Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Axel

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Bitwy 3D / Topór - ankieta
« dnia: 2010-01-11, 21:16 »
Jedynej Słusznej Gry zapewne.

2
Bitwy 3D / Topór - ankieta
« dnia: 2010-01-11, 20:48 »
Zagłosowałem na model Kyro , bardzo ciekawy pomysł i ładna teksturka (szczególnie przypadł mi do gustu kamień)

3
Skrypty / Błąd w wierszu 49
« dnia: 2010-01-11, 20:43 »
Ale nic w nim nie robiłeś , więc to niemożliwe żeby tam był błąd. I zaznacz jeszcze linjikę w której występuje błąd bo nikomu się nie chce szukać.
Edit : Tutaj masz poprawny skrypt Miltena z Gothica 1 :
[codebox]INSTANCE PC_Mage(NPC_DEFAULT)
{
   //-------- primary data --------
   name          = "Milten";
   Npctype         = NPCTYPE_FRIEND;
   guild         = GIL_KDF;
   level         = 999;         // real 15, aber 999 damit er nicht flieht!
   voice         = 2;
   id            = 2;
   flags         = NPC_FLAG_IMMORTAL;

   //--------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    =      30;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    =      30;
   attribute[ATR_MANA_MAX]       =      150;
   attribute[ATR_MANA]       =      150;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=      250;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    =      250;
   
   protection[PROT_FIRE]      =   1000;

   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,   "HUMANS.MDS");
   //                     Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS         Head-Tex   Teeth-Tex   Armor
   Mdl_SetVisualBody    (self,   "hum_body_Naked0",   0,         1,         "Hum_Head_Bald",    76,       1,          KDF_ARMOR_L);
   Mdl_ApplyOverlayMds (self,   "Humans_Mage.mds");

   //-------- talents --------
   Npc_SetTalentSkill   (self,   NPC_TALENT_MAGE,      6);

   //-------- inventory --------
   CreateInvItem      (self,   ItArRuneFireball);   

   CreateInvItems       (self,   ItFoWine,            3);
   
   CreateInvItems      (self,   ItFo_Potion_Health_02,   10);
   CreateInvItems      (self,   ItFo_Potion_Mana_02,   10);
   
   //-------- ai --------
   self.aivar[AIV_IMPORTANT]   =   TRUE;
   fight_tactic            =   FAI_HUMAN_MAGE;
   senses                  =   SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;

   //---------Rtn-----------
   daily_routine             =   rtn_Start_2;
};

FUNC VOID Rtn_Start_2 ()
{   
   TA_Sleep      (00,00,08,00,"OCC_CHAPEL_LEFT_ROOM");  
   TA_Stand      (08,00,00,00,"OCC_CHAPEL_ENTRANCE");
};

//##################################################################
//   Kapitel 3
//##################################################################
// SN: bitte ab hier keine TAs ändern, da Storyrelevant

FUNC VOID Rtn_SHWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,   23,00,"OW_PATH_274");    
   TA_Stay         (23,00,   24,00,"OW_PATH_274");    
};   

FUNC VOID Rtn_SHGuide_2 ()
{   
   TA_GuidePC      (00,00,   23,00,"OW_PATH_3_STONES");    
   TA_GuidePC      (23,00,   24,00,"OW_PATH_3_STONES");    
};   

FUNC VOID Rtn_SHFollow_2 ()
{   
   TA_FollowPC      (00,00,   23,00,"OW_PATH_3_STONES");    
   TA_FollowPC      (23,00,   24,00,"OW_PATH_3_STONES");    
};   

FUNC VOID Rtn_ReturnToOC_2 ()
{   
   TA_SitAround   (00,00,12,00,"LOCATION_02_04");  
   TA_SitAround   (12,00,24,00,"LOCATION_02_04");  
};
 

//##################################################################
//   Kapitel 4
//##################################################################
FUNC VOID Rtn_OCWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"PATH_OC_NC");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"PATH_OC_NC");  
};
 

//##################################################################
//   Kapitel 5
//##################################################################
// Milten wartet auf den Spieler am Pentragramm der Wassermagier
FUNC VOID Rtn_LSWait_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS");  
};

// Milten geht an einen ruhigeren Ort im NC
FUNC VOID Rtn_LSAway_2 ()
{   
   TA_GuidePC      (00,00,12,00,"NC_KDW04_IN");  
   TA_GuidePC      (12,00,24,00,"NC_KDW04_IN");  
};

// Milten geht zum Erzhaufen
FUNC VOID Rtn_LSOreHeap_2 ()
{   
   TA_Stay         (00,00,12,00,"NC_PATH41");  
   TA_Stay         (12,00,24,00,"NC_PATH41");  
};
[/codebox]

4
Sprzęt, oprogramowanie / Windows 7
« dnia: 2010-01-11, 20:25 »
Cytuj
Daemon tolls nie działa na windowsie 7 25.gif bez tego gothica3 nie zainstaluje, ale postaram się znalezc coś nowego.
No to trzeba było kupić legalnie a nie ściągać :D

@Dół
Ile masz ram?

5
Skrypty / Błąd w wierszu 49
« dnia: 2010-01-11, 20:14 »
Po 1.
Cytuj
treści komunikatu o błędzie
=  
Cytuj
jest błąd w linii 49
?
Czyli treść komunikatu o błędzie to linia w której on występuje?
Po 2. Skąd masz pewność że to u miltena? Skoro nie edytowałeś tego pliku to nie ma prawa być tam błąd.
Po 3. Nie spamuj.

7
Skrypty / Szybkie usunięcie grupy dialogów [Gothic2NK]
« dnia: 2010-01-11, 13:17 »
Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj : Czy są takie "czyste" skrypty do Gothica I ?

8
Pytania i problemy / pomoc wings 3d
« dnia: 2010-01-08, 14:08 »
Cytuj
albo pustą mapke.
Przeskalowałeś odpowiednio w Wingsie? Tak z 500-1000 razy większe conajmniej musi być.

9
Pytania i problemy / Wings3D i plik mesh
« dnia: 2010-01-03, 13:23 »
Cytuj
skoro nie wiesz to nie wprowadzaj ludzi w błąd. grafika 3d w gothic jest zapisana dedykowanym formatem gothic .3ds do którego wymagany jest odpowiedni plugin, który nie obsługuje nowszych wersji maxa czyli potrzeby jest 3dsmax8. można również skorzystać z kerrax importera. w innych programach tych formatów nie otworzymy.
Przepraszam , nie znam się dobrze, ale i tak w wingsie 3D otworzysz modele z gothica bez pluginów :lol2:

10
Pytania i problemy / Wings3D i plik mesh
« dnia: 2010-01-03, 12:56 »
meshe z gothica nie mają formatu .mesh tylko .3ds

11
MDS i animacje / Animation
« dnia: 2010-01-03, 12:52 »
Silnik?

12
MDS i animacje / problem z plikiem .asc
« dnia: 2010-01-02, 20:34 »
Cytuj
czy tez textury z g2 tez bede mial
Tak

13
Offtopic / Jawne działy i upadek moddingu Gothica
« dnia: 2010-01-01, 15:06 »
Cytuj
gothic jest w modowaniu przyjemny i dosyć prosty
Ty modowałeś wogóle Gothica ? Acces Violation , zjebany Spacer , setki błędów niewiadomo jakich i wogóle. Dla mnie Gothic był tylko wstępem do modowania innych gier np Mount & Blade na który się wkrótce przeżuce :)  .

14
Skrypty / Monolog w przedmiocie
« dnia: 2009-12-30, 16:20 »
Tak

15
Skrypty / Problem z dialogiem
« dnia: 2009-12-30, 14:20 »
Cytuj
No icoś nowego na dodatek:

B: zDSK: Permission denied. (EACCES)

in Create -> "\SYSTEM\MSSSOFT.M3D"
Wyłącz spacer ...

16
Skrypty / Problem z wpisem do dziennika.
« dnia: 2009-12-30, 08:49 »
Zdaje mi się że brakuje nawiasu w && MIS_Straznik_zlodziej == LOG_RUNNING))Poprawnie && (MIS_Straznik_zlodziej == LOG_RUNNING))

17
Pytania i problemy / Modele
« dnia: 2009-12-28, 11:29 »
Co do pierwszego pytania : możesz używać dowolnego np . 3ds maxa , blendera , wingsa.
A pozostałe : sprawdź na forum m&b http://www.mountblade.info/forum/ w dziale modding

18
Pytania i problemy / Pancerze z G2 do G1
« dnia: 2009-12-28, 11:27 »
Po pierwsze nie kopiuj skryptów z gothica II do I bo część funkcji tam nie działa , pewnie skopiowałeś płonący pancerz w którym jest linjika effect = spellfx_firearmor, skasuj ją.

19
Skrypty / dodatkowe bonusy po nałożeniu miecza
« dnia: 2009-12-27, 21:21 »
Przecież to jest proste i uniwersalne rozwiązanie , tak samo można zrobić np miecze runiczne.

20
Skrypty / Tworzenie NPC - Brak npc w grze
« dnia: 2009-12-27, 20:11 »
@up ale gdyby był problem z id to by raczej wyświetlał inny błąd co nie?

Strony: [1] 2 3 ... 13
Do góry