-03-16, 18:45 »
MOŻNA POBIERAĆ! :D

Dziś pracowałem nad nową rośliną :) Tworząc ją skupiałem się na tym żeby owa roślina dodawała jeden punkt do many.
Model rośliny nie powala, ale to roślina więc dokładana nie musi być :)

13
Skrypty / Wpis do dziennika wraz z tytułem zadania.
« dnia: 2017-02-21, 19:20 »
Dziś chciałbym pokazać skrypt, który powoduje że zamiast samego tekstu "Nowy wpis do dziennika" będzie wyświetlało się "Nowy wpis do dziennika (Zadanie)" Tę małą zmianę możemy zobaczyć w różnych modyfikacjach :) Poniżej macie skrypt z niektórymi wyjaśnieniami (niektórych nie umiem po prostu wyjaśnić)
Żeby taki skrypt napisać trzeba wejść do folderu _Work/Data/Scripts/Content/Story/B_Story i odpalić plik "B_LogEntry.d"

var int Move_Entry;

func void B_LogEntry (var string topic, var string entry)
{
Log_AddEntry (topic, entry);

var string txt;

txt = ConcatStrings ("Nowy wpis do dziennika (", topic); //początek tekstu, który ma się wyświetlać w tym przypadku jest to "Nowy wpis do dziennika (" Pamiętać żeby dać ten nawias bo wtedy efekt będzie brzydki.
txt = ConcatStrings (txt, ")"); //tutaj tylko zamykamy nawias który rozpoczęliśmy na górze.

if (Move_Entry == FALSE)
{
PrintScreen (/*PRINT_NewLogEntry*/txt, -1, YPOS_LOGENTRY, FONT_ScreenSmall, 3);

Move_Entry = TRUE;
}
else
{
Move_Entry = FALSE;

PrintScreen (/*PRINT_NewLogEntry*/txt, -1, YPOS_LOGENTRY - 5, FONT_ScreenSmall, 3);
};

Snd_Play ("LogEntry");
};

Chciałbym powiedzieć że pierwszy raz piszę tutaj poradnik na temat skryptu. Nigdzie nie widziałem podobnego tematu więc postanowiłem go wstawić :)

14
Spacer / Problem z moverem.
« dnia: 2017-02-14, 21:47 »
Witam, mam pewien problem a dokładnie mam problem z moverem który powoduje ruch (animacje) łódki. Sprawdziłem łódki które dryfują na wodzie w Khorinis i zrobiłem tak samo w moim zenie ale jak wchodzę do gry przez Gothic Starter to wszystkie movery które dałem ruch (animacje) nie ruszają się. Czy żeby ruch (animacja) łódki była od początku gry to trzeba coś wpisać w startup?
Dla porównania pokazuje wam ustawienia mover z Khorinis oraz z mojego zena: http://imgur.com/a/aUipv

15
MDS i animacje / Sztywna zbroja
« dnia: 2016-11-30, 17:18 »
Witam, dodałem model obywatela ze nową teksturą jako nowy asc. Wszystko pięknie tylko że jak założę zbroję to ta zbroja jest sztywna :/ Jak chodzę to zbroja nie ma animacji. Poniżej dodaje ss z problemem.
PS: zapomniałem że do tej zbroi pisałem osobny skrypt
Spoiler

16
Projekty zawieszone i porzucone / G2:NK - Zemsta
« dnia: 2016-08-30, 14:12 »
Na początku chciałem tutaj napisać że opis nie jest tutaj najlepszych lotów, ale myślę że jak już napisze ten temat to dostanę malutką pomocą od was :)

* Opis:
Wcielamy się w postać Leonarda który jest kupcem.
Pewnego dnia kiedy jechał wraz z towarem kupieckim do miasta Tolger, napadła na niego 5-osobowa grupka bandytów.
Założyli Leonardowi worek na głowe żeby nie widział ich kryjówki. Podczas drogi Leonard próbował jakoś uciec z wozu bandytów, udało mu się ale niestety wpadł do kotliny "Ratos"
Niegdyś zamieszkana przez starą cywilizacje, wpadł on dokładnie do obozowiska myśliwego należącego do niejakiego Brima. Oto zaczyna się przygoda w Kotlinie Ratos.

* Co oferuje modyfikacja:
- Nowy świat
- Innowacje Ikarus oraz LeGo
- Nowe rutyny "Stanie na warcie z pochodnią itp"
- 150 zadań
To jeszcze będzie aktualizowane :)

Nad modyfikacją pracuje tylko ja i zacząłem ją robić wczoraj, więc jedynym screenem którym mogę się podzielić to praca w Blenderze :)
* Screeny:
Spoiler

Modyfikacja przeszła wiele zmian i zostało w niej wszystko zmienione. Ten temat może zostać zamknięty :)

17
MDS i animacje / Problem z exportem do ASC
« dnia: 2016-07-09, 17:36 »
Witam, dziś chciałem zmienić format animacji do Gothic z FBX do ASC. Używam 3DS Max 2013 :)
I problem jest z tym że jak kilka żeby wyeksportować do ASC to w kolumnie po prawej stronie nic nie ma :/
Pamiętam że jak się bawiłem z ASC w Blenderze to były wszystkie kości a tu nie ma. Co jest nie tak? Używam 3DS Max'a tylko do exportowania z FBX na ASC.
Spoiler

18
Skrypty / Podzielenie zadań na kolor
« dnia: 2016-07-07, 14:26 »
Witam, chciałbym podzielić jakoś wpisy do dziennika. Chodzi mi dokładnie, że np; wykonaliśmy misje i dostajemy wpis na zielono.
Jeśli źle wykonaliśmy zadanie to na czerwono itd;
Jak to zrobić? Chciałbym żeby ktoś mi dokładnie to opisał bo zielony jestem w tym :/
Wiem że potrzebny jest Ikarus/LeGo :D

19
Skrypty / Pojawienie się postaci oraz wykopywanie skarbu
« dnia: 2016-07-01, 15:49 »
Pierwszy efekt który chciałbym otrzymać to pojawienie się postać tak jak w Returningu. Czyli jak dochodzimy do waypointu w którym ma się pojawić postać to ona się pojawia i jest fala. (tak samo jak z opiekunami) Proszę o wytłumaczenie :)
Drugi efekt jak chce to wykopywanie skarbów, tak jak w Jarkendarze/Khorinis, skrypt mam wpisany ale postać nie chce kopać

else if ((Npc_GetDistToWP(hero, "PM_SKARB_1" )< RAKE_BUDDEL_DIST_MIN) &&  (RAKEPLACE[30]==FALSE)){
Wld_InsertItem (ItMI_Addon_Kompass_Mis, "PM_SKARB_1" ); RAKEPLACE[30]=TRUE;
RakeTreasureSuccess (ItMI_Addon_Kompass_Mis);};

20
Skrypty / Pomoc przy dialogu
« dnia: 2016-06-30, 14:09 »
Witam, mam pytanie a zarazem problem. Czy jest możliwość żeby użyć funkcji
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bla_Bla))na
Info_AddChoice (DIA_BLA_Hello, "BLA BLA", DIA_Bla_Nie);czyli
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bla_Nie))
Chodzi mi żeby po wyborze DIA_Bla_Nie, był inny dialog u innej postaci
bo jak użyje to co jest na górze to wyskakuje mi błąd
"U:PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_BLA_BLA.D: Wrong type :
DIA_Bla_Nie"
Czy ogóle jest możliwe żeby jakiś to sposób zadziałało, czy trzeba zmienne napisać?
Z góry dzięki za pomoc :D (Pliki tak się nie nazywają, ja tylko podałem przykład)

Strony: [1] 2 3
Do góry