

i znowu coś jest źle w obu skryptach, zmieniłem wszędzie u skrzypka i znowu coś jest źle, podaję zmieniony kod:
[codebox]// **************************************************
// EXIT
// **************************************************
INSTANCE DIA_GRD_8001_Skrzypek_Exit (C_INFO)
{
npc = GRD_8001_Skrzypek;
nr = 999;
condition = DIA_GRD_8001_Skrzypek_Exit_Condition;
information = DIA_GRD_8001_Skrzypek_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_GRD_8001_Skrzypek_Exit_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_GRD_8001_Skrzypek_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};
// **************************************************
// Erstes Mal aufkreuzen
// **************************************************
INSTANCE DIA_GRD_8001_Skrzypek_First (C_INFO)
{
npc = GRD_8001_Skrzypek;
nr = 2;
condition = DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Condition;
information = DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Info;
permanent = 0;
important = 1;
};
FUNC VOID DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_06_00"); //A dokąd to się wybierasz?
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_15_01"); //No do obozu.
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_06_02"); //Przyszedłeś tu sprawiać kłopoty?
Info_ClearChoices (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First );
Info_AddChoice (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First,"Jasne, zamierzam was się pozbyć!" ,DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Trouble);
Info_AddChoice (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First,"Nie, chce się tylko trochę rozejrzeć.." ,DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_JustLooking);
if (Npc_KnowsInfo(hero,Info_Diego_Kolonie))
{
Info_AddChoice (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First,"Chce do was dołączyć." ,DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Hero);
};
};
func void DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Trouble()
{
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Trouble_15_00"); //Jasne, zamierzam was się pozbyć!
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Trouble_06_01"); //Czyżby? W takim razie coś ci pokażę.
Info_ClearChoices (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First );
AI_StopProcessInfos ( self );
Npc_SetTarget(self, other);
AI_StartState(self, ZS_Attack, 1, "");
};
func void DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_JustLooking()
{
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_JustLooking_15_00"); //Nie, chce się tylko trochę rozejrzeć.
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_JustLooking_06_01"); //W takim razie zapłać 10 bryłek rudy.
Info_ClearChoices (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First );
Info_AddChoice (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First,"Ehh.." ,DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_NoPay);
Info_AddChoice (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First,"10 bryłek rudy." ,DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Pay);
};
func void DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Diego()
{
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Diego_15_00"); //Chce do was dołączyć.
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Diego_06_01"); //Naprawdę? W takim razie idź do Lumbermila.
Info_ClearChoices (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First );
};
func void DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_NoPay()
{
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_NoPay_15_00"); //Ehh..
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_NoPay_06_01"); //W takim razie, wynocha!
Info_ClearChoices (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First );
};
func void DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Pay()
{
if (Npc_HasItems(other, itminugget) >= 10)
{
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Pay_15_00"); //Proszę, oto 10 bryłek rudy.
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Pay_06_01"); //Dobrze, w takim razie właź.
B_GiveInvItems (other,self, itminugget,10);CreateInvItems (self, itminugget,10);
}
else
{
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Pay_NoOre_15_00"); //Nie mam tyle rudy.
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_First_Pay_NoOre_06_01"); //Niech będzie, w końcu jesteś tu nowy. Wchodź!
};
Info_ClearChoices (DIA_GRD_8001_Skrzypek_First );
AI_StopProcessInfos ( self );
};
// **************************************************
// PERM
// **************************************************
INSTANCE DIA_GRD_8001_Skrzypek_PERM (C_INFO)
{
npc = GRD_8001_Skrzypek;
nr = 1;
condition = DIA_GRD_8001_Skrzypek_PERM_Condition;
information = DIA_GRD_8001_Skrzypek_PERM_Info;
permanent = 1;
description = "Co słychać?";
};
FUNC INT DIA_GRD_8001_Skrzypek_PERM_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_GRD_8001_Skrzypek_PERM_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_PERM_15_00"); //Co słychać?
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_8001_Skrzypek_PERM_06_01"); //A jak myślisz?
};[/codebox]