PFXy GII do GI 7303 0

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 7303

Odpowiedzi 0

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

PFXy GII do GI
2008-01-20, 22:09(Ostatnia zmiana: 2009-07-06, 15:40)
Cytat: Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\'
Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=codetop#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=>Gothic Script</div><div class=#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=codemain#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=><!--script1--> visname_s "cos.TGA"<!--colorc--><!--/colorc-->; <!--script2--></div><!--script3-->
w tym przypadku <!--script--><div class=#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=codetop#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=>Gothic Script</div><div class=#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=codemain#msgote author=Vegolas link=topic=91.msg9150#msg9150 date=Oct 4 2006, 20:47\']Mam nadzieję, że tutorial będzie zrozumiały i niczego nie pominę  

Potrzebne programy:
  • Gothic 1 + MDK
  • Gothic 2 + MDK
  • GoMan
  • Jakiś edytor tekstu
  • Gothic VDFS
Na początku w skrypcie PfxInst.d (Gothic II\_Work\Data\Scripts\system\PFX) szukamy skryptu naszego efektu (np LIGHTCONE_PARTICLES) potem w tym skrypcie szukamy następującej linii <!--script--><div class=><!--script1--> visname_s "HEAVENLIGHT.TGA"<!--colorc--><!--/colorc-->; <!--script2--></div><!--script3--> teraz ten CAŁY skrypt wklejamy do GI (ta sama ścieżka a nazwa pliku Pfx.d i wklejamy gdzieś). Odpalamy GoMana, plik textures.vdf z GII szukamy interesującego nas pliku (tu, HEAVENLIGHT.TGA, może być *.tex) eksportujemy ją. Teraz Gothic VDFSem wypakowujemy wszystkie tekstury z GI, do folderu z teksturami wrzucamy tą teksturę, którą wyciągnęliśmy, i z powrotem zapisujemy do textures.vdf w GI. Odpalamy Gothica z reparse scripts files i działa.  
Mam nadzieję, że zrozumieliście.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry