1
Pytania i problemy / Blender - portale psują się po eksporcie kerraxem
« dnia: 2022-09-03, 21:37 »
Simano,
od kilku dni męczę się z poprawnym odpaleniem niewielkiego, zrobionego przeze mnie świata.
Dokładniej nie wiem, jak sprawić, żeby blender eksportował 3DS poprawnie.
Mam duży budynek z dwoma wyjściami i dwoma identycznymi portalami. Eksportuję go z pomocą kerraxa i odpalam w Spacer.NET i tu dzieją się cuda. Po każdym eksporcie model zachowuje się inaczej - czasem widzę tylko wnętrze, czasem to co na zewnątrz, czasem widzę wszystko, jakby portali nie było, a zdarzyło się kilka razy, że odpaliło się poprawnie.
Próbowałem korzystać z czterech różnych wersji blendera, zaczynając od 2.49 i na najnowszym kończąc i efekty były podobne. Model nie powinien mieć żadnych dziur, bo jak wspomniałem wcześniej - udało mi się kilka razy go odpalić w obecnej formie.
Po każdym eksporcie i ponownym imporcie zauważyłem, że face'y modelu się rozłączają i to samo tyczy się portali.
Możliwe, że popełniam jakiś bardzo podstawowy błąd, bo to moja pierwsza próba zrobienia świata.
https://drive.google.com/drive/folders/10Gkv5ecCpAjunt3DTHoF8b3nVXpvRTiB?usp=sharing - plik .blend (Blender 2.79b) świata i model 3DS po exporcie.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktoś jest w stanie mi pomóc.
od kilku dni męczę się z poprawnym odpaleniem niewielkiego, zrobionego przeze mnie świata.
Dokładniej nie wiem, jak sprawić, żeby blender eksportował 3DS poprawnie.
Mam duży budynek z dwoma wyjściami i dwoma identycznymi portalami. Eksportuję go z pomocą kerraxa i odpalam w Spacer.NET i tu dzieją się cuda. Po każdym eksporcie model zachowuje się inaczej - czasem widzę tylko wnętrze, czasem to co na zewnątrz, czasem widzę wszystko, jakby portali nie było, a zdarzyło się kilka razy, że odpaliło się poprawnie.
Próbowałem korzystać z czterech różnych wersji blendera, zaczynając od 2.49 i na najnowszym kończąc i efekty były podobne. Model nie powinien mieć żadnych dziur, bo jak wspomniałem wcześniej - udało mi się kilka razy go odpalić w obecnej formie.
Po każdym eksporcie i ponownym imporcie zauważyłem, że face'y modelu się rozłączają i to samo tyczy się portali.
Możliwe, że popełniam jakiś bardzo podstawowy błąd, bo to moja pierwsza próba zrobienia świata.
https://drive.google.com/drive/folders/10Gkv5ecCpAjunt3DTHoF8b3nVXpvRTiB?usp=sharing - plik .blend (Blender 2.79b) świata i model 3DS po exporcie.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktoś jest w stanie mi pomóc.