[G1] Podbój 38374 60

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 16.03.2010 roku

Wyświetleń 38374

Odpowiedzi 60

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
musieli pójść tam kiedy cię nie widzieli, w gothicu jest właśnie głupie to że jak znikną ci na dłużej z oczu to od razu przenoszą się tam gdzie szli    :lol2:  

A co do ich zatrzymania próbowałeś wydać im jakieś podobne rozkazy by ruszyli się z miejsca?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
tak
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
więc wybacz ale nie wiem co mogło pójść nie tak, to na pewno nie wina skryptów które pisałem bo wszystkie były wzorowane na pierwotnych funkcjach gothica.  Przykro mi ale najwyraźniej trzeba często savy robić.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Wojak

Wojak

Użytkownicy
posty67
Propsy9
  • Użytkownicy

Wojak

Podbój
#23 2010-03-20, 18:45(Ostatnia zmiana: 2010-03-20, 18:46)
Cytat: Sergio link=topic=9288.msg87635#msg87635 date=Mar 20 2010, 10:41 AM\'
musieli pójść tam kiedy cię nie widzieli, w gothicu jest właśnie głupie to że jak znikną ci na dłużej z oczu to od razu przenoszą się tam gdzie szli    :lol2:

jak by rutyny były wykonywane poza zasięgiem stremowania, to żaden komp by tego nie uciągnął (a przynajmniej ówczesny)
i nie tylko Gothic tak ma...
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Jakoś zdarzało mi się spotkać Gor Na Draka w środku lasu. Nie teleportował się z miejsca na miejsce.
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Jakoś zdarzało mi się spotkać Gor Na Draka w środku lasu. Nie teleportował się z miejsca na miejsce.

I właśnie tego nie mogę zrozumieć
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Wojak

Wojak

Użytkownicy
posty67
Propsy9
  • Użytkownicy
Gor Na Drak wyrusza zawsze o tej samej porze dnia, a jego podróż przebiega zawsze tą samą trasą i trwa zawsze tyle samo czasu, i nie przesadzę mówiąc że zawsze o 9.30 musi wdepnąć w to samo gówno :lol2: , ze szwajcarską (a raczej niemiecką) precyzją, dlatego prosty podprogram jest w stanie wczytać go we właściwym czasie i miejscu.

można przeprowadzić eksperyment i zatrzymać łysego w jednym miejscu (atakując go) tycze czasu ile zajmie mu dotarcie do celu, a potem teleportować się to tego celu kodem i Gor Na Drak tam będzie.

jeśli chodzi o NPC eskortujących gdzieś gracza (na których to zapewne opierają się skrypty tej modyfikacji) mamy kilka zmiennych:
- godzina w której gracz wydaje polecenie
- oczekiwanie na gracza, gdy ten zostaje w tyle
- napotkane potwory
więc nie da się przewidzieć pozycji tych NPC gdy nie są wczytani, twórcy poszli na łatwiznę i wymyślili, że będą się przenosić od razu do celu...

wypadało by stworzyć własną funkcję, w której NPC będą sprawdzali czy gracz jest w pobliżu, jeśli nie to kolejny waypoint będą traktować jako ostateczny cel, jeśli tak, to będą szli do kolejnego.

ale co ja tam wiem, nie moduje Gothica :facepalm:
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

Podbój
#27 2010-03-23, 19:08(Ostatnia zmiana: 2010-03-23, 21:41)
hurra zdobyłem wszystkie obozy.w obozie orków jest niespodzianka (negatywna).

powinieneś zrobić nowe Textury bo  ciężko odróżnić swoich od wrogów
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
powinieneś zrobić nowe Textury bo nie ciężko odróżnić swoich od wrogów

chciałeś chyba napisać: bo ciężko   :lol2:
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
chciałeś chyba napisać: bo ciężko   :lol2:


modzik super na 100% no cóż zaczynam od nowa o 6.00 skończe.i cóż będę czekać na "Korytarze Śmierci"
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
A uwierz mi, jest na co czekać, to będzie mój najbardziej wypasiony mod.  :lol:  
Jeżeli uważasz że wiesz coś czego ja nie wiem i mógłbyś mi tym pomóc to chętnie skorzystam   :lol2:
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Podbój
#31 2010-03-26, 23:44(Ostatnia zmiana: 2010-03-27, 16:43)
he he he he he fajny ale wywaliło błąd ale he he he nie mogłem z tego błędu powiedziałem magą żeby szli za mną wszyscy się zgubili i spotkałem ich w obozie powiedziałem żeby wrócili żeby za mną nie latali a tu nagle błąd i jakiś NPC któremu dawałeś w rutynie rozmowę z tekstem "...to nie było zbyt mądre..." he he he

ale nie powiem mod fajnie wyszedł jutro spróbuje przejść całego bo dziś już zmęczony ;]

ale jedno mnie wkurza dlaczego do mnie mówią schowaj tą broń albo chce przejść i zaczynają atakować jak będziesz robił patcha to daj nastawienie przyjacielskie

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nawet fajny ten mod, ale denerwuje mnie kilka rzeczy - mianowicie:

-Kapitan powinien iść ostatni nie pierwszy lecz ostatni, ponieważ rzuca się na wszystkich i często umiera pierwszy
- Oddział powinien biec nie chodzić, bo trzeba na nich czekać i prędzej samemu się ten obóz wyrżnie
- Obozy powinny być lepiej przystosowane do 'wojny' (umocnienia, patrole itd)
- Dowódcy powinni stać bardziej z przodu swojego oddziału, gdyż czasami często go podświetlić gdy stoi w tłumie

Ogólnie fajna produkcja tylko niedopracowana :facepalm: )
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Nawet fajny ten mod, ale denerwuje mnie kilka rzeczy - mianowicie:

-Kapitan powinien iść ostatni nie pierwszy lecz ostatni, ponieważ rzuca się na wszystkich i często umiera pierwszy
- Oddział powinien biec nie chodzić, bo trzeba na nich czekać i prędzej samemu się ten obóz wyrżnie
- Obozy powinny być lepiej przystosowane do #msgote author=Wowoz link=topic=9288.msg88844#msg88844 date=1269717464]Nawet fajny ten mod, ale denerwuje mnie kilka rzeczy - mianowicie:

-Kapitan powinien iść ostatni nie pierwszy lecz ostatni, ponieważ rzuca się na wszystkich i często umiera pierwszy
- Oddział powinien biec nie chodzić, bo trzeba na nich czekać i prędzej samemu się ten obóz wyrżnie
- Obozy powinny być lepiej przystosowane do wojny#msgote author=Wowoz link=topic=9288.msg88844#msg88844 date=1269717464]Nawet fajny ten mod, ale denerwuje mnie kilka rzeczy - mianowicie:

-Kapitan powinien iść ostatni nie pierwszy lecz ostatni, ponieważ rzuca się na wszystkich i często umiera pierwszy
- Oddział powinien biec nie chodzić, bo trzeba na nich czekać i prędzej samemu się ten obóz wyrżnie
- Obozy powinny być lepiej przystosowane do  (umocnienia, patrole itd)
- Dowódcy powinni stać bardziej z przodu swojego oddziału, gdyż czasami często go podświetlić gdy stoi w tłumie

Ogólnie fajna produkcja tylko niedopracowana ^^ )

Wezmę sobie do serca twoje spostrzeżenia kiedy będę robił patha.   ^^
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Podbój
#34 2010-03-27, 21:51(Ostatnia zmiana: 2010-03-27, 21:51)
Kolejna rzecz:
Warto by zrobić porządniejszy obóz (lepsze modele domków z wnętrzami)
oraz nowe tekstury zbrój dla wojowników i magów, ponieważ w walce czasami ciężko ich odróżnić (jeżeli chodzi o strażników itd itp)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Podbój
#35 2010-03-27, 22:13(Ostatnia zmiana: 2010-03-27, 22:15)
Możesz dać naszym pancerz straży królewskiej modele i tekstura są już w grze ale nie były wykorzystane ;)

i tak powtórzę bo chyba nie zał warzyłeś
Cytuj
ale jedno mnie wkurza dlaczego do mnie mówią schowaj tą broń albo chce przejść i zaczynają atakować jak będziesz robił patcha to daj nastawienie przyjacielskie

srakis

srakis

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy

srakis

Podbój
#36 2010-07-11, 16:07(Ostatnia zmiana: 2010-07-11, 16:08)
a jak ja zaatakowałem obóz sekty, to zabiłem wszystkich przywódców ,min Cor kalom Y'berion Cor Angar i jak wydaje rozkazy swoim ludziom żeby poszli np na stary obóz gothic crashuje nie wiem czemu ale zawsze tak jest. wszystko dobrze wgrałem
 

Drizzts

Drizzts

Użytkownicy
posty6
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam mógłby ktoś podać nowy link bo z pierwszego posta nie działa już...z góry dzięki
 

Warus

Warus

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Cytat: srakis link=topic=9288.msg103136#msg103136#msg103136#msg103136 date=1278857265
a jak ja zaatakowałem obóz sekty, to zabiłem wszystkich przywódców ,min Cor kalom Y#msg103136#msg103136#msg103136#msg103136 date=1278857265]
a jak ja zaatakowałem obóz sekty, to zabiłem wszystkich przywódców ,min Cor kalom Yberion Cor Angar i jak wydaje rozkazy swoim ludziom żeby poszli np na stary obóz gothic crashuje nie wiem czemu ale zawsze tak jest. wszystko dobrze wgrałem
Ja mam tak samo przy lekkozbrojnych.
Ogólnie mod bardzo fajny! :D
 

kamilosser

kamilosser

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Gdzie jest Diego w modzie?
A po za tym mogłeś dodać:
-Możliwość rozbudowywania obozu(tak jak w Bitwie królów w g2nk)
-Możliwość kupowania jednostek(tak jak w Bitwie królów w g2nk)
-Nowe obozy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry