Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jao

Strony: [1] 2 3 ... 198
1
@oskar378 Puste pole przy karcie graficznej znaczy, że grasz na DX11. W związku z tym ustawienia graficzne w grze nic nie zmieniają, musisz użyć okna ustawień, które odpalasz wciskając F11.

2
Głupie pytanie, ale muszę je zadać. Próbowałeś wcisnąć "I"?

3
Edycja rozszerzona / Problemy z zadaniami
« dnia: 2020-06-04, 10:37 »
Ale jakie info dał Mazin? Jeśli musiałeś go pobić, żeby z niego wszystko wycisnąć, to zadania nie ukończysz, możesz co najwyżej zabić Gor Na Lina, wtedy po rozmowie z Lukorem zadanie przejdzie do niezaliczonych. W przeciwnym wypadku zdobądź bandaż i idź w nocy do jaskini Jacko, tam powinien być Gor Na Lin z nowymi opcjami dialogowymi.

4
To raczej po prostu bug moda wywołany zmodyfikowanym systemem zadań w dzienniku. Czasem zdarza się, że zadania znikają i nie można ich zobaczyć w wykonanych. Ale spokojnie, gra na pewno będzie do ukończenia, bo ta ilość zadań wpływa tylko na SZANSĘ, że w kluczowym momencie w 7 rozdziale Greg się zgodzi pomóc lub nie.

5
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2020-06-03, 13:24 »
Za chwilę się przekonam, czy pamiętam.
Khorinis:
1. Przy wieży Xardasa.
2. Przy południowej bramie miasta. (w AB przy drzewie na targowisku)
3. Nieopodal tawerny.
4. Przy wejściu do klasztoru.
5. Na przełęczy do GD (za bramą, obok jaskini ze szczurami).
6. Obok obozu Bractwa.
7. Obok obozu myśliwych.
8. Nieopodal farmy Onara (pomiędzy Pepe a obozem Dextera).
9. W obozie Dextera (tylko AB).
10. Przy jaskini Fregyala (tylko AB).
11. Droga do piramid.
12. Jaskinia Sagitty, przed wejściem.
13. Obok mostu przed jaskinią czarnego trolla.
14. Obok Słonecznego Kręgu.
15. Nieopodal winiarni Vina.
Jarkendar:
1. Obóz piratów, północna plaża.
2. Obok teleportu przy chacie Eremity.
GD:
1. Niedaleko wyjścia z Opuszczonej Kopalni, tam gdzie w podstawce była runa teleportacji na przełęcz.
2. Na zamku, pomiędzy świątynią i budynkiem magnatów.
3. Przy wejściu do opuszczonej wieży Xardasa.
4. W obozie Netbeka.
5. Przed wejściem do obozu na bagnie.
6. Nieopodal dawnego Nowego Obozu, tam gdzie w G1 było stado ścierwojadów.
7. Niedaleko górskiej fortecy, naprzeciwko jaskini, gdzie w G1 był młot orków.
8. Nieopodal kamiennego kręgu z grobowcem, w stronę dawnych ziem orków.
Pustynia:
1. Przy wejściu do jaskini z teleportem do Jarkendaru.
2. Niedaleko wejścia do wielkiej piramidy.
3. Niedaleko wejścia do małej piramidy.
4. Przy kamiennym kręgu obok demonicznego trolla i wielkiego drzewa.
5. Obok miejsca, gdzie wkłada się klucze do małej piramidy, mniej więcej w centrum lokacji.
Góry:
1. Mniej więcej w samym centrum lokacji, nieopodal samotnego szamana.

6
@Sorfarius Tak tylko dla wyjaśnienia: pytanie retoryczne to nie każde pytanie, na które nie powinno się odpowiadać, a już na pewno nie takie, na które po prostu brak jednoznacznej odpowiedzi. Pytanie retoryczne to wyłącznie takie, które pytający zadaje w celu wzbudzenia refleksji nad jakimś tematem, chcąc zauważyć, że nie jest to kwestia prosta, np. "To może ty mi powiesz, jaki jest sens życia?"
Tak chciałem tylko wytłumaczyć lepiej niż szkoła to robi. Szkoła nie umie uczyć, podają ci tam niepełną definicję i mają gdzieś, czy wszyscy zrozumieli, o co chodzi.

7
Przede wszystkim masz coś źle zainstalowane, bo te drzwi i ekran ładowania za nimi zlikwidowano w wersji, która ukazała się w sierpniu zeszłego roku.

8
Majes to nie jest jakikolwiek autorytet w świecie modów do Gothica czy w ogóle. Ty podobnie zresztą. Nie graj w tego moda, bo to jest obiektywnie stracony czas. Lepiej zajmij się jakimiś ciekawostkami czy inną wartością dodaną, bo od twojego gadania na forum Return nie stanie się dobrym modem.
W Przeznaczenie zagraj, może się aż tak nie będziesz triggerował, choć kto cię tam wie :F

9
W ogóle zdaje się, że jest jak Tizgar pisze, znaczy to zadanie występuje też w podstawowym G2 i działa tak samo. Tylko że tu jeszcze wpisali je do solucji, jak wszystkie inne zadania z podstawki.

10
Ja pierdolę, zadanie masz zrobione, tylko bez wpisu w dzienniku, który jest niepotrzebny w tym wypadku i dlatego go nie ma. Wpis o zadaniu istnieje tylko po to, żeby ktoś, kto nie miał tych 30%, pamiętał, żeby wrócić. To nie jest perfekcjonizm. That's fucking cancer.

11
ale czy nie rozumiesz żę nie otrzymamy od niego wtedy zadania "sztuka walki" tylko od razu się zgodzi?
Pewnie że rozumiem.
Spoiler
ALE CO Z TEGO?

12
To nawet nie jest stracony exp, tylko wpis w dzienniku, który nie ma się po co pojawiać, skoro już się zrobiło to, czego to zadanie od nas wymaga :F

13
Jego już nawet banować przestali, bo co chwila nowe konto zakładał. Po prostu go ignoruj (tak, wiem, trochę hipokryzji tu z mojej strony, ale to serio chyba zadziała xD)

14
Cały ten mod to jeden wielki cringe xD
Ale okej. Myślałem, że o całym modzie mówisz (no nie oszukujmy się, choćby np. jedna kwestia Haniara z prezentacji dubbingu brzmi do dupy, bo to przeniesienie konstrukcji w rosyjskim, returningowym przynajmniej, powszechnej, ale w polskim brzmiącej tak, że o kant dupy rozbić), jak rzeczywiście mowa tylko o AB to jak ci Ventrue da dialogi, to powodzenia.
BTW W tym dialogu po prostu użyłbym imienia ofiary albo zwyczajnie "Dlaczego ją zabiłeś?"

15
Dużo by to dało, skoro Quasch zrobił już 70% dubbingu :F
BTW
"dlaczego zabiłeś swoją dziewczynę" (...) można poprawić np na "Ty draniu! Dlaczego zamordowałeś swoją ukochaną" ?
Druga wersja brzmi jeszcze bardziej cringe'owo, także xD

16
Jako Kret nie dołączysz już do Bractwa - jedynie NO lub SO. Jedynym wyjściem jest wczytanie wcześniejszego zapisu.

17
Z Melvinem rozmawiałeś?
Możliwe, że i tak nie będziesz mógł dołączyć do Bractwa, ale ten quest nie powinien się zablokować.

18
1.8 jest do Gothica 1, 2.8 do Gothica 2.

19
Nie doczytałeś. Jedynym orkiem, z którym możesz pogadać, jest samotny szaman niedaleko kolumny teleportacyjnej. Po rozmowie z nim będziesz mógł pójść do jednego z klanów orków (tego, który nie jest ukryty za wąską ścieżką, da się go dostrzec choćby od miejsca, gdzie stoi ten szaman).

20
"Errat" to najpewniej "Mirrat".

Strony: [1] 2 3 ... 198
Do góry