Magiczne pięści 2498 5

O temacie

Autor Chmiel

Zaczęty 25.03.2010 roku

Wyświetleń 2498

Odpowiedzi 5

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy

Chmiel

Magiczne pięści
2010-03-25, 15:57(Ostatnia zmiana: 2012-04-10, 12:33)
Dzisiaj z nudów kombinowałem w skryptach i zrobiłem taki mały eksperyment "Magiczne Pięści"
Czyli nie mamy broni tylko na przykład Ogień
Ok teraz skrypt :lol2:

Cytuj
INSTANCE ItMw_M_P (C_Item)//Kod Broni
{   
   name             =   "Magiczna Łapa";//Nazwa

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   300;//310;//cena wachajaca się od 300 do 310 brylek

   damageTotal         =    35;//Obrażenia
   damagetype          =   DAM_EDGE;      
   range             =     100;   //Zasieg obrazen

   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    0;//Potrzebna sila
   visual             =   "FIRE.pfx";//Efekt nizej podam efekty

   description         = name;
   TEXT[1]                             = "Broń Z Tutka Chmiela";
        TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};


Efekty:

Cytuj
FIRE.pfx - Ogień taki jak w kominku
TORCH.pfx - Ogień z pochodni
FIRE_SMOKE.pfx - Dym z kominka
CAULDRON_BUBBLES.pfx - Bąbelki z kotła
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy

heniu

Magiczne pięści
#1 2010-03-27, 17:25(Ostatnia zmiana: 2010-03-27, 17:26)
Zanim coś napiszesz wpierw sprawdź czy działa :lol:  
description = name;
TEXT[1] = "Broń Z Tutka Chmiela"; // Co ze średnikiem?
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1972
Propsy801
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak dla uzupełnienia w folderze _Work\Data\Scripts\system\PFX w 3 plikach macie wszystkie nazwy pfx`ów strasznie dużo tego na pewno nie tylko 4 ;)

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy

Chmiel

Magiczne pięści
#3 2010-03-28, 21:00(Ostatnia zmiana: 2010-03-28, 21:01)
Zanim coś napiszesz wpierw sprawdź czy działa :D  
description = name;
TEXT[1] = "Broń Z Tutka Chmiela"; // Co ze średnikiem?
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
sorki zapomniałem sobie ; :D

a do pfx wiem że ich jest pełno ale dałem takie przykładowe
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1972
Propsy801
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To popraw ten średnik w pierwszym poście :lol2:

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty162
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
"flags = ITEM_SWD;"  :facepalm:  

Ale to będzie wyglądało jak by trzymał miecz, a nie pięśćmi!
 
Nie mam polskich znakow


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry