Arcanum :) 4202 8

O temacie

Autor MadJack

Zaczęty 29.12.2009 roku

Wyświetleń 4202

Odpowiedzi 8

MadJack

MadJack

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam, mam nadzieję, że to dobry dział. Jeśli zły to proszę jakiegoś łaskawego moda/admina o przeniesienie :P
Otóż od razu mówię, że z modowaniem nie mam żadnego doświadczenia. Dlatego tu jestem :D  Jak można wywnioskować z tematu, chciałbym zrobić moda do Arcanum. Jak na razie posiadam:
-dużo zapału dla mojej ukochanej gry
-więcej czasu niż będę miał w liceum :D
-zerowe umiejętności jeśli chodzi o programowanie i grafikę :P
Nie wiedziałem od czego robienie modu zaczynać, więc zacząłem od forum ;p
Z góry dziękuję wszystkim, którzy mnie nie wyśmieją (nie wlepią warna, nie zbanują... :D )
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Poszukaj na arcanum world, powinno coś być o moddingu, dawno tam nie zaglądałem, ale modding arcanum, to raczej tam :P .
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tutaj masz narzędzia i tutoriale po angielsku: http://www.terra-arcanum.com/downloads/

Ciekawe, czy ktoś tutaj zna się na moddingu Arcanum :P

MadJack

MadJack

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Właśnie na Arcanum World nie ma za dużo rzeczy.
Adanos, dzięki. Z tutoriala chętnie skorzystam :(

Cytuj
Ciekawe, czy ktoś tutaj zna się na moddingu Arcanum

Z tą nadzieją założyłem ten temat :D

A jeszcze takie ogólne pytania co do modowania:
-Potrafiliście coś (tworzyć grafikę, programować etc.) już robić jak zaczynaliście?
-Czy modowanie było ciężką drogą, pęłną połamanych klawiatur i wyrzuconych monitorów? :D
-Od czego zaczęła się Wasza przygoda z modowanie? :P
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders