Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - KornikS

Strony: [1]
1
MDS i animacje / Zablokowanie korzystania z broni w mds'ie
« dnia: 2020-05-10, 17:20 »
Witam, przygotowałem sobie nowego mds'a (overlay) i mam mały problem. Chciałem aby postać korzystając z niego miała zablokowaną możliwość korzystania z broni 1h, 2h oraz dystansowej. Bez różnicy czy nie będzie mogła jej w ogóle na siebie założyć, czy też dobyć.
Próbowałem za pomocą AniDisable, jednak nie działa to do końca tak, jak powinno. Bohater próbuje dobyć miecza, jednak animacja się nie odpala, w wyniku czego postać staje nieruchomo w miejscu i nie można nic zrobić.
Spoiler
//Disables
         AniDisable        ("t_run_2_2h")
         AniDisable        ("s_2h")
         AniDisable        ("t_run_2_1h")
         AniDisable        ("s_1h")
         AniDisable        ("t_run_2_mag")
         AniDisable        ("s_mag")
         // Movements Disable
         AniDisable   ("s_Sneak")
         AniDisable   ("t_Run_2_Sneak")
         AniDisable   ("t_Walk_2_Sneak")
         aniDisable   ("t_RunL_2_SneakL")
         AniDisable   ("t_WalkL_2_SneakL")
         AniDisable   ("t_Stand_2_JumpUpLow")
         AniDisable   ("s_JumpUpLow")
         AniDisable   ("t_JumpUpLow_2_Stand")
         AniDisable   ("t_RunL_2_JumpUpLow")
         AniDisable   ("t_RunR_2_JumpUpLow")
         AniDisable   ("t_Stand_2_JumpUpMid")
         AniDisable   ("s_JumpUpMid")
         AniDisable   ("t_JumpUpMid_2_Stand")
         AniDisable   ("t_RunL_2_JumpUpMid")
         AniDisable   ("t_RunR_2_JumpUpMid")
         AniDisable   ("t_Jump_2_Hang")
         AniDisable   ("t_FallDn_2_Hang")
         AniDisable   ("t_Stand_2_JumpUp")
         AniDisable   ("s_JumpUp")
         AniDisable   ("t_JumpUp_2_Hang")
         AniDisable   ("s_Hang")
         AniDisable   ("t_Hang_2_Stand")
         AniDisable   ("t_Stand_2_Hang")

2
Pytania i problemy / Nieznana czcionka.
« dnia: 2018-02-12, 21:30 »
Witam.
Chciałem zapytać, czy może ktoś z was wie jak nazywa się ta czcionka? Jeśli tak, to czy mógłby ją udostępnić? Osobiście kojarzył mi się Gothic 3, jednak tam nie znalazłem identycznej.

3
Pytania i problemy / .tga do .tex
« dnia: 2017-08-06, 17:51 »
Witam. Posiadam dość okrągłą liczbę textur w formacie .tga, chciałbym natomiast przekonwertować je do .tex. Wiem, że można zrobić to za pomocą GoMan'a, jednak jest ich naprawdę bardzo dużo. Chciałem się dowiedzieć czy jest jakiś sposób, dzięki któremu można uniknąć tyle klikania. Pozdrawiam.

4
Oferty pracy i pomocy / Poszukiwani graficy 2d/3d
« dnia: 2016-06-26, 10:22 »
Witam, wraz z ekipą rozpoczęliśmy prace nad serwerem na platformie Gothic Multiplayer (mam nadzieję, że to nikogo nie zniechęci...). Wraz z rozpoczęciem pisania kodu, ruszyły także prace nad serwerową paczką, to znaczy tak zwanym addonem. Te ogłoszenie umieszczam właśnie w tej sprawie, a mianowicie przyda nam się pomoc każdego grafika 3D lub 2D, nawet tych początkujących. Modele, które mamy zamiar wprowadzić nie są wymagające, a część z nich będzie polegała na "sklejeniu" kilku pancerzy.

Kontakt na PW, lub GG: 40682669

Pozdrawiam.

5
Skrypty / Gothic 2 - AST
« dnia: 2016-06-24, 15:04 »
Witam serdecznie mam pewien problem z includowaniem AST do Gothic'a. Mam wersję 1.1.0.55. Wrzucam wszystkie pliki tam gdzie powinny i po włączeniu AST.exe włącza się gothic, ale kod który dodam do plików nie działa. Nie wiem czy coś źle robię czy w ogóle nie w tym rzecz. Co do projektu w GothicSourcer, to tworzę nowy projekt, wybieram Gothic2 i "Firs compile", daję ścieżkę do Gothic.src. Następnie dodaję pliki z AST i chcę to skompilować, ale wyskakuje błąd "File <nazwa pliku> is registered, but not found in project, to remove it from project". Nie mam pojęcia co źle robię, więc pisze tu. Pozdrawiam.

6
Skrypty / ---
« dnia: 2016-06-22, 19:46 »
---

7
Skrypty / Agama Script Tools (AST)
« dnia: 2016-06-11, 18:18 »
Ktoś coś może więcej wie na temat tego programu? Gdzie można go pobrać i jakie dokładnie ma funkcje?

8
MDS i animacje / Render.
« dnia: 2016-05-28, 14:24 »
Witam ponownie. Tym razem piszę w sprawie problemu z renderami, a dokładniej z brakiem na nałożonych na nich textur.

A więc tak, otwieram dany model pancerza w Blenderze, do tego wklejam głowę postaci z Gothic'a i wszystko texturuję tak jak na screenie poniżej:
http://i.imgur.com/G1NpKSX.png

Następnie chcę wykonać zrzut ekranu za pomocą "Blender Image", jednak w efekcie otrzymuję sam model bez nałożonych tekstur, tak jak na tym obrazku:
http://i.imgur.com/H1hf7v3.png

Stąd też moje pytanie, co zrobić, aby tekstury były widoczne po zrobieniu zrzutu? Z góry dzięki za pomoc.

9
Pytania i problemy / Model 3ds
« dnia: 2016-05-22, 21:29 »
Witam serdecznie i z góry przepraszam jeśli zły dział.

Chciałbym prosić, o ile ktoś posiada, o udostępnienie wyjętego z Gothic'a 1 modelu głównego świata (tego obejmującego obozy, punkt wymiany, itp.) Oraz przy okazji wyjaśnienie jak włączyć go w Blenderze. Właśnie pobrałem ten program i chciałbym trochę na czymś poćwiczyć.

10
Pytania i problemy / Odpalenie edytowanej mapy w grze.
« dnia: 2016-03-27, 21:25 »
Czołem. Edytuję właśnie mapę Kolonii z G1 w Spacerze i chciałbym się jej przyjrzeć w grze. Problem jest taki, że nie wiem jak ją odpalić na silniku Gothica 2. Mógłby ktoś opisać krok po kroku jak to włączyć?

11
Offtopic / Uniwersum Gothic.
« dnia: 2016-03-03, 15:49 »
Czołem wszystkim.

Może kiedyś zastanawialiście się dokładniej nad wyżej wspomnianym tematem. Jakieś kalendarium, ważniejsze wydarzenia, daty... podzielcie się swoimi spostrzeżeniami bądź też domysłami.

Strony: [1]
Do góry