Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubinka0505

Strony: [1] 2
1
Podczas mojej gry zapisałem 30 stanów gry - jeśli ktoś chciałby przenieść się wstecz do konkretnego punktu w fabule bądź po prostu zacząć grę od konkretnego momentu - udostępniam je.

Link: https://mega.nz/folder/zU9S0T6a#JhJHWefRIl9qBnICiTPDUg/folder/HAsghJaB
Warto zapoznać się z plikiem ReadMe.txt.

2
Problem został prawdopodobnie rozwiązany - do pokoju Rhobara trzeba przyjść o godzinie 20. Wspomniane jest to w dzienniku (niestety nie pamiętam nazwy zadania)

3
Witam, mam kolejny problem - w trakcie wykonywania szóstego rozdziału dostałem od Cobryna misję "Orkowie w Vengardzie" - zakończenie jej jest wymagane do zakończenia pewnego łańcucha zadań, a co za tym idzie prawdopodobnie popchnięcia fabuły do przodu.

Po dostaniu misji udaje się do miasta przejętego przez orków, jednak po dojściu do pewnego obszaru dostaję komunikat, aby odbić je później. Po pokonaniu każdego orka poza tą granicą (nadal w mieście) nadal nie mam żadnych nowych opcji dialogowych z Cobrynem. Ponadto stwierdziłem, że trzeba będzie odbić okolice wokół miasta tj. orków oblegających barierę, jednak i to nie przyniosło rezultatu.
Zgodnie z treścią solucji wykonałem zadanie Spisek, a wykonanie zadania "Oblegająca armia" nie przybliża mnie do rozwiązania problemu.

Czy jest jakiś sposób, aby popchnąć to zadanie do przodu?

Załączam obecne zadania z dziennika

4
Gdzie mogę znaleźć Spike'a? (Tego zbiegłego niewolnika z Ugaru)

Spike jest Przy skałach niedaleko świątyni na końcu oazy
no wreszcie dostałem odpowiedź.  :trollface: dzięki

5
Gdzie mogę znaleźć Spike'a? (Tego zbiegłego niewolnika z Ugaru)

6
Wie ktoś gdzie udać się po misji Ewakuacja? Gernot ani Baltram nie mają kwestii dialogowych, drzwi obok lasu i farmy Akila są zamknięte, a przedzierając się przez zastępy orków - których raczej nie mogę zabić - dotarłem do Boltana, który mówi mi, że muszę mieć potwierdzenie, aby dostać się do Lorda Andre, które nie wiem jak uzyskać. W solucji też nie ma nic napisane.

7
Nie mogę ukończyć zadania “Kto więcej wypije”. Zadanie wykonywałem zgodnie z solucją, a w rozmowie z Halvarem nie mam żadnych nowych opcji dialogowych.

Dołączam spisy z dziennika, wie ktoś co robić dalej?

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2021-02-14, 14:48 »
Witam, co robię źle, gdy zostałem wypuszczony z kopalni w I rozdziale a nie mam żadnej opcji dialogowej z Locke?
Zadania jakie mam to:
  • Niewolnik Kopalni
  • Koszmary Senne
  • Zemsta

9
duży plus za solucje

ale screeny też wstaw

10
Archiwum / [G2NK] Velen DE
« dnia: 2020-10-31, 20:31 »
Tak ale lepsze to niż niemiecki :D
mogło być gorzej

Jeśli jesteś autorem tłumaczenia to wytłumacz mi co oznacza bad luck w zadaniu z bólem pleców, bo nie wiem jak to rozszyfrować:

Super tłumaczenie... Okazało się że chodzi o łój kretoszczura/smołe.
Można to znaleźć przy kapliczce kilkanaście metrów od miasta portowego.

Jednak popchnąłem trochę fabułe do przodu i mam mastępne 2 problemy:
  • Gdzie szukać artefaktu dla Jarvisa?
  • Co zrobić po pokazaniu pierścienia Renwikowi?

11
Archiwum / [G2NK] Velen DE
« dnia: 2020-10-31, 15:36 »
Tak ale lepsze to niż niemiecki :D
mogło być gorzej

Jeśli jesteś autorem tłumaczenia to wytłumacz mi co oznacza bad luck w zadaniu z bólem pleców, bo nie wiem jak to rozszyfrować:

12
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-10-17, 22:52 »
Sorka że pytam, 2 pytania:
  1. Na ile % określilibyście prace nad modem?
  2. Czy jeśli mod wyjdzie to będzie dołączona solucja?

Pozdrawiam

13
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2020-10-16, 15:43 »
Witam ponownie, chyba utknąłem w modzie i nie wiem co robić dalej, wykonałem następujące zadania:

Zgodnie z kolejnością:
Spoiler
Podstępne jadło
Miłośnik kamieni szlachetnych
Zlecenie grubego Joe
Osobliwy starzec
Joe w potrzebie
Eksperyment Rafka
Z zimną krwią
Potrawka z chrząszcza
Szantażysta
Hieny kopalni
Albert
Tajemnice kopalni
Ostatnia prośba skazańca
Zapiski Manolo
Głodny Koffi
Szybka Kasa
Zmiennik dla Stefana
Uciśniony poeta
Prośba Tadeusza
Prolog

14
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2020-10-10, 14:09 »
Nie wiem czemu, ale za każdym razem gdy wczytuje zapis to gra się sypie.

15
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-17, 16:55 »
@kubinka0505 Akurat dzisiaj to robiłem. Jak zabiłeś wszystkie polne bestie plus ich matkę, idziesz do Jenemira i pytasz go o pomoc w kwestii bramy. On wówczas powinien cię skierować do Niory.
Jeśli mimo tego nie masz dialogu z nią, to czy spotkałeś się z nią w nocy nad brzegiem morza? Może to cię trzyma?
Jeśli chodzi ci o zadanie z nauczycielem siły (nie pamiętam dokładnej nazwy) to ukończyłem je i tak, rozmawiałem z Jenemirem.

16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-17, 14:44 »
Dobra Panowie, pojawił się pierwszy problem

Bazując na solucji do poprzedniej wersji modyfikacji, wykonując misje Owce w niebezpieczeństwie i rozmawiając z Jenemirem udaje się do Niory, jednak nie posiada ona żadnej opcji dialogowej.

Mam wykonać jeszcze jakieś zadanie czy to bug?

A zabiłeś polne bestie, które są w pobliżu owiec? Jeśli nie ma żadnych dialogów z postaciami, to tylko to pozostaje.
Tak, wtedy nie ukończyłbym zadania z owcami..

17
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2020-09-16, 20:55 »
Dobra Panowie, pojawił się pierwszy problem

Bazując na solucji do poprzedniej wersji modyfikacji, wykonując misje Owce w niebezpieczeństwie i rozmawiając z Jenemirem udaje się do Niory, jednak nie posiada ona żadnej opcji dialogowej.

Mam wykonać jeszcze jakieś zadanie czy to bug?

18
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2020-08-18, 12:06 »
ciekawe ile razy mi sie ten mod wykrzaczy

19
Spacer / Tekstura w Spacerze
« dnia: 2020-04-17, 12:07 »
Mój  następny problem polega na wyświetleniu tylko jednej tekstury w meshu.

W Blenderze wszystkie tekstury nałożone są prawidłowo, jednak w Spacerze wyświetla się tylko jedna.
Próbowałem pobawić się z oknem Materials jednak nie dało to zbyt wiele.
Plik 3DS znajduje się w folderze \_Work\Data\Worlds\.

Załączam rysunek poglądowy.



20
Spacer / Lagi po otworzeniu 3DS'a
« dnia: 2020-04-17, 00:02 »
Spacer to stary silnik i trochę się gryzie z dzisiejszymi standardami :P Spróbuj skorzystać z limiterów FPS. Chociażby z programu "Bandicam". Przed odpaleniem spacera, odpal Bandicama i zaznacz opcje 30 klatek na sekunde. Ten program blokuje klatki spacera i powinno być już git
Dziękuję, problem rozwiązany.



Zostawiłbym temat otwarty, "dla potomnych".

Strony: [1] 2
Do góry