pijak w g1 4296 12

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 25.03.2010 roku

Wyświetleń 4296

Odpowiedzi 12

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak w temacie wie ktoś który mds odpowiada za chód pod wpływem i jak zrobić , aby określić czas takiego chodzenia?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
humans_drunken.mds o ile dobrze pamiętam.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
to wiem, ale jak zrobic , aby działało na czas
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Przeczytaj skrypt napoju przyspieszającego, tam to jest.
 

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy
Przeczytaj mój tutek http://themodders.org/index.php?showtopic=9119
a na następny raz naucz się szuka
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

pijak w g1
#5 2010-03-25, 20:34(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 20:36)
Przeczytaj mój tutek http://themodders.org/index.php?showtopic=9119
a na następny raz naucz się szuka
zacznij od siebie i naucz sie pisać tutki. wklepałem twój skrypt :Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (other, "HumanS_Drunken.mds ", 150);//Animacja
do jednego dialogu i nic to nie zmieniło w chodzie bohatera.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

pijak w g1
#6 2010-03-25, 20:37(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 20:47)
boshe. Masz wkleić to:

Cytuj
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HumanS_Drunken.mds ", 10000);
w obiekcik typu piwo. Doklej do skryptu jeszcze, żeby było tylko if (używategohero), bo inaczej jak ktoś wypije piwo obok ciebie, to to Ty zaczniesz chodzić nawalony.


@down

A Ty zmień sobie warna na 70%, albo skończ rzucać się do ludzi.
 

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy
To jest skrypt itemu (przedmiot) a nie do dialogu bałwanie
Zmień sobie profesje na bałwan
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

pijak w g1
#8 2010-03-25, 20:56(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 20:57)
Meatrikz - w sprawie tego warunku akurat nie masz racji, ponieważ nie zastosowano zmiennej hero, tylko self. Dzięki temu overlayka zawsze włączy się temu, kto użył danego itema, nawet jeśli nie był to gracz.
Co do Chmiela to parę minut temu wlepiłem mu warna za spam w innym temacie, teraz poprawiłem za obrażanie innych użytkowników i akurat się uzbierało te 70%.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

pijak w g1
#9 2010-03-25, 20:58(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 21:05)
Meatrikz;

Czy da się zrobić, aby chodzenie po pijaku trwało np. 15 sekund ?

Prawa są na forum dla wszystkich równe, jeśli ty go zwyzywasz też będę musiał wlepić warna. Jeśli chcecie obgadać to pomiędzy sobą, radzę PW bądź komunikator.
Avallach


ok sorry, usunąłem text - moja wina
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

pijak w g1
#10 2010-03-25, 21:02(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 21:04)
2 min - 120000
1 min - 60000
15 s - 15000
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HumanS_Drunken.mds ", 15000);


Kiedyś liczyłem sobie stoperem  :D  .
 
Spoiler

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

pijak w g1
#11 2010-03-25, 21:03(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 21:04)
Pawbuj, patrz, bo też dostaniesz warna :<

Da się, edytuj wartość na końcu tak, jak będzie pasowało, nie znam dokładnie "przelicznika" tej wartości na sekundy. Jedź na wyczucie.

Avallach, a tu nie było self i other? Nie pamiętam, dawno nie moddowałem, a warunek wziąłem z tutka.

edit: o, ktoś zna.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

pijak w g1
#12 2010-03-25, 21:04(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 21:09)
Czas trwania to trzeci argument funkcji Mdl_ApplyOverlayMDSTimed, podajesz go w milisekundach, czyli pomnóż sobie przez 1000. 15s = 15000 ms.

EDIT: Ale mam refleks :D

@Mea: self to zmienna dynamiczna która przechowuje NPC który wykonuje jakąś czynność. hero to zmienna odnosząca się do postaci która została w pliku ini zdefiniowana jako bohater i którą rozpoczyna się grę (domyślnie pc_hero). Ponieważ zastosowano tu self, nie ma obaw o błędy.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry